180 тисяч клієнтів "Івано-Франківськгаз Збут" вирішують газові питання онлайн

За липень контакт-центр "Івано-Франківськгаз Збуту" опрацював понад 15 тис. письмових звернень. Левова їх частка – це стан особового рахунку. Ще майже 180 тис. клієнтів компанії вирішували свої газові питання через онлайн-сервіси компанії.
Контакт-центр ТОВ "Івано-Франківськгаз Збут" є одним з ключових каналів взаємодії газопостачальної компанії зі споживачами. Він працює з 2015 року щоденно, 7 днів на тиждень, з 8.00 до 20.00 год. Телефонуючи в контакт-центр, споживачі компанії можуть вирішити усі питання, що стосуються нарахування, стану особового рахунку та навіть замовити довідку.
"Завдання "Івано-Франківськгаз Збуту" не лише забезпечити споживачам газопостачання 24/7, а й створити зручні сервіси для комунікації. Тому ми постійно удосконалюємо та створюємо нові сервіси задля зручності наших клієнтів", - розповідає начальник відділу продажів фізичним особам ТОВ "Івано-Франківськгаз Збут" Леся Хараїм.
ТОВ "Івано-Франківськгаз Збут" створив для побутових споживачів газу п’ять зручних онлайн-сервісів: особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-боти Telegram 7104ua, Viber 7104ua, мобільні додатки 104Mobile, 104Mobile Light, які дають змогу безконтактно:
∙ звіряти стан особового рахунку;
∙ отримувати електронний рахунок;
∙ контролювати зарахування оплати на особовий рахунок;
∙ переглядати історію платежів;
∙ здійснювати онлайн-розрахунки за спожитий газ.
Кожного дня новими користувачами онлайн-сервісів ТОВ "Івано-Франківськгаз Збут" стають більше 100 прикарпатців.