АДС "Житомиргазу": з початку року опрацьовано 15 тисяч викликів

Всього за 10 місяців цього року АДС опрацювала майже 15 тис викликів. Найчастіше на номер "104" надходять виклики від споживачів обласного центру та передмістя.
В середньому аварійно-диспетчерська служба за добу опрацьовує 30-35 викликів. Найпоширеніша причина викликів – запах "газу" поблизу фасадів приміщень багатоквартирних та приватних будинків, характерний запах у помешканнях та квартирах. Всього від споживачів з січня по жовтень до аварійно-диспетчерської служби АТ "Житомиргаз" надійшло 15 тис викликів Зі стартом опалювального сезону кількість викликів збільшується.
Левова частка заявок, оброблених диспетчерами за десять місяців, пов’язана з витоками блакитного палива. Найбільш поширені причини - несправний технічний стан мереж або використання застарілого газового обладнання, самостійна його заміна або ж втручання у газову систему непрофесіоналів.
"Щодня ми опрацьовуємо більше 30 заявок від споживачів газу, а зі стартом опалювального періоду кількість звернень зростає, адже збільшується навантаження на мережі й люди частіше використовують газові прилади. Тому ми радимо не нехтувати своєю безпекою та подбати про проведення регулярного технічного обслуговування внутрішніх газових мереж і обладнання", - зазначає начальник аварійно-диспетчерської служби Олег Мирончук.
Згідно з чинним законодавством, відповідальність за внутрішні мережі та їх технічне обслуговування, стан газового обладнання в приватних будинках і квартирах несуть їх власники.
Кожна родина може самостійно подбати про свою безпеку, уклавши договір з "Житомиргазом" або ж іншою компанією, яка має дозвіл на проведення відповідних робіт. Зробити це можна у Клієнтському просторі 104.ua вашого району або ж за телефонами Контакт-центру: (067) 33-38-104 або (0412) 558-004.
Для довідки:
Аварійно-диспетчерська служба АТ "Житомиргаз" працює 24 год на добу, без перерв та вихідних та виїжджає на виклики за телефонними зверненнями, які надходять на номер "104".