Інтерфакс-Україна
15:15 13.08.2018

Українські парламентські партії у II кв.-2018 найбільше грошей витратили на рекламу - КВУ

2 хв читати

Політичні партії, представлені у Верховній Раді України, в II кварталі 2018 року більшість коштів, зокрема виділених на їхню діяльність із державного бюджету, витратили на рекламу, констатує Комітет виборців України (КВУ).

За інформацією, розміщеною на сайті КВУ в понеділок, протягом квітня-червня парламентські партії витратили 150,2 млн грн, третину цієї суми - 46,3 млн грн - спрямували на оплату рекламних матеріалів.

Найбільше на рекламу витратила партія ВО "Батьківщина" - 24,8 млн грн, з яких 20,8 млн грн спрямовано на телевізійну рекламу і 3,7 млн грн - на зовнішню (білборди, сітілайти).

На другому місці, як зазначає КВУ, за витратами на рекламу - партія "Самопоміч", яка використала на ці цілі 6,6 млн грн, більшість яких (5,4 млн грн) було спрямовано на партійну газету. Майже 1 млн грн "Самопоміч" витратила на рекламу на ТБ і радіо.

Радикальна партія Олега Ляшка (РПЛ) витратила на рекламу 6,5 млн грн, більшість яких (4,7 млн грн) - на телевізійну.

За інформацією КВУ, "Опозиційний блок" спрямував на аналогічні послуги 4,2 млн грн, з яких 3,2 млн грн витрачено на телевізійну рекламу, 1 млн грн - на зовнішню.

Партія "Блок Петра Порошенка" ("БПП") витратила 3,1 млн грн на рекламу, "Народний фронт" - 0,9 млн грн.

"Отже, на рекламу було спрямовано 78% коштів із загальних витрат ВО "Батьківщина", 49% - Радикальної партії Олега Ляшка, 27% - "Опозиційного блоку", 21% - "Самопомочі", 10% - "БПП", 4% - "Народного фронту", - зазначено в повідомленні Комітету виборців.

При цьому КВУ зазначає, що "Самопоміч", "Опозиційний блок", "БПП" і "Народний фронт" витратили на оплату реклами державні кошти, а "Батьківщина" поєднала державні кошти з власними грошима партії.

Крім того, партії спрямовували кошти на утримання осередків (27,6 млн грн), заробітну плату (22,6 млн грн), оплату послуг і матеріальні витрати (21,4 млн грн) і оренду (16,3 млн грн).

"У II кварталі парламентські партії продовжили витрачати кошти платників податків на політичну рекламу. Такі дії підривають саму ідею державного фінансування. КВУ розробив зміни до законодавства, які забороняють партіям розміщувати рекламу за бюджетні кошти (законопроект №6026)", - сказав голова КВУ Олексій Кошель.

Оприлюднені КВУ дані базуються на звітах партій за II квартал 2018 року про майно, доходи, витрати й зобов'язання фінансового характеру, подані до 9 серпня.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Суд задовольнив клопотання Порошенка про витребування підстав для запровадження санкцій проти нього

Нові санкції США поти Росії можуть бути найжорсткішими за весь час – Келлог

Сибіга закликав Бразилію використати свій авторитетний голос у діалозі з Росією, щоб зустріч Зеленського та Путіна відбулася

Приліт Путіна на переговори до Туреччини відкриє шлях до інших елементів закінчення війни, включаючи зустріч груп – Зеленський

Трамп іще не визначився з відвідуванням Туреччини у зв'язку з переговорами України та РФ - ЗМІ

Порошенко обговорив з послами країн G7 та ЄC ситуацію на фронті та переговори про завершення війни

Намагання Трампа примусити РФ та Україну до переговорів шляхом ультиматуму не дадуть результату - Климпуш-Цинцадзе

ЄС прагне припинити блокування Угорщиною переговорів про членство України – ЗМІ

Стефанішина сподівається на відновлення діалогу з Угорщиною

Росія поки що не демонструє політичної волі щодо режиму припинення вогню та закінчення війни – Єрмак

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА