Інтерфакс-Україна
13:00 20.11.2020

Кандидати в мери перед другим туром використовують тему карантину вихідного дня для залучення виборців - КВУ

2 хв читати

Київ. 20 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Більшість кандидатів на посаду міських голів у другому турі виборів використовують у своїй виборчій кампанії питання карантину вихідного дня з метою отримання більшої кількості голосів, вважають у Комітеті виборців України (КВУ).

"За підсумками спостереження КВУ, тема номер один на виборах зараз - це карантин вихідного дня. Тобто не питання доріг, каналізацій, господарств, ліфтів - того, чим реально має займатися місцева влада. Ні, карантин вихідного дня. Про це говорить абсолютна більшість кандидатів", - сказав аналітик КВУ Денис Рибачок на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в п'ятницю.

При цьому ставлення до цієї ініціативи уряду негативне.

"Ми не знайшли жодної згадки про те, де кандидати говорили б про це позитивно, про рішення уряду (щодо запровадження карантину вихідного дня - ІФ). Усі говорять у негативі і на цьому будують свою агітаційну кампанію", - зазначив аналітик.

За словами Рибачка, це свідчить насамперед про малозмістовну кампанію.

"Чому кандидатам вигідно говорити на цю тему? Насамперед це спосіб мобілізувати свою підтримку і загалом отримати додаткові електоральні бали серед підприємців малого бізнесу", - пояснив він.

Рибачок зазначив, що фактично Кабінет Міністрів зробив своєрідний подарунок для кандидатів перед другим туром і дозволив їм говорити про коронавірус і карантин, а не про те, що вони планують робити наступні п’ять років.

Як повідомлялося, уряд запровадив карантин вихідного дня на період з 14 до 30 листопада.

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=cmv8NSWg8Ro&feature=youtu.be

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Аспіранти заявляють про незаконність запровадження Міносвіти додаткових заліків та оскаржать їх в суді

Створення спецтрибуналу необхідне через прогалини у міжнародному правосудді, але воно стане символом епохи – аналітична доповідь

Замість спростування окремих елементів пропаганди треба створювати цілісну картину світу, де ворожі наративи втрачають сенс – дискусія про інформоборону

Авіакомпанія "Українські вертольоти" заявляє про чергову безпідставну інформатаку на компанію

В Україні є великі шанси на формування нової партії євроскептиків після війни - політолог

В України неможливий "грузинський сценарій" після виборів - аналітик

Позитивне ставлення до РФ засвідчують 3% українців, 10% вважають російський "мирний план" прийнятним – дослідження

Help оголосила про старт реєстрацій на фінансування гуманітарних проєктів "Німецька підтримка українським громадам"

Лише 2,2% українців перестали вживати електронні сигарети після заборони – соцопитування

Українці починають курити в середньому в 19,8 років – соцопитування

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА