Інтерфакс-Україна
09:40 22.11.2021

АДС "Житомиргазу": з початку року опрацьовано 15 тисяч викликів

2 хв читати
АДС "Житомиргазу": з початку року опрацьовано 15 тисяч викликів

Всього за 10 місяців цього року АДС опрацювала майже 15 тис викликів. Найчастіше на номер "104" надходять виклики від споживачів обласного центру та передмістя.   

 

В середньому аварійно-диспетчерська служба за добу опрацьовує 30-35 викликів. Найпоширеніша причина викликів – запах "газу" поблизу фасадів приміщень багатоквартирних та приватних будинків, характерний запах у помешканнях та квартирах. Всього від споживачів з січня по жовтень до аварійно-диспетчерської служби АТ "Житомиргаз" надійшло 15 тис викликів Зі стартом опалювального сезону кількість викликів збільшується.

 

Левова частка заявок, оброблених диспетчерами за десять місяців, пов’язана з витоками блакитного палива. Найбільш поширені причини -  несправний технічний стан мереж або використання застарілого газового обладнання, самостійна його заміна або ж втручання у газову систему непрофесіоналів.

 

"Щодня ми опрацьовуємо більше 30 заявок від споживачів газу, а зі стартом опалювального періоду кількість звернень зростає, адже збільшується навантаження на мережі й люди частіше використовують газові прилади. Тому ми радимо не нехтувати своєю безпекою та подбати про проведення регулярного технічного обслуговування внутрішніх газових мереж і обладнання", - зазначає начальник аварійно-диспетчерської служби Олег Мирончук.

 

 

Згідно з чинним законодавством, відповідальність за внутрішні мережі та їх технічне обслуговування, стан газового обладнання в приватних будинках і квартирах несуть їх власники.

 

Кожна родина може самостійно подбати про свою безпеку, уклавши договір з "Житомиргазом" або ж іншою компанією, яка має дозвіл на проведення відповідних робіт. Зробити це можна у Клієнтському просторі 104.ua вашого району або ж за телефонами Контакт-центру: (067) 33-38-104 або (0412) 558-004.


 

Для довідки:

Аварійно-диспетчерська служба АТ "Житомиргаз" працює 24 год на добу, без перерв та вихідних та виїжджає на виклики за телефонними зверненнями, які надходять на номер "104".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Шукаємо компанії, де цінують людей: долучайтеся до конкурсу КТПП

В майбутнє з Україною: внесок Кока-Кола у підтримку громад та економіку країни

ПриватБанк і АЗОВ.ONE зібрали 15 млн грн на підтримку медслужби та служби супроводу 12-ї Бригади "Азов" НГУ

Тарифна політика державних монополій: Укрзалізниця та Укренерго. Вплив на промисловість і економіку України

Лондонська школа економіки запускає програму "Освіта для перемоги": як на неї податись

Шостий центр ментального здоров’я мережі ПОВЕРНЕННЯ відкрили в Хмельницькому

ІМВ КНУ об’єднав студентів 46 вишів на конкурс есе про українську дипломатію

Бійці 3 армійського корпусу розповіли, як використовують зарядні станцій від "Української команди": "для роботи дронів та зв'язку"

Хід на прорив: як український бізнес вчиться стратегувати у невизначеності

Військові заощадили понад 1,1 млн грн завдяки програмі Армія+ на АЗК під ТМ Parallel

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА