22 тис. прикарпатців уже вирішують газові питання через чат-бот 7104ua у Viber

З початку року до чат-боту 7104ua у Viber долучились понад 8 тис. клієнтів "Івано-Франківськгаз Збуту". Переваги онлайн-сервісу уже оцінили 22 прикарпатців. Цей канал дозволяє швидко та дистанційного передавати показання лічильника, контролювати стан свого особового рахунку та платити за газ та його доставку.
Ще однією перевагою чат-боту 7104ua у Viber є те, що можна з одного з одного акаунта у Viber зареєструвати одразу п'ять особових рахунків. Завдяки чому клієнти можуть вирішувати газові питання не тільки за себе, а й рідних, які не користуються інтернетом. Окрім того, користувачам сервісу доступна функція – завантажувати рахунки за газ та доставку у форматі PDF і одразу здійснювати оплату.
«В умовах карантину важливо вирішувати всі питання дистанційно. Таку можливість нашим клієнтам надають сервіси, серед яких чат-бот 7104ua у Viber . Щоб скористатися сервісом, достатньо відсканувати QR-код через месенджер, ввести номер особового рахунку, суму останнього платежу або номер лічильника газу», - розповідає начальник відділу продажів фізичним особам «Івано-Франківськгаз Збуту» Леся Хараїм.
Найпопулярнішим онлайн-сервісом, як і раніше, залишається "Особистий кабінет» на сайті 104.ua. На відміну від інших мобільних додатків, він дає можливість клієнтам надіслати повідомлення газовій компанії та замовити зворотний дзвінок у контакт Центру. Наразі уже понад 140 тис. прикарпатців успішно користуються "Особистим кабінетом".