15:15 13.08.2018

Українські парламентські партії у II кв.-2018 найбільше грошей витратили на рекламу - КВУ

2 хв читати

Політичні партії, представлені у Верховній Раді України, в II кварталі 2018 року більшість коштів, зокрема виділених на їхню діяльність із державного бюджету, витратили на рекламу, констатує Комітет виборців України (КВУ).

За інформацією, розміщеною на сайті КВУ в понеділок, протягом квітня-червня парламентські партії витратили 150,2 млн грн, третину цієї суми - 46,3 млн грн - спрямували на оплату рекламних матеріалів.

Найбільше на рекламу витратила партія ВО "Батьківщина" - 24,8 млн грн, з яких 20,8 млн грн спрямовано на телевізійну рекламу і 3,7 млн грн - на зовнішню (білборди, сітілайти).

На другому місці, як зазначає КВУ, за витратами на рекламу - партія "Самопоміч", яка використала на ці цілі 6,6 млн грн, більшість яких (5,4 млн грн) було спрямовано на партійну газету. Майже 1 млн грн "Самопоміч" витратила на рекламу на ТБ і радіо.

Радикальна партія Олега Ляшка (РПЛ) витратила на рекламу 6,5 млн грн, більшість яких (4,7 млн грн) - на телевізійну.

За інформацією КВУ, "Опозиційний блок" спрямував на аналогічні послуги 4,2 млн грн, з яких 3,2 млн грн витрачено на телевізійну рекламу, 1 млн грн - на зовнішню.

Партія "Блок Петра Порошенка" ("БПП") витратила 3,1 млн грн на рекламу, "Народний фронт" - 0,9 млн грн.

"Отже, на рекламу було спрямовано 78% коштів із загальних витрат ВО "Батьківщина", 49% - Радикальної партії Олега Ляшка, 27% - "Опозиційного блоку", 21% - "Самопомочі", 10% - "БПП", 4% - "Народного фронту", - зазначено в повідомленні Комітету виборців.

При цьому КВУ зазначає, що "Самопоміч", "Опозиційний блок", "БПП" і "Народний фронт" витратили на оплату реклами державні кошти, а "Батьківщина" поєднала державні кошти з власними грошима партії.

Крім того, партії спрямовували кошти на утримання осередків (27,6 млн грн), заробітну плату (22,6 млн грн), оплату послуг і матеріальні витрати (21,4 млн грн) і оренду (16,3 млн грн).

"У II кварталі парламентські партії продовжили витрачати кошти платників податків на політичну рекламу. Такі дії підривають саму ідею державного фінансування. КВУ розробив зміни до законодавства, які забороняють партіям розміщувати рекламу за бюджетні кошти (законопроект №6026)", - сказав голова КВУ Олексій Кошель.

Оприлюднені КВУ дані базуються на звітах партій за II квартал 2018 року про майно, доходи, витрати й зобов'язання фінансового характеру, подані до 9 серпня.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Перші поранені українські захисники прибули до Берліну на протезування - Кличко

МЗС України про загострення внутрішньополітичної ситуації в Грузії: закликаємо шукати вирішення ситуації шляхом конструктивного діалогу

Макрон бачить обов'язок ЄС у розширенні санкцій проти Ірану

Прем'єр-міністр Бельгії має намір на саміті ЄС порушити питання російського втручання в майбутні в ЄС вибори

ПАРЄ визнала нелегітимним президента РФ Путіна, а РПЦ - інструментом пропаганди

Порошенко назвав три ключові завдання для збереження держави: зміцнення ЗСУ, фортифікації і децентралізована енергетика

Більшість українців вважає, що Україна зберігає власний суверенітет - опитування КМІС

США мають намір запровадити санкції проти ІранСША мають намір запровадити санкції проти Ірану

Законопроєкт про іноагентів віддалить Грузію від ЄС

Порошенко передав військовим ще 5 новітніх комплексів РЕБ "Ай-Петрі СВ"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА