Інтерфакс-Україна
16:23 21.01.2016

Завершено перший етап будівництва нового Бескидського тунелю

2 хв читати

Будівельники нового двоколійного Бескидського тунелю завершили перший етап робіт - пройшли верхній уступ тунелю.

Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України, в цілому новий двоколійний тунель замінить існуючий одноколійний, який було побудовано в 1886 році. Він має обмеження за швидкістю руху 15-40 км/год і залишається єдиним "вузьким" місцем на напрямі Чоп-Львів. Новий тунель проектується під швидкість 60-70 км/год і збільшить пропускну спроможність цієї ділянки колії із 47 до 100 пар потягів на добу.

Міністерство зазначає, що тунель має стратегічне значення, оскільки є частиною п'ятого транспортного коридору від Італії до України.

"Будівництво нового тунелю – це ще один проект, завдяки якому Україна зможе реалізувати свій транзитний потенціал. Сьогодні через Бескид здійснюється 60% обсягів перевезень, які ідуть через західний кордон, в тому числі транзитних. Новий тунель дозволить нам створити конкурентні умови для перевезення вантажів за цим напрямком", - наведено в повідомленні слова глави Мінінфраструктури Андрія Пивоварського.

Загальна вартість будівництва об'єкта оцінюється майже у 2,2 млрд грн. Проект реалізується на кредитні кошти, завдяки співпраці з Європейським банком реконструкції і розвитку (ЄБРР) та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Бюджет першого етапу будівництва становив $39,71 млн кредитних коштів ЄБРР. Триває підготовка документів для вибірки першого транша в сумі EUR5 млн із EUR55 млн загальної суми кредиту від ЄІБ.

"Такі інфраструктурні проекти демонструють підприємцям і інвесторам з усього світу, що Україна – надійний і відповідальний партнер, який розуміє потреби бізнесу. Ці ж проекти гарантують, що ми зможемо вчасно відповісти на попит ринку, коли він почне відновлюватися, і забезпечити потужності, які дозволять перевезти ще більші обсяги вантажів", - зазначив А.Пивоварський.

Новий тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки та системою антикорозійного захисту.

Очікується, що будівельні роботи буде закінчено в четвертому кварталі 2017 року, а перший потяг поїде новим тунелем у другому кварталі 2018 року.

Довжина проектованого тунелю становить 1764,5 м, глибина закладання – 781-807 м над рівнем моря. Для спорудження тунелю вибрано "новоавстрійський" метод проходки (будівництво передбачено як вибуховим, так і прохідницьким методами з використанням випереджаючого екрану). З міркувань безпеки в тунелі передбачено влаштування трьох з’єднувальних евакуаційних каналів між старим і новим тунелями завдовжки 22 м кожен, а також 49 ніш та 12 камер.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Рада не змогла призначити суддів КС

Рада не виключила Куницького з комітету з правоохоронної діяльності

Глава ЄК розраховує на застосування антидронової системи ЄС, аж до стеження за танкерами з нафтою РФ

Прокуратура через суд скасувала оренду земельної ділянки під автостоянку на Троєщині у Києві

Заклики до змін меж території України є повторними правопорушеннями незалежно від часу та контексту – Верховний суд

Одеська міськрада виділила постраждалим 30 вересня 126,28 млн грн допомоги

Зеленський за підсумками доповіді Малюка: маємо суттєві результати у знищенні російських комплексів ППО

Дохід від клінік складає близько 75% загального доходу медичного ІТ-сервісу Helsi – СЕО

До 78% зросла частка учнів, які вважають українську мову рідною

Заводи Thales Belgium, що виробляє ракети для України, обсідають дрони – ЗМІ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА