16:00 02.11.2023

Корпоративний клієнт хоче розуміти, що він цінний для страховика

3 хв читати
Корпоративний клієнт хоче розуміти, що він цінний для страховика

Бліц-інтерв'ю директора департаменту зі страхування корпоративних клієнтів СК VUSO Дмитра Цимідана агентству "Інтерфакс-Україна"

 

- Яка зараз ситуація на страховому ринку, зокрема в корпоративному сегменті?

- Можемо стверджувати, що страховий ринок України, як і багато інших сфер, стабілізувався і почав активно зростати. На прикладі страхових платежів VUSO ми можемо це наочно побачити. Так за перше півріччя цього року платежі компанії збільшилися майже на 80% порівняно з минулим роком і на 55,4% порівняно з аналогічним періодом 2021 року. Цього року ми вийшли на позначку 1,189 млрд грн за зібраними преміями.

Незважаючи на війну і падіння економіки, ми показали значний приріст у корпоративному сегменті, зокрема, в добровільному медичному страхуванні. Змогли не лише відновити продаж, а й модернізували основні страхові продукти, зробити їх привабливішими завдяки впровадженню спрощеного документообігу, зокрема, врегулювання збитків і виплат, онлайн консультування, покриття воєнних ризиків, телемедицини та інших інструментів, зокрема із використанням штучного інтелекту.

 

- Які основні тренди страхового ринку ДМС є сьогодні в корпоративному сегменті?

- Наразі можемо виділити кілька трендів. У ДМС це реалізація програм страхування для демобілізованих військових, де звичайні протоколи і страхові продукти не завжди ефективні. Для створення адаптованих програм для хлопців, які повернулися з військової служби, ми намагаємося враховувати досвід наших партнерських лікувально-профілактичних закладів і великих корпоративних клієнтів.

Також трендом є застосування превентивних заходів, де на перший план виходить саме турбота про здоров'я і дії, спрямовані на профілактику захворювань, зміцнення імунітету. Наскільки б це не було банально, але в ці складні часи акцент на випередження може дати потужний ефект, що відобразиться на працездатності персоналу та рівню захворюваності, зокрема, в пікові періоди. Йдеться про такі прості речі, як виїзні лекції на тему відновлення імунітету, психологічна підтримка, рекомендації щодо стресостійкості, вітамінізації, вакцинації тощо.

 

- Зараз дедалі більше з'являється інформації, що штучний інтелект може бути корисним для страхового сектору, ви згодні?

- Так. Впровадження штучного інтелекту рано чи пізно зачепить всі основні процеси будь-якої страхової компанії. Він зможе бути помічником і проводити аналіз багатьох баз даних.

Уже в найближчому майбутньому ШІ буде частиною механізмів розроблення персоналізованих продуктів, оцінювання ризику, андерайтингу, приймання дзвінків, роботи чат-ботів із обслуговування клієнтів, роботи з претензіями.

 

 - Які страхові продукти на сьогодні найбільш затребувані в корпоративному сегменті?

- Кошик продуктів із великим попитом не змінився. Він складається з програм ДМС, КАСКО, ОСЦПВ, захисту майна, вантажів, інших обов'язкових видів страхування і деяких профільних добровільних видів. Зараз є запит на окремі опції, які ми додаємо до того чи іншого продукту. У страхуванні транспорту та вантажів ми поступово пом'якшуємо обмеження щодо воєнних ризиків, починаючи з надання окремих лімітів і поступово рухаючись до продуктів, що включають повне покриття наслідків воєнних дій.

Корпоративний клієнт хоче розуміти, що він цінний для страховика. Щоб забезпечити це, ми застосовуємо до кожного індивідуальний підхід. У всіх клієнтів є не лише персональний фахівець у супроводі, а й окремий менеджер із врегулювання. Він консолідує всю інформацію і постійно на зв'язку.

До речі, щодо врегулювання моторних ризиків у нас є власні аварійні комісари в усіх регіонах України. У врегулюванні ДМС у нас понад 130 співробітників, переважно з вищою медичною освітою, які перебувають на території трьох енергонезалежних контакт-центрів у різних містах України та на віддалених робочих місцях за кордоном. Це забезпечує безперервне врегулювання за будь-яких обставин. 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Росіяни поставили собі завдання знищити нашу авіацію і інфраструктуру для західних літаків - заступник начальника ГУР МО Скібіцький

Польський протест набув доволі агресивної форми - з мирної демонстрації він перетворився на прояв злісної неповаги до українських громадян

IT-індустрію зараз турбують три головні питання - це мобілізація, бронювання та закордонні відрядження - СЕО Diia.City United

Біоенергетика не в змозі укласти нові договори з "ГарПоком", їй загрожує банкрутство - голова БАУ Георгій Гелетуха

Експорт з України до розподільчих центрів JYSK у 2023 році зріс на 60% - менеджерка із закупівель Романчук

Запитів на медичну евакуацію стало значно більше, але пропозицій більше не стало - директорка Фонду підтримки дорослих онкопацієнтів

Завдання Сенс-Банку в 2024р. - поконкурувати з Укргазом, ОТП і ПУМБ, ставимо дуже амбітні плани - в.о. голови правління

Цей рік може кардинально змінити роботу ЕКА - голова агентства Руслан Гашев

Під час повномасштабної війни ми інвестували в Україні майже $1 млрд – глава "ДТЕК" Тімченко

Виявилося, що деякі препарати, якими онкохворих дітей лікували в Україні, давно не використовують у Європі, оскільки вони не ефективні – керівник БФ "Краб"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА