17:22 11.09.2018

Playboy розвиватиме стримінгові сервіси, відеоігри, платформи віртуальної реальності

2 хв читати
Playboy розвиватиме стримінгові сервіси, відеоігри, платформи віртуальної реальності

Американська Playboy Enterprises Inc., видавець однойменного журналу, планує розвивати операції в таких сегментах, як геі, відеоігри і платформи віртуальної реальності.

Останніми роками компанія фокусувалася швидше на тому, щоб стати брендом, який втілює певний стиль життя, проте вона не має наміру ставити хрест на редакційних операціях і, майже через рік після смерті засновника Playboy Г’ю Гефнера, має намір оживити цей напрям, пише газета The Wall Street Journal.

Компанія вводить посаду президента медіапідрозділу, до якого входять журнал Playboy, а також веб-сайти, які працюють за передплатою, і телеканал для дорослих. На частку цього підрозділу в 2017 році припало приблизно 50% всієї виручки Playboy Enterprises, що становило $90 млн.

Президентом медіапідрозділу стане Джулія Урман, яка з 2016 року обіймає посади виконавчого віце-президента та генерального керівника стримінгового телевізійного сервісу медіакомпанії Lions Gate Entertainment Corp.

Дж.Урман також є засновником проекту, в рамках якого було створено ігрову консоль OUYA на базі операційної системи Android. Стартап, підтримуваний китайським інтернет-гігантом Alibaba, придбала компанія Razer Inc. у 2015 році.

"Джулія привнесе накопичений досвід для розвитку технологій, платформ і відеоігор, що є невід'ємною частиною нашої майбутньої стратегії", - заявив головний виконавчий директор Playboy Enterprises Бен Кон.

Завданням Дж.Урман буде розвиток стримінгових телевізійних сервісів Playboy, а також операцій у сегментах відеоігор, віртуальної та доповненої реальності.

У липні цього року спадкоємці Г.Гефнера, що заснував журнал Playboy в 1953 році, продали 35%-ву частку в Playboy Enterprises за $35 млн фонду прямих інвестицій Rizvi Traverse, який отримав майже дві треті компанії ще в 2011 році.

Попри те, що сім'я Г.Гефнера більше не є власником Playboy, його молодший син, 27-річний Купер Гефнер, залишається креативним директором компанії.

Після смерті Г.Гефнера у вересні 2017 року компанія вирішила переглянути перспективи розвитку журналу, що залишався збитковим.

Керівництво компанії розглядало можливість повної відмови від друкованої версії, проте все ж вирішило її зберегти. З наступного року Playboy виходитиме раз на квартал, проте журнал буде вдвічі товщим, ніж зараз - 220 сторінок.

Із 2011 року Playboy активно працює над тим, щоб стати брендом, який втілює стиль життя. Компанія фокусується, зокрема, на ліцензуванні використання її логотипу у вигляді кролика з метеликом на шиї в різних виробах, а також її бренда в нічних клубах і казино в усьому світі.

Цього року Playboy створив СП для розвитку лінійки міцних алкогольних напоїв. Наприкінці серпня компанія знову відкрила в Нью-Йорку Playboy Club, легендарний нічний клуб, закритий 32 роки тому.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

У ФРН на виборах до Європарламенту лідирує альянс ХДС / ХСС з 30% голосів

Помічник Зеленського в понеділок побуває на Закарпатті для контролю виконання указу президента щодо ліквідації наслідків паводків

Гройсман проситиме парламент прийняти його відставку

Поліція встановлює обставини пошкодження скла пішохідного моста в Києві, прохід тимчасово перекритий

Вандали пошкодили скло на пішохідно-велосипедному мосту, відкритому до Дня Києва

Бойовики в неділю двічі порушили режим припинення вогню, українські військові не постраждали

У ніч на неділю в Польщі згорів автобус, 70 українців евакуйовані

Зеленський закликає МВС не застосовувати заходи проти "політичних протестувальників", якщо вони не порушують правопорядку

На початку тижня в Україні буде тепло, на заході та півночі пройдуть короткочасні дощ

На кордоні з РФ затримали громадянина Молдови, якого розшукували за крадіжку

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА