1+1 media переносить дату кодування супутникового сигналу на 28 січня за результатами аналізу рівня готовності населення

Медіагрупа 1+1 media інформує про перенесення дати кодування супутникового сигналу телеканалів з 20 на 28 січня 2020 року на прохання супутникових операторів.
"Кодування супутникового сигналу телеканалів "1+1", "2+2", ТЕТ, "Бігуді", "Плюсплюс" і "УНІАН ТБ" переноситься з 20 січня на 28 січня 2020 року", повідомляється на сайті групи в четвер.
Своє рішення компанія обґрунтувала надходженням інформації від супутникових операторів про те, що наразі стрімко зростають запити українців щодо кодування, і попит на підключення до послуги істотно перевищує пропозицію.
"Незважаючи на всебічне інформування абонентів супутника про зміни в мовленні, на жаль, не всі завчасно подбали про придбання тюнерів, повернувшись до цього питання тільки зараз. З огляду на стрімке зростання попиту серед абонентів на супутникові приймачі та черги на підключення абонентів до офіційних супутникових операторів група йде на вимушену відстрочку кодування сигналу на користь населення", - заявив генеральний директор 1+1 media Ярослав Пахольчук.
На думку медіа-групи, додатковий час дасть змогу абонентам, що відкладали кодування, встигнути забезпечити собі можливість перегляду телеканалів через супутник після кодування, а офіційним супутниковим операторам дозволить опрацювати всі звернення громадян.
В 1+1 media також нагадали, що зміни стосуватимуться тільки абонентів відкритого супутника, а для абонентів платного супутника, цифрового ефірного (Т2), кабельного й інтернет-телебачення нічого не зміниться.
"Кодуються тільки розважальні канали, функція яких, насамперед, розважати глядача. Інформаційні канали залишаються у відкритому доступі на супутнику, зокрема й міжнародна версія 1+1 International", - наголошується в релізі.