13:03 18.06.2019

П'ять партій мають реальні шанси пройти до ВР, ще одна балансує на межі з урахуванням похибки - опитування

2 хв читати

(Розширена, додано текст після 3-го абзацу)

Київ. 18 червня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Якби вибори до Верховної Ради відбувалися найближчої неділі, то до парламенту пройшли б партії "Слуга народу", "Опозиційна платформа - За життя", "Батьківщина", "Європейська солідарність", і хороші шанси є у партії "Голос", свідчать результати ролінгового дослідження, проведеного Центром "Соціальний моніторинг" та Українським інститутом соціальних досліджень ім. О.Яременка.

Згідно з оприлюдненими на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" у вівторок даними, "Слугу народу" готові підтримати 47,5% респондентів серед тих, хто визначився, і голосуватиме, "Опозиційну платформу - За життя" - 11%, ВО "Батьківщина" - 8,7%, "Європейську солідарність" - 8,3% опитаних, "Голос" - 5,3%.

З урахуванням похибки вибірки також мають шанси подолати прохідний бар'єр у 5% партія "Сила і честь" з підтримкою 3,9% голосів відповідно.

При цьому порівняно з даними за попередній період рейтинг "Слуги народу" і "Голосу" зріс, а інших лідируючих партій дещо знизився.

За "Громадянську позицію" Анатолія Гриценка готові голосувати 2,9% респондентів серед тих, хто визначився, і має намір голосувати, за Радикальну партію Олега Ляшка - 2,4%, за "Об'єднання "Самопоміч" - 2,2%, "Опозиційний блок - Партію миру та розвитку" - по 1,7%, ВО "Свобода" - 1,5%. Решта партій набрали б менше ніж 1% голосів опитаних.

Якби парламентські вибори відбувалися найближчої неділі, то 44,5% опитаних точно мають намір голосувати, а 38,8% - скоріше мають намір голосувати. 6,1% точно не голосуватимуть і ще 6% швидше не голосуватимуть.

Серед усіх опитаних респондентів за "Слугу народу" готові голосувати 40,4% за "Опозиційну платформу - За життя" - 9,3%, "Батьківщину" - 7,5%, "Європейську солідарність" - 7,1%, "Голос" - 4,5%, "Силу і честь" - 3,3%, "Громадянську позицію" - 2,4%.

Ролінгове дослідження передбачає проведення основного опитування і періодичних (похвильових) оновлень бази даних опитування шляхом заміни частини анкет на новіші. Хвиля ролінгу - часовий проміжок збору нових даних для оновлення бази. Кожна хвиля реалізується на однакових за своїми параметрами вибірках респондентів, при цьому самі респонденти у вибірці щоразу нові. Вибірка кожної хвилі ролінгу є зменшеною копією загальної вибірки.

Під час основного опитування 15-19 травня було опитано 2 тис. 121 респондента віком від 18 років із 24 областей і Києва, вибірка репрезентативна за статтю, віком і типом населених пунктів. Похибка вибірки 1,2-2,2%.

Під час першої хвилі ролінгу 24-31 травня було замінено 250 анкет. Похибка вибірки не перевищує 2,2%. Під час другої хвилі 1-7 червня було опитано 1670 респондентів у всій Україні (замінено 1000 анкет). Похибка вибірки не перевищує 2,2%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Аграрна цифрова революція: машини зі штучним інтелектом на українських полях - з точністю до рослини

"Український інститут майбутнього" пропонує нову ліберальну податкову реформу "4 по 10"

ВР пропонують замінити кримінальну відповідальність на адміністративну за зберігання зброї для самозахисту та її виготовлення без ліцензії - Устінова

"Авто-Регіон" у 2024 р. має намір збільшити частку турецьких Temsa на ринку автобусів України до 10% за рахунок шкільних

Лікарі та фармацевти вимагають активізувати боротьбу з нелегітимною рекламою фейкових ліків із використанням провідних медичних брендів

Виробники біометану закликають Раду невідкладно прийняти закон про відкриття його експорту

Частка позичальників мікрокредитів до зарплати після вторгнення РФ зросла з 42% до 67% - дослідження

Зовнішню політику української влади підтримують 70% громадян - соцопитування

Країни Балтії, Велика Британія, Німеччина, Канада та США лідирують у рейтингу позитивного ставлення до них українців, РФ очолює антирейтинг

В Україні 84% підтримують вступ до ЄС, 77% позитивно ставляться до НАТО - соцопитування

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА