Інтерфакс-Україна
17:40 16.01.2025

Автор ОЛЕКСАНДР КАЛЕНКОВ

Ігнорування проблем бізнесу з боку Мінрозвитку спричинює загрозу для економіки та бюджету

2 хв читати
Ігнорування проблем бізнесу з боку Мінрозвитку спричинює загрозу для економіки та бюджету

Олександр Каленков, президент ОП “Укрметалургпром”

 

Наприкінці минулого року Укрметалургпром надіслав Міністру розвитку громад та територій України лист з чіткими аргументами проти підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення.

У відповідь ми отримали формальний лист від заступника міністра — який стверджує, що всі ініціативи розглядаються згідно з чинним законодавством, без будь-якого аналізу та аргументації, і що колись вони будуть опубліковані на сайті.

Ця відповідь – не більше ніж бюрократична відписка, за якою ховається відсутність реального бажання шукати вирішення стратегічних проблем у транспортній галузі країни.

Особливо тривожно, що заступник міністра Марина Денисюк, яка підписала цей лист, не має жодного досвіду роботи з питаннями залізниці, і тим більше — тарифної політики державних монополій. Це, у свою чергу, порушує серйозні питання щодо компетентності та готовності керівництва міністерства до професійного діалогу з бізнесом.

Нічого у листі також немає про те, що проект наказу про підвищення тарифів перебуває на розгляді в міністерстві, куди його надіслано УЗ, і про це неодноразово вказували представники монополіста. Однак жодного конструктивного діалогу з представниками бізнесу з боку Міністерства не ведеться: міністр у кулуарах збирає УЗ, а на закритих засіданнях — приймає рішення спільно з керівництвом УЗ, які потім просуваються без жодного обговорення та прозорості.

Ці питання є надзвичайно важливими. Підвищення тарифів на вантажні перевезення несе реальну загрозу закриття підприємств, особливо в умовах поточної економічної нестабільності. Це не лише удар по промисловості, а й пряма загроза для державного бюджету, який може недоотримати десятки мільярдів гривень та відбере податкові надходження з місцевих громад, що має розуміти профільний Міністр. А також — відтоку вантажної бази УЗ, яка перейде на автотранспорт і знищить дороги, на які держава виділяє мільярди гривень.

Зневажливе ставлення до думки бізнесу та відсутність прозорого діалогу ставлять під удар економічне майбутнє країни у складній ситуації, в якій перебуває Україна.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ВІТАЛІЙ КОВАЛЬ

Україна створює Виплатну агенцію

ІЛЛЯ ПАВЛЕНКО

Сова полює у сутінках: ГУР у російсько-українській війні

СЕРГІЙ МАКСЮТА

Як банківський сектор трансформується в умовах війни й інфляційного тиску

ОЛЕГ ВИШНЯКОВ

Середовище вирішує все: чому я більше інвестую в людей, ніж у нерухомість

ОЛЕКСІЙ ЗОЗУЛЯ

Ситуація вкрай критична: частка "сірого" ринку електроніки у порівнянні з довоєнним періодом зросла удвічі

ВАДИМ ПОПКО

Як освітня реформа допоможе у вирішенні демографічної кризи

ВІКТОР СМАЛЬ

Ліс по-європейськи. Україна отримала найвищу оцінку для експорту деревини в ЄС: що це дасть галузі та бізнесу

ВОЛОДИМИР БОРЕЙКО

КП "Плесо" знищило Синє озеро, перетворивши його на котлован з брудною водою

ЯНА СЯГАЙЛО

Мир — це коли в голові теж перестають стріляти

ВОЛОДИМИР КРЕЙДЕНКО

Дорога до відбудови: "Угода про надра" відкриває інвесторам скарбницю українських ресурсів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА