11:48 18.01.2022

За минулий рік аварійно-диспетчерська служба "Харківміськгазу" здійснила майже 15 тисяч виїздів

1 хв читати
За минулий рік аварійно-диспетчерська служба "Харківміськгазу" здійснила майже 15 тисяч виїздів

Упродовж 2021 року бригади аварійної служби "104" АТ "Харківміськгаз" відпрацювали близько 15 тисяч заявок від споживачів природного газу. Найчастіша причина звернень – наявність запаху газу. Минулого року фахівці газової компанії локалізували понад 2 тисячі аварійних ситуацій на внутрішньобудинкових газових мережах.

У період опалювального сезону та похолодання значно зростає навантаження на систему газопостачання.

"Щодня диспетчери служби "104" приймають у середньому близько 50 викликів від жителів Харкова. Але з настанням холодів кількість звернень зростає, оскільки власники осель частіше використовують газові прилади для обігріву та інших побутових потреб. Ігнорування правил безпеки призводить до аварійних ситуацій", - розповідає головний інженер Ігор Шухат.

Власники квартир та приватних будинків є відповідальними за стан внутрішньобудинкових газових мереж згідно Закону України "Про житлово-комунальні послуги", тому потрібно подбати про своєчасне проведення технічного обслуговування. Для цього клієнт повинен укласти договір з компанією, яка має необхідні дозволи на подібні роботи.

Дотримання усіх правил безпеки використання газу в побуті дозволить уникнути неприємних ситуацій. Якщо ви відчули запах газу, слід припинити роботу газових приладів, перекрити газові крани та провітрити приміщення,  а також викликати аварійну службу за номером "104".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА