Інтерфакс-Україна
10:18 08.11.2021

Чорна п'ятниця не за горами: АЛЛО оголошує готовність номер один!

3 хв читати

Наближається головне свято шопоголіків – день грандіозних розпродажів. В АЛЛО подбали, аби Чорна п'ятниця 2021 року супроводжувалася виключно вигідними та зручними покупками.

Планування – половина успіху

Існує кілька версій походження терміна "Чорна п'ятниця". Одна з них приписує авторство американським поліцейським: у 60-ті роки минулого століття, як тільки починався сезон розпродажів, шосе, що ведуть до великих міст, неможливо було проїхати через пробки. Чорна п'ятниця від самого спочатку була джерелом переваг – та організаційних проблем. Товарів багато, а бажаючих їх купити ще більше. Як же зробити Чорну п'ятницю справжнім святом, щоб усі залишилися задоволеними?

Бренд, який піклується про покупців, може зробити щонайменше три кроки для комфортних покупок:

  1. Наперед скласти список товарів, якими люди цікавляться найбільше за все. Це популярні товари чи новинки преміум-класу, купівлю яких за повною ціною можуть собі дозволити далеко не всі.
  2. Забезпечити достатню кількість цих одиниць у магазинах, на складах та в резерві у партнерів.
  3. Дати можливість зробити покупку будь-яким зручним способом. Для когось питання принципу – побачити річ наживо, хтось звик замовляти товари онлайн.

В АЛЛО головний розпродаж року організований таким чином, щоб максимальна кількість покупців реалізувала свої давні омріяні «хотілки» у комфортних умовах. Цього року розпродаж розпочнеться на тиждень раніше. Немає сенсу нервуватися й чекати години «ікс», адже можна вибирати і купувати із задоволенням, без величезних черг і в зручний час.

Швидше, краще, дешевше

І все ж таки Чорна п'ятниця – це трохи спорт. Хто швидше оформить покупку бажаної моделі, потрібного кольору з конкретними параметрами? Хто зможе на виділений бюджет придбати більше товарів? Хто першим реалізує свої давні хотілки? Це змагання – а також привід випробувати азарт, взяти участь у гонці. Тим паче що ніхто не залишиться у програші: знижки настільки великі, а пропозицій так багато, що за будь-якої покупки вигоди перевищують витрати.

Щоб отримати від сезону розпродажів якомога більше позитивних емоцій, варто підготуватися. Національний маркетплейс АЛЛО ділиться лайфхаками, які з рядового покупця зроблять спринтера-рекордсмена за вигідними покупками:

  • Складіть список товарів заздалегідь. Найбільше задоволення приносять розумні покупки, а раціональний підхід – це купити не те, що коштує дешево, а ті товари, які дійсно потрібні.
  • Зареєструйтесь на сайті АЛЛО заздалегідь, щоб не витрачати на це дорогоцінний час у Чорну п'ятницю і одним з перших отримати повідомлення про початок розпродажів.

План покупок важливий ще й через те, що пропозицій справді багато. Це і сезонні товари, і найпопулярніші новинки. За такого розмаїття легко розгубитися, упустити необхідне, розпорядитися бюджетом нерозумним чином. До речі, планування покупок – окреме задоволення: відмінний спосіб провести дозвілля та випробувати приємне передчуття.

Здоров'я у пріоритеті

Цього року якість сервісу інтернет-магазину визначається не лише швидкістю обслуговування, а й безпекою. Дбаючи про покупців, АЛЛО пропонує дві послуги в рамках «карантинної програми»:

  • «Експерт Онлайн» – можливість проконсультуватися з менеджером у режимі відеозв'язку. Де б ви не знаходилися, ви можете зв'язатися із продавцем у магазині, який продемонструє товар та відповість на будь-які питання.
  • Доставка "АЛЛО Express" – можливість отримати товар у день замовлення за умови його наявності в магазині "АЛЛО" вашого міста.

Період розпродажів – шанс на придбання моделей (техніки, персональних гаджетів, товарів для дому, аксесуарів, одягу, взуття), які давно були у списку бажаних, але на купівлю яких вам завжди не вистачало грошей або часу. Старт незабаром, і АЛЛО оголошує готовність номер один!

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Віталій Кличко відвідав захід на підтримку ветеранів "Сильні разом" та вручив відзнаки

Вірмени, які тримають небо над Україною

"Метінвест", незважаючи на війну, залишається одним із найбільших платників податків та донором ЗСУ - СЕО

Ірина Міхальова, СМО Alliance Novobud, взяла участь у двох дискусіях Українського будівельного конгресу

Виживання замість розвитку: 67% медіа відмовилися від проєктів і планів – опитування ІМІ

Форум “Хлібна індустрія - 2025”: доступна детальна програма

У 85% повнолітніх споживачів нікотиновмісних продуктів першим досвідом стало куріння сигарет

Епіцентр відтворив видатні вітражі Маріуполя на поштоматах по всій Україні

ТРЦ "РайON" встановив рекорд України: ком’юніті створило найбільше панно з кубиків Рубіка

Санофі, Академія Добробут та клініка «Добробут» оголошують про стратегічне партнерство у сфері охорони здоров’я України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА