Інтерфакс-Україна
15:15 13.08.2018

Українські парламентські партії у II кв.-2018 найбільше грошей витратили на рекламу - КВУ

2 хв читати

Політичні партії, представлені у Верховній Раді України, в II кварталі 2018 року більшість коштів, зокрема виділених на їхню діяльність із державного бюджету, витратили на рекламу, констатує Комітет виборців України (КВУ).

За інформацією, розміщеною на сайті КВУ в понеділок, протягом квітня-червня парламентські партії витратили 150,2 млн грн, третину цієї суми - 46,3 млн грн - спрямували на оплату рекламних матеріалів.

Найбільше на рекламу витратила партія ВО "Батьківщина" - 24,8 млн грн, з яких 20,8 млн грн спрямовано на телевізійну рекламу і 3,7 млн грн - на зовнішню (білборди, сітілайти).

На другому місці, як зазначає КВУ, за витратами на рекламу - партія "Самопоміч", яка використала на ці цілі 6,6 млн грн, більшість яких (5,4 млн грн) було спрямовано на партійну газету. Майже 1 млн грн "Самопоміч" витратила на рекламу на ТБ і радіо.

Радикальна партія Олега Ляшка (РПЛ) витратила на рекламу 6,5 млн грн, більшість яких (4,7 млн грн) - на телевізійну.

За інформацією КВУ, "Опозиційний блок" спрямував на аналогічні послуги 4,2 млн грн, з яких 3,2 млн грн витрачено на телевізійну рекламу, 1 млн грн - на зовнішню.

Партія "Блок Петра Порошенка" ("БПП") витратила 3,1 млн грн на рекламу, "Народний фронт" - 0,9 млн грн.

"Отже, на рекламу було спрямовано 78% коштів із загальних витрат ВО "Батьківщина", 49% - Радикальної партії Олега Ляшка, 27% - "Опозиційного блоку", 21% - "Самопомочі", 10% - "БПП", 4% - "Народного фронту", - зазначено в повідомленні Комітету виборців.

При цьому КВУ зазначає, що "Самопоміч", "Опозиційний блок", "БПП" і "Народний фронт" витратили на оплату реклами державні кошти, а "Батьківщина" поєднала державні кошти з власними грошима партії.

Крім того, партії спрямовували кошти на утримання осередків (27,6 млн грн), заробітну плату (22,6 млн грн), оплату послуг і матеріальні витрати (21,4 млн грн) і оренду (16,3 млн грн).

"У II кварталі парламентські партії продовжили витрачати кошти платників податків на політичну рекламу. Такі дії підривають саму ідею державного фінансування. КВУ розробив зміни до законодавства, які забороняють партіям розміщувати рекламу за бюджетні кошти (законопроект №6026)", - сказав голова КВУ Олексій Кошель.

Оприлюднені КВУ дані базуються на звітах партій за II квартал 2018 року про майно, доходи, витрати й зобов'язання фінансового характеру, подані до 9 серпня.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

США не намагаються нав’язати Україні угоду з Росією – Рубіо

Вибори всіх гілок влади у разі "умовного миру" можуть завершитися колапсом – Арахамія

Арахамія анонсував нову стратегію партії "Слуга народу" в умовах війни та допустив, що покине політику з настанням миру

Угода буде або погана, або дуже погана, або її не буде – глава "Слуги народу" в Раді Арахамія

Порошенко закликав підтримати найменування вулиці на честь Андрія Парубія у центрі Києва

Корнієнко: в умовах війни партія "Слуга народу" має посилювати роботу на місцях і підтримку людей

"Євросолідарність" та "Голос" внесли в Раду законопроєкт про перерозподіл коштів держбюджету-2026 на ЗСУ

Українці найбільше довіряють ЗСУ, ДСНС і добровольцям, найбільша недовіра до Верховної Ради, держапарату та уряду

ЄС не має одностайності щодо фінансування України на 2026-2027рр., тому єдине рішення – "репараційна позика", яке може бути ухвалено кваліфікованою більшістю – дипломат

Навроцький: я маю відчуття, що Зеленський почав сприймати Польщу як щось само собою зрозуміле

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА