08:36 12.11.2018

Alibaba знову встановила рекорд продажів у День холостяка

2 хв читати
Alibaba знову встановила рекорд продажів у День холостяка

Китайська компанія Alibaba Group Holdings Ltd. встановила новий рекорд у десяту річницю розпродажу з нагоди Дня самотніх людей (або День холостяків), який відзначається в КНР 11 листопада. Однак темпи приросту були найнижчими за всю історію цього свята шопінгу.

Обсяг товарів, проданих на платформах Alibaba цього дня, досяг $ 30,8 млрд, що на 21,7% вище показника, зафіксованого роком раніше, говориться в блозі компанії. У 2017 році продажі збільшилися на 39%.

Рекорд продажів 2017 року ($ 17,8 млрд) був побитий за кілька годин до закінчення першої доби розпродажу.

За перші 85 секунд розпродажу на майданчиках компанії були продані товари вартістю $ 1 млрд, а до кінця першої години - майже на $ 10 млрд, повідомляє BBC.

В юанях Alibaba встановила новий рекорд ще раніше, оскільки китайська нацвалюта цього року суттєво подешевшала до долара. В цілому за добу було продано товари на 213,5 млрд юанів проти 168,2 млрд юанів роком раніше, приріст склав 27%.

У порівнянні з 2010 роком - першим роком, коли Alibaba зафіксувала чистий прибуток після лістингу в Нью-Йорку, - валовий обсяг продажів у День самотніх людей підскочив у 179 разів. Однак деякі аналітики відзначають, що підйом річної виручки за цей період був набагато слабкішим - вона збільшився в 21 раз, тоді як чистий прибуток - в 54 рази. З цього вони роблять висновок, що рекорди продажів за один день не роблять настільки істотного впливу на фінансові показники, як хотілося б вірити інвесторам.

У Дні розпродажів взяли участь понад 180 тис. брендів проти 140 тис. роком раніше.

Незважаючи на те, що цього року були побиті всі попередні рекорди, спостерігачі вважають, що активність піде на спад у міру того, як люди стануть звикати до цієї події. Крім того, нині Alibaba зіткнулася з новими труднощами - такими, як поява серйозних конкурентів на ринку, уповільнення економіки і падіння курсу акцій у зв'язку з торговельною війною між Китаєм і США.

День самотніх людей (або День холостяка) - не зовсім традиційне китайське свято. За даними видання китайської компартії "Женьмінь Жибао", студенти КНР придумали його в 1990-і роки на противагу Дню святого Валентина. Дату 11 листопада було обрано не випадково - на думку віруючих у магію цифр китайців, число 11.11 нагадує "голі гілки" - так в Китаї називають самотніх чоловіків і жінок.

Alibaba влаштовує масштабні розпродажі 11 листопада з 2009 року. Незважаючи на те, що за нею цю традицію підхопили компанії-конкуренти, включаючи JD.com, розпродажі в День самотніх людей асоціюються саме з Alibaba.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА