16:08 18.02.2019

Найбільш яскраво вираженої політичної позиції дотримуються телеканали "1+1", "Прямий", "5 канал", "Україна", "Інтер", "NewsOne" і "112" - моніторинг

2 хв читати

Київ. 18 лютого. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Найбільш яскраво вираженої політичної позиції у висвітленні в ЗМІ президентської виборчої кампанії в Україні дотримуються телеканали "1+1", "Прямий", "Україна", "Інтер", "NewsOne" і "112 Україна".

Згідно з першими проміжними результатами незалежного моніторингу висвітлення в медіа президентських перегонів в Україні за період з 14 січня до 3 лютого 2019 року, що проводила низка громадських організацій за підтримки Ради Європи, телеканали "ICTV", "СТБ" та "UA: Перший" дотримувалися більш-менш рівновіддаленої і нейтральної позиції щодо різних кандидатів.

Так, симпатії каналу "1+1" належать кандидатам у президенти Володимиру Зеленському та Олександру Шевченку. Водночас на ньому постійно критикують чинну владу, зокрема президента України Петра Порошенка.

"Прямий" і "5 канал", що належить П.Порошенку, "відверто симпатизують" чинному президенту. Натомість на "Прямому" звучить "нищівна критика" на адресу Юлії Тимошенко і В.Зеленського, зазначено в моніторингу.

Телеканал "Україна" демонструє симпатії до кандидата від "Опозиційного блоку - партії миру і розвитку" Олександра Вілкула, і водночас критикує кандидата від "Опозиційної платформи - За життя" Юрія Бойка через розкол в "Опозиційному блоці". При цьому кампанію Ю.Бойка активно висвітлює і підтримує телеканал "Інтер".

Канал "NewsOne", за оцінками експертів моніторингу, також більш відкрито підтримує Ю.Бойка. У свою чергу канал "112. Україна" найбільше уваги приділяє П.Порошенку та Ю.Бойку.

"Майже усі медіа (передусім телеканали), за невеликим винятком, які увійшли до моніторингу, демонстрували свої симпатії або антипатії до тих чи інших кандидатів у президенти. У більшості випадків це можна пояснити не так позицією самих журналістів, як позицією медіавласників, які мають власні політичні інтереси. І це тренд не лише цієї, а майже усіх виборчих кампаній в Україні", - зазначає виконавчий директор "Українського інституту медіа та комунікації" Діана Дуцик.

Міжнародний експерт Ради Європи Расто Кужель зауважує, що українські ЗМІ активно висвітлюють заходи кандидатів і пов'язані з виборами процедурні аспекти. "Але з іншого боку, більшість медіа продемонстрували свої преференції щодо конкретних кандидатів", - наголосив він.

Моніторинг проводить коаліція громадських організацій у складі "Комісії журналістської етики", "Платформи прав людини", "Українського інституту медіа та комунікації", "StopFake". Він реалізується за підтримки двох проектів Ради Європи в Україні.

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Українські підлітки залежать від соцмереж, схильні нехтувати своїм здоров'ям і перебувати в нервозності - опитування

Незалежну ПЦУ та Томос підтримують представники всіх конфесій в Україні – КМІС

ПЦУ є найбільшою церквою в Україні – опитування

Понад половина українців позитивно ставляться до створення ПЦУ та надання їй томосу - опитування КМІС

Правозахисники надали звіт про переслідування активістів у Криму, звернулися до міжнародної спільноти та прокурора МКС

"Прозорро.Продажі" може забезпечити прозорі механізми реалізації майна боржників згідно з новим Кодексом з процедур банкрутства - Нефьодов

Три чверті українців підтримують прямі переговори президента України з РФ для відновлення миру на Донбасі - опитування

40,3% українців позитивно ставляться до Росії та 12,6% до Путіна - соцопитування

Понад третина українців очікують, що здатність Зеленського справлятися з керівництвом країною з'ясується через рік, - опитування

Прохідний бар'єр до ВР долають 4 партії - соцопитування

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА