Інтерфакс-Україна
17:40 16.01.2025

Автор ОЛЕКСАНДР КАЛЕНКОВ

Ігнорування проблем бізнесу з боку Мінрозвитку спричинює загрозу для економіки та бюджету

2 хв читати
Ігнорування проблем бізнесу з боку Мінрозвитку спричинює загрозу для економіки та бюджету

Олександр Каленков, президент ОП “Укрметалургпром”

 

Наприкінці минулого року Укрметалургпром надіслав Міністру розвитку громад та територій України лист з чіткими аргументами проти підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення.

У відповідь ми отримали формальний лист від заступника міністра — який стверджує, що всі ініціативи розглядаються згідно з чинним законодавством, без будь-якого аналізу та аргументації, і що колись вони будуть опубліковані на сайті.

Ця відповідь – не більше ніж бюрократична відписка, за якою ховається відсутність реального бажання шукати вирішення стратегічних проблем у транспортній галузі країни.

Особливо тривожно, що заступник міністра Марина Денисюк, яка підписала цей лист, не має жодного досвіду роботи з питаннями залізниці, і тим більше — тарифної політики державних монополій. Це, у свою чергу, порушує серйозні питання щодо компетентності та готовності керівництва міністерства до професійного діалогу з бізнесом.

Нічого у листі також немає про те, що проект наказу про підвищення тарифів перебуває на розгляді в міністерстві, куди його надіслано УЗ, і про це неодноразово вказували представники монополіста. Однак жодного конструктивного діалогу з представниками бізнесу з боку Міністерства не ведеться: міністр у кулуарах збирає УЗ, а на закритих засіданнях — приймає рішення спільно з керівництвом УЗ, які потім просуваються без жодного обговорення та прозорості.

Ці питання є надзвичайно важливими. Підвищення тарифів на вантажні перевезення несе реальну загрозу закриття підприємств, особливо в умовах поточної економічної нестабільності. Це не лише удар по промисловості, а й пряма загроза для державного бюджету, який може недоотримати десятки мільярдів гривень та відбере податкові надходження з місцевих громад, що має розуміти профільний Міністр. А також — відтоку вантажної бази УЗ, яка перейде на автотранспорт і знищить дороги, на які держава виділяє мільярди гривень.

Зневажливе ставлення до думки бізнесу та відсутність прозорого діалогу ставлять під удар економічне майбутнє країни у складній ситуації, в якій перебуває Україна.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ТАРАС ТАРАСЕНКО

Чи змінить освіта майбутнє України?

ОЛЕКСАНДР КРАМАРЕНКО

Золото війни

ІРИНА ЄГОРЧЕНКО

Проблеми математичної освіти та вплив на економіку України

МИХАЙЛО ФЕДОРОВ

Послуги в Дії знищують 7,4 млрд грн хабарів щороку. Як цифровізація економить гроші і час українцям

БОГДАН ДАНИЛИШИН

Про таргетаризм, таргетерів і Україну

ДАНИЛО ГЕТМАНЦЕВ

Час створювати пенсійну систему, яка працюватиме на людину, а не проти неї

ВОЛОДИМИР КРЕЙДЕНКО

Безпека на колесах, у небі й на морі: як один закон може змінити все

ЄГОР ПЕРЕЛИГІН

Відходи як нові родовища: як Україна може відкрити потенціал критичних мінералів через переробку відходів ГМК

ГАЛИНА ЯНЧЕНКО

Більше працівників на оборонних заводах - більше української зброї на фронті. Верховна Рада прийняла законопроект

ВІКТОР СМАЛЬ

Лісова декомунізація. Як ми створюємо національний природний парк, "репресований" майже століття тому

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА