Інтерфакс-Україна
17:06 12.07.2021

Вище у небо: яку підготовку проходять пілоти авіакомпанії WINDROSE

2 хв читати

Пілот - професія з дитячих мрій, овіяна романтикою та безліччю легенд. Пілотами ми захоплюємося, навіть не замислюючись над тим, з якими випробуваннями вони стикаються майже щодня. «Вічні студенти» — це про них. Постійне навчання  та вдосконалення знань та навичок забирають подекуди більше часу, ніж польоти, бо професіоналізм пілотів - запорука безпеки на борту. В авіаційній компанії WINDROSE нам розповіли, як готують  їхніх спеціалістів.

Рік тому компанія розпочала програму авіаперевезень Україною і задля її реалізації поповнила свій флот новими літаками ATR-72-600, призначеними для регіональних перельотів. Підготовка пілотів WINDROSE на літаки цього типу здійснювалась у Aviation Academy Austria - найбільшій та найсучаснішій льотній школі Австрії. Охочих стати пілотами ATR-72-600 було чимало, але для цього кандидат повинен був відповідати суворим вимогам. Для пілотів жорсткі відбори є звичною справою: співбесіда з HR-менеджером і психологом, тестування з авіаційної англійської мови та професійний іспит з льотними інструкторами. Кожен кандидат має продемонструвати відмінні знання з аеродинаміки, повітряної навігації та правил польотів. Окрема увага приділяється управлінню ресурсами екіпажу (Crew Resource Management) — вмінню ефективно працювати в команді та приймати рішення у складних умовах. Лише кандидатів, які показали найкращі результати, було допущено до перенавчання у всесвітньовідомій академії.

"Літак ATR 72-600, на відміну від попередніх модифікацій, які мали стрілочні прилади, має сучасну пілотську кабіну, яка обладнана дисплеями для пілотування, навігації та контролю роботи систем літака. Таку кабіну в авіації називають «glass cockpit». Під час відбору кандидатів для навчання на цей літак особлива увага приділяється досвіду роботи пілота саме у такій кабіні. Якщо пілот не має досвіду польотів у «glass cockpit» і його наліт менше ніж 500 годин, то він спочатку проходить курс взаємодії членів екіпажу та відпрацьовує обов'язкові вправи на тренажері літака, кабіна якого є повною копією оригінальної кабіни, та який дозволяє імітувати роботу систем літака у реальних умовах та відпрацьовувати процедури в нормальних і аварійних ситуаціях”, — розповів Леонід Захарія, тренінг менеджер WINDROSE.

Для авіакомпанії WINDROSE  безпека  польотів  завжди  була і  є безумовним пріоритетом, а підготовка пілотів за міжнародними стандартами  - важливим принципом.

Навчальний   заклад   Austrian   Aviation   Academy   має   сертифікат   EASA   –

Європейської агенції з безпеки польотів та проводить тренування пілотів на високотехнологічних льотних тренажерах, які оснащені найсучаснішими системами візуалізації. У авіакомпанії довіряють якості такої підготовки, адже досвідчені експерти оцінюють рівень випускників за безкомпромісними критеріями.

Тож, насолоджуйтеся повітряною подорожжю з WINDROSE — ваша безпека у надійних руках високопрофесійних пілотів.

ОСТАННЄ

Більше мільйона переміщених українців змушені витрачати заощадження на оренду житла

"Контракт 18–24" масштабували: набір відкрито майже до всіх пріоритетних підрозділів Сухопутних військ

Кібербезпека для українських компаній: практичні інструменти та європейські стандарти

Колективний стенд Made in Kyiv на міжнародній виставці Matelec 2025 у Мадриді

Дмитро Полковський складає повноваження Голови Наглядової ради Банку «ГЛОБУС»

5 помилок батьків при виборі дистанційної школи та як їх уникнути

III Всеукраїнський Форум Рад ВПО відбудеться 14–15 листопада у Києві

War&Sanctions: до річниці визволення Херсона ГУР оприлюднює інформацію про понад тисячу викрадених з міста окупантами культурних цінностей

Що потрібно для захисту гуманітарних працівників та волонтерів? “Розпаковуємо” мінімальний пакет обов’язку турботи (Duty of Care) для гуманітарного сектору України

Координаційна зустріч учасників ринку деревини: АДПУ послідовно підтримує прозорий розвиток ринку

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА