Інтерфакс-Україна
16:04 12.09.2023

Фонд державного майна України разом з креативною агенцією I AM IDEA створили нову комунікаційну стратегію та запустили іміджеву кампанію

2 хв читати

 

ФДМУ (Фонд державного майна України) разом з креативною агенцією I AM IDEA  розробили нову комунікаційну стратегію та іміджеву кампанію. Продакшеном кампанії займався TOMIN.

Команда створила маніфест, щоб розповісти доступно кожному, що ФДМУ не просто продає майно, а робить все, щоб створити в майбутньому новий економічний субʼєкт, який буде заробляти гроші для країни. “Маємо, дбаємо і розвиваємо” — місія та нове комунікаційне повідомлення фонду. 

“Для української перемоги необхідне озброєння. А для цього потрібні гроші. Приватизація та оренда держмайна – це фінансові джерела, які можуть допомагати в забезпеченні наших військових. Підприємці отримали можливість придбати чи орендувати державну власність, щоб відновити свій бізнес на новому місці та створити нові робочі місця”, — розповідає Олександр Федоришин, виконувач обов’язків голови ФДМУ.  

Фонд державного майна України займається розвитком української економіки. Команда фонду хоче позитивно впливати на життя кожного українця та оптимізувати державне майно, що нині є скоріше фінансовим тягарем, аніж тим, що працює для країни. Іміджева кампанія підкреслює місію та цілі Фонду. 

“Навколо Фонду існують свої міфи та стереотипи. Наприклад, те, що Фонд неспроможний, корумпований тощо. Чому так відбувалося? Раніше мало хто розумів, як Фонд керує держпідприємствами, як він обирає керівників для них і які результати показують ці підприємства. В комунікації нам було важливо показати справжню, нову суть, що структура займається стратегічною справою — має майно, дбає про нього і розвиває заради України”, — каже Ігор Фінашкін, креативний директор I AM IDEA.    

Частиною кампанії та нової комунікації став ребрендинг Фонду. Головна ціль ФДМУ – прозоро знайти ефективних власників для збиткових державних активів. Кожен українець може придбати обʼєкт на відкритому аукціоні і трансформувати його у прибуткове підприємство.

За останній рік економічний ефект від діяльності ФДМУ склав 13 млрд гривень. Всі кошти йдуть на ЗСУ. ФДМУ хоче прозоро трансформувати те, що не працює на українську економіку, в щось нове і збільшувати прибуток держави на користь кожного українця. Збільшення прибутку та підтримка економіки — означає створення нових робочих місць, стабільні зарплати та міцна валюта.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

EVA створила у Дніпрі Алею пам’яті на честь загиблих співробітників

Інформаційне агентство "Інтерфакс-Україна" запустило українськомовну версію інформаційного випуску "Економічний моніторинг"

На Київщині відкрили найбільший реабілітаційний центр національної мережі RECOVERY — понад 100 ліжко-місць для поранених військових

ФСБ Росії вербує українців: ви можете цьому завадити

Станьте частиною наймасштабнішої логістичної виставки в Україні: XXXІІ День Логіста та DistributionMaster-2025!

Schneider Electric представляє новий єдиний бренд для універсальних шаф – PanelSeT

Українська асоціація лобіювання розпочинає діяльність: новий етап прозорого впливу на політику в Україні

Щорічна конференція «Торгові війни: мистецтво захисту»

Сила, баланс і відновлення — в кожній краплі: троє зіркових атлетів-амбасадорів підтримають нову кампанію "Моршинська Спорт"

Відновлення цілісності після досвіду, що розбиває на уламки: про що говорили на конференції "Повернення.Шлях до ментального відновлення"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА