"Укравтодор" шукає в Польщі партнерів для будівництва Великої кільцевої дороги навколо Києва

Представники робочої групи Державного агентства автомобільних доріг України ("Укравтодор") 31 березня - 1 квітня відвідають другий Всесвітній Конгрес інноваційних кластерів з Польщі з метою пошуку майбутніх партнерів та інвесторів для реалізації будівництва Великої кільцевої дороги навколо Києва (ВКАД).
Як повідомила прес-служба "Укравтодору" в четвер спікером на конгресі виступатиме представник робочої групи агентства з реалізації вказаного проекту Володимир Рудий.
"Сьогодні європейським інвесторам не цікаво вкладати кошти у будівництво тільки однієї дороги. Інвестиційно популярними є ті проекти, які поєднують в собі багато можливостей. У нашому випадку, це проект інфраструктурної привабливості регіону - будівництво ВКАД для поєднання існуючих міжнародних і національних транспортних коридорів із залізничним, водним і авіаційним транспортом, створення біля ВКАД технопарків, машинобудівних заводів, будівництво нових промислових підприємств в Київській області", - сказав він.
За словами В. Рудого, тільки одне будівництво ВКАД дасть змогу створити понад 15 тис. нових робочих місць.
Як повідомлялося, Кабінет Міністрів України у вересні 2013 року уповноважив Держінвестпроект провести концесійний конкурс на будівництво проекту "Міська кільцева автодорога навколо Києва" від Столичного шосе до автодороги М03 Київ-Харків на ділянці Київ-Бориспіль і укласти концесійний договір.
Планувалося, що реалізація проекту здійснюватиметься на умовах концесії на будівництво і експлуатацію автодоріг коштом приватних інвесторів і держбюджету. За тодішніми розрахунками Держінвестпроекту, реалізація проекту полегшила трафік через Київ на 20 тис. авто на день, з яких 11 тис. - вантажних, а також заощадить водіям близько 20 хвилин в дорозі.
Окрім того, Кабмін на початку серпня 2013 року затвердив ТЕО будівництва нового моста через Дніпро протяжністю 4,923 км і ділянки Гора-Рогозів ДКАД навколо Києва завдовжки 25,713 км в 15,25 млрд грн. У Держінвестпроекті заявляли, що цей проект і проект відомства з ДКАД - різні проекти. Тим часом реалізація жодного з цих проектів не почалася.