Інтерфакс-Україна
21:36 09.06.2021

"Аеропракт" утримує 5% частку світового ринку надлегких літаків

3 хв читати
"Аеропракт" утримує 5% частку світового ринку надлегких літаків

Частка виробництва надлегких літаків компанії "Аеропракт" (Київ) у загальному обсязі світових продаж складає близько 5%, і компанії вдається утримувати її на цьому рівні, повідомив головний конструктор компанії Юрій Яковлєв агентству "Інтерфакс-Україна".

За його словами, компанія досягла продуктивності 96 літаків на рік у 2018 році, що є граничною на нинішніх виробничих площах - 2000 кв. м. разом із офісом і складом.

Наразі виробництво завантажене на 100%, і компанія приймає замовлення на березень 2022 року, виходячи з виробництва восьми літаків на місяць, зазначив Яковлєв.

Він додав, що на сьогодні "Аеропракт" інвестує в розробку нової моделі літака і будівництво нових виробничих площ, розташованих у Київській області, але не уточнив обсяг вкладених інвестицій.

Головний конструктор "Аеропракт" уточнив, що в 2018 році підприємство виготовило 96 літаків А-22 і А-32, в 2019 - 84 літаки і в 2020 році - 82 літаки тих же моделей. "Деяке зниження вироблених літаків пояснюється більшою часткою виготовлених більш дорогих літаків А-32, час виготовлення яких більше порівняно з А-22", - пояснив Яковлєв.

За оцінкою "Аеропракт", ринок двомісних літаків злітною вагою до 600 кг у світі не перевищує 2000 літаків на рік. "Минулого року наша компанія зайняла другі місця на ринках США і ФРН з продажу цих літаків. Перші місця в цих країнах, з невеликим випередженням, належать національним виробникам, і це логічно", - зазначив експерт.

Яковлєв зазначив, що у "Аеропракта" розвинена мережа дилерів у всьому світі, яку компанія вважає достатньою. "Пандемія вплинула позитивно на попит, оскільки уряди США і Європи інвестували величезні суми грошей в економіку своїх країн, для їх підтримки. Ці гроші досягли гаманців наших покупців, і вони замовляють літаки", - сказав головний конструктор.

"Частка продукції на експорт за останні три роки у нас дещо зменшилася за рахунок збільшення продаж усередині країни з 1% до 3%, що радує. Причина цього - поліпшення популярності легкої авіації в Україні", - сказав також Яковлєв.

Компанія "Аеропракт" заснована головним конструктором Яковлєвим і його бізнес-партнером Олегом Литовченком у 1991 році. Вони - колишні конструктори фірми "Антонов", що створили на підприємстві аматорський клуб "Аеропракт".

Перший літак компанії А-20 "Червонець" був розроблений у 1991 році на замовлення кооперативу "Отже-центр", і його перші екземпляри поставлялися в Угорщину, Чехію, після чого замовлення з ФРН, Росії та України дозволили розпочати серійне виробництво. Наразі компанія припинила виробництво А-20 і серійно випускає кілька модифікацій моделей A-22 і А-32. На підприємстві працюють близько 80-ти працівників.

ТОВ "Аеропракт" у 2020 році збільшило виручку на 15,5% - до 65,4 млн грн, а його чистий прибуток скоротився на 20,7% - до 2,83 млн грн.

Згідно держреєстру, основним власником компанії зі статутним капіталом 16,43 млн грн є Хуссейн Алі Рашид Аль Муаллем з ОАЕ з часткою 99,999%. У Яковлева та керівника компанії Литовченка частки по 80 грн.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

S1 REIT виплатив перший мільйон дивідендів інвесторам дохідної нерухомості

2026 рік може стати точкою стратегічного перелому для системи європейської безпеки – експерти

Дунай став ключовим логістичним коридором для України та елементом безпеки всієї Європи

Перетин кордонів і спільні інвестиції мають стати драйвером економічної співпраці України та Румунії

Румунія заявила про намір стати логістичним хабом відбудови України – голова Сенату Абрудян

Оновлення законодавства про критичні мінерали є ключем для залучення інвестицій у видобуток в Україні – експерти

Румунія, Молдова та Україна розвиватимуть "стратегічний трикутник сполучення" для відбудови – учасники панелі в Бухаресті

До масштабних проєктів з відбудови України готові лише окремі румунські компанії – експерти форуму в Бухаресті

Україна будує "цифровий щит" на основі хмарної інфраструктури та інтеграції з кіберекосистемою НАТО і ЄС

Приватний сектор є ключовим чинником відбудови України за умови наявності фінансових і страховий інструментів – учасники форуму в Бухаресті

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА