Інтерфакс-Україна
10:34 17.09.2021

Представник ВООЗ в Україні: Основне завдання кампанії з вакцинації від COVID-19 - забезпечити всіх однією або двома дозами вакцини

1 хв читати
Представник ВООЗ в Україні: Основне завдання кампанії з вакцинації від COVID-19 - забезпечити всіх однією або двома дозами вакцини

Основне завдання кампанії з вакцинації від COVID-19 на сьогодні в тому, щоб забезпечити всіх однією або двома дозами вакцини, повідомив представник Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ), голова Бюро ВООЗ в Україні доктор Ярно Хабіхт.

"Основне завдання наразі - забезпечити вакцинацію для всіх однією або двома дозами вакцини, а пізніше, через рік або два, якщо буде необхідність, можна буде говорити, можливо, про якусь додаткову вакцинацію", - сказав він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

За словами Хабіхта, на сьогодні Україна вже досягла глобальної цілі мати 10% вакцинованих до кінця вересня.

"Україна цього показника вже досягла. Наступна ціль - до кінця року вакцинувати хоча б 40% населення, але Україна, я гадаю, до цього часу зможе досягти навіть вищих показників", - сказав він.

При цьому представник ВООЗ нагадав, що цілі національного плану вакцинації в Україні вищі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Уряд підтримав пропозицію збільшити фінансування закупівлі ліків на 3,1 млрд грн, для покриття потреби необхідно 8,6 млрд грн

Україна за 5 міс. імпортувала ліків на $836 млн, експортувала на $93 млн

Стаціонарна психіатрична допомога дітям фінансуватиметься тільки в багатопрофільних дитячих лікарнях – МОЗ

Центр естетичної медицини BG Lab в Києві відновив роботу після руйнування внаслідок ракетної атаки

Закупівлі ліків для пацієнтів з первинним імунодефіцитом в 2025р профінансовані на 39% - БФ "Пацієнти України"

Ціни на велику кількість ліків будуть знижені вже до кінця літа - Ляшко

Кличко відвідав поранених після російського обстрілу та розповів про їхнє лікування

Рада дозволила закупівлі ліків за механізмом ДКД за кошти місцевих бюджетів

Запропоновані платежі за маркетинг ліків в роздріб до 3% за рецептурні та 20% за безрецептурні спричинять зростання цін – АПРАД

АВЛУ підтримує пропозиції МОЗ щодо врегулювання маркетингу на фармринку на рівні 20% для безрецептурних препаратів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА