Інтерфакс-Україна
09:40 22.11.2021

АДС "Житомиргазу": з початку року опрацьовано 15 тисяч викликів

2 хв читати
АДС "Житомиргазу": з початку року опрацьовано 15 тисяч викликів

Всього за 10 місяців цього року АДС опрацювала майже 15 тис викликів. Найчастіше на номер "104" надходять виклики від споживачів обласного центру та передмістя.   

 

В середньому аварійно-диспетчерська служба за добу опрацьовує 30-35 викликів. Найпоширеніша причина викликів – запах "газу" поблизу фасадів приміщень багатоквартирних та приватних будинків, характерний запах у помешканнях та квартирах. Всього від споживачів з січня по жовтень до аварійно-диспетчерської служби АТ "Житомиргаз" надійшло 15 тис викликів Зі стартом опалювального сезону кількість викликів збільшується.

 

Левова частка заявок, оброблених диспетчерами за десять місяців, пов’язана з витоками блакитного палива. Найбільш поширені причини -  несправний технічний стан мереж або використання застарілого газового обладнання, самостійна його заміна або ж втручання у газову систему непрофесіоналів.

 

"Щодня ми опрацьовуємо більше 30 заявок від споживачів газу, а зі стартом опалювального періоду кількість звернень зростає, адже збільшується навантаження на мережі й люди частіше використовують газові прилади. Тому ми радимо не нехтувати своєю безпекою та подбати про проведення регулярного технічного обслуговування внутрішніх газових мереж і обладнання", - зазначає начальник аварійно-диспетчерської служби Олег Мирончук.

 

 

Згідно з чинним законодавством, відповідальність за внутрішні мережі та їх технічне обслуговування, стан газового обладнання в приватних будинках і квартирах несуть їх власники.

 

Кожна родина може самостійно подбати про свою безпеку, уклавши договір з "Житомиргазом" або ж іншою компанією, яка має дозвіл на проведення відповідних робіт. Зробити це можна у Клієнтському просторі 104.ua вашого району або ж за телефонами Контакт-центру: (067) 33-38-104 або (0412) 558-004.


 

Для довідки:

Аварійно-диспетчерська служба АТ "Житомиргаз" працює 24 год на добу, без перерв та вихідних та виїжджає на виклики за телефонними зверненнями, які надходять на номер "104".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У KLR Bus розповіли про сезонні тренди на ринку міжнародних пасажирских перевезень

Станьте частиною наймасштабнішої логістичної виставки в Україні: XXXІІІ День Логіста та DistributionMaster-2025!

"Контракт 18–24" масштабували: набір відкрито майже до всіх пріоритетних підрозділів Сухопутних військ

Agro2Food Profit Forum 2025: Виробництво. Переробка. Прибуток

На підтримку ЗСУ встановили новий рекорд України, щоб зібрати кошти на сіткомети для бійців на передовій - "Українська команда"

Благодійний вечір боксу: поєдинок ветеранів за чемпіонський титул

У Києві відбувся пікет проти Мінекономіки: активісти вимагають розслідування екологічних порушень

Ukrainian CFO Forum 2025 — стратегічна платформа для фінансових лідерів України

Від навчання до працевлаштування: нові можливості для бізнесу та кандидатів

"Суперлюди. Світло серед нас": у ТРК "Проспект" відкрилася фотовиставка про силу відновлення військових і цивільних

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА