12:05 22.06.2018

Близько 33% соціальної реклами на українському ТБ є прихованою комерційною або політичною рекламою

2 хв читати
Близько 33% соціальної реклами на українському ТБ є прихованою комерційною або політичною рекламою

Близько 18% зовнішньої соціальної реклами в Києві і близько 33% соціальної реклами на телебаченні є прихованою комерційною або політичною рекламою, про що свідчать результати дослідження Інституту масової інформації (ІМІ) на замовлення Центру громадянського представництва "Життя".

Згідно з дослідженням "Стан соціальної реклами. Майбутнє соціальної реклами в Україні", прихована реклама (комерційна або політична) під виглядом соціальної зафіксована як на телебаченні (третина всіх зразків), так і в зовнішній рекламі Києва (близько 18%).

Також зазначається, що на телебаченні від усіх зразків соціальної реклами 1/6 є рекламою у сфері громадського здоров'я.

Згідно з результатами дослідження, найбільше соціальної реклами (за кількістю ефірного часу і роликів) виходить на телеканалі Суспільного мовлення, який має бюджетне фінансування.

У сегменті зовнішньої реклами Києва соціальна реклама в сфері громадського здоров'я становить 1/10.

ІМІ за результатами дослідження підкреслює, що головними проблемами, які перешкоджають ефективному поширенню соціальної реклами, є: несплата частиною рекламодавців алкоголю і тютюну 5% відрахування; брак коштів на створення такої реклами; відсутність практики використання законодавчих можливостей безкоштовного розміщення соціальної реклами.

Для дослідження було обрано 9 загальнонаціональних телеканалів: "Новий канал", СТБ, ICTV, UA: Перший, "1 + 1", "Інтер", "Україна", "Прямий" і "112 Україна", а також соціальна реклама на зовнішніх носіях Києва. Моніторинг каналів здійснювався протягом двох годин прайм-тайму (з 19:00 до 21:00) в один з трьох днів (3, 4 або 5 квітня 2018 року). До моніторингу увійшли всі сюжети з маркуванням "соціальна реклама".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА