Ан-70 залишилося виконати 40 польотів для завершення випробувань
Для завершення спільних льотних випробувань військово-транспортного літака Ан-70 залишилося виконати сорок польотів, повідомив президент АТ "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв.
"Ми відклали ухвалення остаточного рішення щодо літака Ан-70 до лютого 2014 року. Для завершення випробувань залишилося виконати сорок польотів", - сказав В.Богуслаєв "Інтерфаксу-АВН" після наради в МДТУ імені Баумана в середу.
Раніше повідомлялося, що Україна та Росія мають намір домовитися про завершення спільних льотних випробувань літака Ан-70 до лютого 2014 року.
"Сторони домовилися, що в протоколі 10-го засідання комітету буде зафіксовано спільне погоджене рішення про те, що до 1 лютого 2014 року має бути завершено спільні льотні випробування Ан-70. І за їх підсумками ухвалюватиметься рішення про організацію спільного серійного випуску цього літака", - повідомило журналістам джерело в українській делегації на засіданні комітету з економічного співробітництва російсько-української міждержавної комісії, яке відбувається в Калузі (РФ) у вівторок.
Згідно з даними розробника літака ДП "Антонов", у серпні 2013 року Ан-70 завершив попередні випробування після модернізації та готовий до пред'явлення українським і російським замовникам (військовим відомствам - ІФ) для проведення завершального етапу державних спільних випробувань, програма якого розрахована на 82 польоти.
Раніше повідомлялося, що Ан-70 входить до держпрограми озброєнь РФ до 2020 року. Держоборонзамовлення російської сторони на Ан-70 становитиме 60 машин. За даними Міноборони РФ, серійне виробництво Ан-70 планується розпочати у 2014 році. Серійним виробником із російської сторони визначено КАВО ім. Горбунова (Казань, Татарстан). Серійне складання Ан-70 здійснюватиметься в кооперації з Україною, де вироблятимуться крило, оперення і двигун для літака. На сьогодні КАВО ім. Горбунова й розробник літака ДП "Антонов" затвердили схему кооперації серійного виробництва, розпочато передання документації для його налагодження.
За своїми характеристиками Ан-70 перевершує наявні сьогодні аналоги, зокрема європейський А400М, порівняно з яким у нього вдвічі нижча вартість купівлі й експлуатації. Максимальна вантажопідйомність Ан-70 становить 47 т, заявлена А400M - 37 т, обсяг вантажної кабіни - 425 куб. м, у A400M - 340 куб. м. Вартість А400М становить на сьогодні EUR145 млн, вартість Ан-70 - $67 млн.