12:15 11.02.2020

Понад 60% українців віддають перевагу таксі з мобільними застосунками, 36% мали поганий досвід використання традиційних - соцопитування КМІС

3 хв читати
Понад 60% українців віддають перевагу таксі з мобільними застосунками, 36% мали поганий досвід використання традиційних - соцопитування КМІС

Київ. 11 лютого. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Послуги таксі, що працюють із мобільними застосунками (Uber, Uklon, Bolt тощо), вважають за краще 63% українців, 37% українців - традиційні служби таксі.

Як свідчать результати соцопитування Київського міжнародного інституту соціології (КМІС), проведеного на замовлення Інституту соціально-економічної трансформації, причиною цього є можливість у мобільних застосунках відстежити переміщення таксі й час його приїзду, зручність самостійної оцінки наявності вільних авто й оплатити послуги карткою.

Згідно з даними дослідження, половина респондентів оцінює роботу традиційних сервісів таксі позитивно (50%), 42% з них ставиться до них нейтрально. При цьому оцінка таксі, які працюють із мобільними застосунками, трохи вище - 62% респондентів мають дуже або переважно позитивне враження щодо роботи, а кожен четвертий - нейтральне.

Негативно оцінюють традиційні служби таксі - 6%, а таксі, що працюють із мобільними застосунками, - 4% опитаних.

Майже третина опитаних (36%) мали поганий досвід використання сервісу традиційних таксі, який найчастіше зумовлений скасуванням поїздки без попередження і пояснення причини (7%), брудом у салоні автомобіля (6%), тривалістю пошуку вільної машини (6%) і грубим обслуговуванням із боку водіїв і конфліктами з ними (6%).

Приблизно 2/3 респондентів (73%) користувалися таксі, що працюють із мобільними застосунками, велика частина з них (91%) рекомендували б цей сервіс іншим людям.

Загалом 84% опитаних пасажирів дають позитивну оцінку присутності таксі з мобільними застосунками на ринку перевезень.

Порівнюючи таксі з мобільними застосунками і традиційні таксі за деякими основними аспектами роботи цих сервісів, користувачі вважають за краще перші, оскільки:

- поточна ситуація з безпекою пасажирів краще в таксі з мобільними застосунками (36%), ніж у традиційних таксі (7%);

- вартість послуг краще в таксі з мобільними застосунками (42%), ніж у традиційних таксі (17%);

- технічний стан транспортних засобів краще в таксі з мобільними застосунками (48%), ніж у традиційних таксі (5%);

- якість обслуговування краще у таксі з мобільними застосунками (51%), ніж у традиційних таксі (5%);

- можливість зворотного зв'язку з компанією краще у таксі з мобільними застосунками (65%), ніж у традиційних таксі (8%);

- сучасність (навігаційна допомога, бонуси для клієнтів) краще у таксі з мобільними застосунками (68%), ніж у традиційних таксі (3%);

- складність виклику краще у таксі з мобільними застосунками (43%), ніж у традиційних (20%).

Серед користувачів послуг таксі 70% вважають, що уряд має дозволити сервісам таксі з мобільними застосунками продовжувати працювати так, як це відбувається нині, 6% не згодні з цим. Майже кожен четвертий (24%) не має певної точки зору з цього приводу.

Урядова підтримка цифрових технологій і конкуренції на ринку України має підтримку 64% опитаних. Не підтримують роботу уряду в цьому напрямі 6% респондентів. Не обізнані про таку активність уряду 16% і ще 14% опитаних не вірять, що уряд виконує таку роботу.

На думку респондентів, головними завданнями уряду щодо регулювання ринку таксі має бути наступне:

- забезпечення цінової доступності послуг для користувачів (60%);

- страхування поїздок (58%);

- офіційне працевлаштування водіїв (44%);

- безготівковий розрахунок за послуги (44%);

- медичні довідки водіїв (44%);

- стимулювання розвитку нових технологій у цій сфері (43%);

- підтримка конкуренції серед надавачів послуг (39%).

При цьому 11% опитаних вважають, що уряд не має втручатися в регулювання ринку таксі.

За словами директора Інституту соціально-економічної трансформації Іллі Несходовського, результати цього дослідження буде передано до Міністерства інфраструктури.

Дослідження проводилося в грудні 2019-го - січні 2020 року в Києві, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Вінниці, Львові та Харкові. Методом телефонного та онлайн інтерв'ю було опитано 1509 респондентів 25-45 років, які є користувачами послуг таксі. Гранична похибка вибірки - 3,8%.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Другий тур виборів мерів 22 листопада у низці міст відбувся відповідно до стандартів, але в п'яти містах застосовувалися технології підкупу виборців - КВУ

Попит на установку сонячних станцій у 2020р істотно впав - учасники ринку

До облрад обрано 31 нардепа, але вони не планують іти з ВР - КВУ

Кандидати в мери перед другим туром використовують тему карантину вихідного дня для залучення виборців - КВУ

У КВУ фіксують багато випадків чорного піару напередодні другого туру виборів

Екс-голова ДКАУ Усов заявляє про блокування реформ у космічній галузі, просить президента розібратися з ситуацією

Правозахисники пропонують розформувати Бердянську виправну колонію №77

УПЦ КП докладає всіх зусиль, щоб в Україні була церква, незалежна і від Москви, і від Константинополя - Філарет

Діагностику хронічної обструктивної хвороби легень мають здійснювати лікарі первинки - думка

Автори конституційного подання про призначення членів НКРЕКП розраховують на якнайшвидший розгляд справи в КС

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА