13:41 16.05.2019

"Реал" став найдорожчим футбольним брендом, випередивши "МЮ" - Brand Finance

1 хв читати
"Реал" став найдорожчим футбольним брендом, випередивши "МЮ" - Brand Finance

 Мадридський футбольний клуб "Реал" став найдорожчим брендом у світі футболу, обігнавши англійський "Манчестер Юнайтед" (МЮ), повідомила консалтингова компанія Brand Finance.

Вартість іспанської команди за рік підвищилася на 27% і становить близько 1,646 млрд євро. За останні п'ять років клуб чотири рази перемагав у Лізі чемпіонів УЄФА. Востаннє "Реал" очолював рейтинг Brand Finance у 2010 році.

Вартість бренда "МЮ" знизилася за останній рік на 5,8% - до 1,472 млрд євро. Падіння показника було зафіксовано вперше з 2016 року.

Загалом перший десяток рейтингу не змінився порівняно з 2018 роком: до нього входять шість англійських клубів і два іспанські клуби, а також по одному представнику Німеччини та Франції.

На ТОП-6 припадають понад 40% сукупної вартості п'ятдесяти найбільших за вартістю бренда ФК.

Найшвидше зростала вартість бренда іспанського клубу "Севілья". Він подорожчав за рік більше ніж на 49%, що дало змогу ФК піднятися на 35-те місце із 48-го.

До ТОП-50 входять клуби з Великої Британії (18 команд), Німеччини (13), Іспанії (7), Італії (6), Франції (3), Нідерландів (1), Португалії (1) та Росії (1).

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА