18:07 19.12.2017

НСТУ в 2018 році планує наростити комерційний дохід на 25% через запровадження нових послуг

1 хв читати
НСТУ в 2018 році планує наростити комерційний дохід на 25% через запровадження нових послуг

ПАТ "Національна суспільна телекомпанія України" (НСТУ) в 2018 році планує збільшити комерційні надходження на 25% порівняно з 2017 роком за рахунок виробництва рекламного продукту, послуг з організації подій, BTL-послуг, оренди техніки, повідомила прес -служба НСТУ, не наводячи абсолютних даних.

Як уточнив агентству "Інтерфакс-Україна" голова НСТУ Зураб Аласанія, в абсолютних цифрах комерційні надходження в 2018 р можуть вирости до 70-90 млн грн, в залежності від ряду факторів.

У повідомленні компанії також наголошується, що НСТУ пропонує своїм клієнтам можливість розмістити рекламу на 59 регіональних теле- і радіоканалах, які становлять найбільше ефірне покриття на території України, а також можливість розробляти рекламну стратегію з урахуванням регіональних особливостей цільової аудиторії.

Крім того, в 2018 р НСТУ віддасть перевагу розвитку регіональних продажів.

"Підхід до створення мережі буде диференційований - в деяких регіонах комерційна служба НСТУ буде мати уповноваженого представника, який працюватиме з компанією за угодою, а не в штаті, у в деяких регіонах цю функцію виконуватиме агентство", - наголошується в повідомленні .

Крім прямих продажів реклами і спонсорства, як джерело додаткового доходу, комерційний департамент НСТУ також розглядає ексклюзивний доступ до спортивних і музичних програм завдяки членству в Європейському союзі мовників.

Як повідомлялося, у вересні НСТУ заявляла про недофінансування суспільного мовлення в Україні.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА