Інтерфакс-Україна
12:07 23.05.2018

Профспілківці очікують від керівництва «Укрзалізниці» конструктивного діалогу

3 хв читати

Київ. 22 травня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА. «Робота за інструкціями призвела до «паралічу» «Укрзалізниці» - такою була тема прес-конференції, у якій узяли участь очільник Конфедерації вільних профспілок України Михайло Волинець, голова Вільної профспілки залізничників України Володимир Козельський та машиністи локомотивного депо Дарниця (м. Київ) Олександр Скиба, голова тамтешнього первинного осередку ВПЗУ, та Євген Подуражний, машиніст, член профкому тієї ж первинки ВПЗУ.

Михайло Волинець нагадав, що в Україні дев’ятий день триває акція, яка розпочалася у ніч на 14 травня, коли машиністи локомотивних депо почали діяти суворо за інструкціями. Розпочалася вона у столичному депо Дарниця. З 5-ї години ранку до неї приєдналися залізничники Кременчука. Того ж дня їх підтримали працівники депо Кривого Рогу, Запоріжжя, Полтави, Тернополя та Миронівки. Трохи згодом за інструкціями почали діяти також машиністи локомотивних депо Синельникового, Коростеня, П’ятихаток.

Володимир Козельський звернув увагу на те, що більшість рухомого складу ПАТ «Укрзалізниця» давно відслужило свій ресурс і його експлуатація у такому стані практично неможлива, бо у будь-який час механізми можуть вийти з ладу і спричинити аварію. А тому дотримання інструкцій фактично паралізувало роботу локомотивних депо у Кременчуці, Полтаві, Запоріжжі, Кривому Розі, Дарниці, а також частково у Коростені, Львові та інших. Тому вантажні перевезення у цих депо через несправність локомотивів не здійснюються взагалі, або виконуються частково.

Лідер КВПУ доповнив, що 16 травня до акції приєдналися робітники двох залізничних цехів ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг». Вони відмовилися працювати на несправній техніці. Це паралізувало роботу всього підприємства, де зв'язок між виробничими підрозділами здійснюється за допомогою залізничного транспорту. За попередніми даними, фінансові втрати металургійного комбінату у травні перевищать 1,5 млрд грн. Федерація роботодавців України заявила, що збитки гірничо-металургійного комплексу через вимушені зупинки вантажоперевезень залізничниками лише за один день становлять понад $3 млн.    

На учасників акції, котрі не бажають працювати в умовах, які загрожують життю і здоров’ю працівників, а також безпечному перевезенню пасажирів, вантажів та багажу, чиниться тиск як з боку адміністрації, так і силових структур. Зокрема на території Криворізького локомотивного депо з’явилися люди у камуфляжі, які не допускали працівників на підприємство. А начальник воєнізованої охорони Регіональної філії «Придніпровська залізниця», який теж побував у Криворізькому локомотивному депо, погрожував фізичною розправою голові первинного осередку ВПЗУ В’ячеславу Федоренку.

Як поінформував Володимир Козельський, керівники Регіональної філії «Придніпровська залізниця» працівникам локомотивного депо Запоріжжя, які діють за інструкціями, погрожують екзаменами, звільненнями та іншими санкціями. До такого ж вдається й адміністрація Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» стосовно працівників депо Дарниця, про що докладно розповіли Олександр Скиба та Євген Подуражний. А ще вони ілюстративно продемонстрували, у яких умовах доводиться працювати машиністам, та й загалом розповіли про жахливий стан як електровозів, так і вагонів. «Є таке поняття «щільність гальмівної магістралі». Так ось, якщо суворо дотримуватися Правил технічної експлуатації, то мало який вагон можна відправляти на лінію», - застеріг Олександр Скиба.

Варто зауважити, що ситуацію, яка склалася на залізниці, було розглянуто на засіданні Комітету Верховної Ради з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення. Комітет підтримав машиністів і вирішив терміново створити робочу групу, щоб розпочати переговори з керівництвом ПАТ «Укрзалізниця» та Мінінфраструктури. До цього ж закликав і Михайло Волинець, який застеріг, що за відсутності соціального діалогу ситуація може стати не керованою і тоді відповідальність за стихійні протести повністю нестимуть посадовці «Укрзалізниці» та профільного міністерства. А поки не розпочнеться конструктивна розмова діалогу, припиняти розпочату акцію залізничники наміру не мають.

ОСТАННЄ

Мережева освіта може стати ключем до розвитку шкіл під час війни - засновниця ліцею ім. Чурюмова

У Києві обговорили проблеми та перспективи реабілітації військових на Київщині

Швейцарія не припиняє гуманітарну допомогу Україні попри глобальну тенденцію до зменшення гуманітарної допомоги у світі

Альянс країнських Організацій Громадянського Суспільства та Платформа гуманітарних неурядових українських організацій залучили близько EUR5,4 млрд для гумдопомоги в Україні

Гуманітарні організації привертають увагу до захисту гумпрацівників через Duty of Care

Відновлення на Київщині потребують 9 тис. об’єктів - директор департаменту регіонального розвитку КОДА

Все більше американців вважають, що США роблять недостатньо для допомоги Україні – аналітики

Адвокатське об’єднання «Barristers» підписало меморандум про співпрацю з кавказькими організаціями

Аспіранти заявляють про незаконність запровадження Міносвіти додаткових заліків та оскаржать їх в суді

Створення спецтрибуналу необхідне через прогалини у міжнародному правосудді, але воно стане символом епохи – аналітична доповідь

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА