Інтерфакс-Україна
12:15 11.02.2020

Понад 60% українців віддають перевагу таксі з мобільними застосунками, 36% мали поганий досвід використання традиційних - соцопитування КМІС

3 хв читати
Понад 60% українців віддають перевагу таксі з мобільними застосунками, 36% мали поганий досвід використання традиційних - соцопитування КМІС

Київ. 11 лютого. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Послуги таксі, що працюють із мобільними застосунками (Uber, Uklon, Bolt тощо), вважають за краще 63% українців, 37% українців - традиційні служби таксі.

Як свідчать результати соцопитування Київського міжнародного інституту соціології (КМІС), проведеного на замовлення Інституту соціально-економічної трансформації, причиною цього є можливість у мобільних застосунках відстежити переміщення таксі й час його приїзду, зручність самостійної оцінки наявності вільних авто й оплатити послуги карткою.

Згідно з даними дослідження, половина респондентів оцінює роботу традиційних сервісів таксі позитивно (50%), 42% з них ставиться до них нейтрально. При цьому оцінка таксі, які працюють із мобільними застосунками, трохи вище - 62% респондентів мають дуже або переважно позитивне враження щодо роботи, а кожен четвертий - нейтральне.

Негативно оцінюють традиційні служби таксі - 6%, а таксі, що працюють із мобільними застосунками, - 4% опитаних.

Майже третина опитаних (36%) мали поганий досвід використання сервісу традиційних таксі, який найчастіше зумовлений скасуванням поїздки без попередження і пояснення причини (7%), брудом у салоні автомобіля (6%), тривалістю пошуку вільної машини (6%) і грубим обслуговуванням із боку водіїв і конфліктами з ними (6%).

Приблизно 2/3 респондентів (73%) користувалися таксі, що працюють із мобільними застосунками, велика частина з них (91%) рекомендували б цей сервіс іншим людям.

Загалом 84% опитаних пасажирів дають позитивну оцінку присутності таксі з мобільними застосунками на ринку перевезень.

Порівнюючи таксі з мобільними застосунками і традиційні таксі за деякими основними аспектами роботи цих сервісів, користувачі вважають за краще перші, оскільки:

- поточна ситуація з безпекою пасажирів краще в таксі з мобільними застосунками (36%), ніж у традиційних таксі (7%);

- вартість послуг краще в таксі з мобільними застосунками (42%), ніж у традиційних таксі (17%);

- технічний стан транспортних засобів краще в таксі з мобільними застосунками (48%), ніж у традиційних таксі (5%);

- якість обслуговування краще у таксі з мобільними застосунками (51%), ніж у традиційних таксі (5%);

- можливість зворотного зв'язку з компанією краще у таксі з мобільними застосунками (65%), ніж у традиційних таксі (8%);

- сучасність (навігаційна допомога, бонуси для клієнтів) краще у таксі з мобільними застосунками (68%), ніж у традиційних таксі (3%);

- складність виклику краще у таксі з мобільними застосунками (43%), ніж у традиційних (20%).

Серед користувачів послуг таксі 70% вважають, що уряд має дозволити сервісам таксі з мобільними застосунками продовжувати працювати так, як це відбувається нині, 6% не згодні з цим. Майже кожен четвертий (24%) не має певної точки зору з цього приводу.

Урядова підтримка цифрових технологій і конкуренції на ринку України має підтримку 64% опитаних. Не підтримують роботу уряду в цьому напрямі 6% респондентів. Не обізнані про таку активність уряду 16% і ще 14% опитаних не вірять, що уряд виконує таку роботу.

На думку респондентів, головними завданнями уряду щодо регулювання ринку таксі має бути наступне:

- забезпечення цінової доступності послуг для користувачів (60%);

- страхування поїздок (58%);

- офіційне працевлаштування водіїв (44%);

- безготівковий розрахунок за послуги (44%);

- медичні довідки водіїв (44%);

- стимулювання розвитку нових технологій у цій сфері (43%);

- підтримка конкуренції серед надавачів послуг (39%).

При цьому 11% опитаних вважають, що уряд не має втручатися в регулювання ринку таксі.

За словами директора Інституту соціально-економічної трансформації Іллі Несходовського, результати цього дослідження буде передано до Міністерства інфраструктури.

Дослідження проводилося в грудні 2019-го - січні 2020 року в Києві, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Вінниці, Львові та Харкові. Методом телефонного та онлайн інтерв'ю було опитано 1509 респондентів 25-45 років, які є користувачами послуг таксі. Гранична похибка вибірки - 3,8%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Національна асоціація лобістів України закликає голову НАЗК Віктора Павлущика припинити тиск на незалежність професії лобістів

Національна асоціація лобістів України впроваджує інститут антикорупційного уповноваженого

Українське громадянське суспільство долучається до Декларації про захист гуманітарного персоналу

Мінімальні стандарти безпеки гуманітарних працівників потребують доопрацювання – Альянс УКР ОГС

МЗС запрошує юристів гуманітарних ГО долучитися до напрацювання Платформи з прогресивного розвитку МГП – радниця МЗС

В Україні треба відновити кабінети діабетичної стопи – експерт

Війна може сприяти зростанню захворюваності на діабет в Україні на 25% – експерти

Українці більше підтримують особисту свободу, ніж колективізм - дослідження Міжнародного інституту свободи

Київська агломерація потребує "сталого діалогу" між столицею та прилеглими громадами — учасники дискусії

Промисловці закликали не підвищувати тарифи на вантажні перевезення і е/е через ризик падіння виробництва та зупинки підприємств

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА