Інтерфакс-Україна
17:06 13.07.2023

Чернігівський автозавод сподівається на перемогу в тендері на поставку автобусів Миколаєву на EUR4,5 млн за кошти ЄІБ

3 хв читати
Чернігівський автозавод сподівається на перемогу в тендері на поставку автобусів Миколаєву на EUR4,5 млн за кошти ЄІБ

Чернігівський автозавод (ЧАЗ), що входить до корпорації "Еталон", за результатами розкриття тендерних пропозицій у торгах на поставку Миколаєву низькопідлогових автобусів на суму до EUR4,5 млн за кошти Європейського інвестиційного банку (ЄІБ), що відбулися 28 червня, сподівається на перемогу з урахуванням кращої цінової пропозиції.

"Пропозиції подали ЧАЗ і дві турецькі компанії. За визначену суму ЧАЗ пропонує 55 автобусів, а турецькі компанії - відповідно 28 і 26. Тобто наша вартість менша майже вдвічі. Крім того, і цифри витрат споживання палива, і техобслуговування на 10 років - також удвічі менші", - повідомив директор із якості ЧАЗ Олександр Чернецький на пресконференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в четвер.

Водночас він нагадав, що вже неодноразово виникали аналогічні ситуації, коли заявку ЧАЗ не розглядали, а під час підготовки до торгів замовник технічні умови прописував так, що їм не відповідає жоден вітчизняний учасник, і на прохання внести зміни до специфікації отримує відмову.

"Ми про це говоримо вже давно - спочатку про білоруські автобуси, тепер про турецькі (наприклад, закупівля в Кривому Розі), і про те, що бюджетні кошти мають витрачатися розумно, тим більше в умовах війни, і про патріотизм, про робочі місця, але ситуація, коли замовник обирає вподобаний автобус і формально проводить тендер, прописавши під нього умови, - не змінюється", - зазначила директорка з продажу ЧАЗ Наталя Бачурна.

Учасники пресконференції знову висловили здивування з приводу того, що українські міста, як і раніше, не використовують надану можливість 15-відсоткової преференції вітчизняним автовиробникам під час оголошення тендерів на закупівлю транспорту за кошти ЄБРР і ЄІБ, а також не враховують, що українська техніка значно дешевша.

Згідно з наведеними заступником директора Торгового дому "Еталон Авто" Олександром Чернецьким цифрами, з другої половини 2022 року, коли пожвавилися закупівлі громадського транспорту українськими містами за кошти ЄІБ та ЄБРР, бюджет вже проведених чи тих, що наразі проводяться закупівель автобусів і тролейбусів становить близько EUR90 млн (близько 200 тролейбусів і 100 автобусів).

"Це велика програма, і можна було б завантажити три українські заводи під її виконання, і отримати податки з EUR90 млн, а не умовно з EUR9 млн, які отримає посередник під час закупівлі українським замовником неукраїнської продукції", - наголошує директор ТД Вадим Шкарупін.

Як повідомлялося, 5 квітня 2023 року КП "Миколаївпастранс" у рамках відновлення співпраці з ЄІБ за проєктом "Міський громадський транспорт України" оголосив тендер на закупівлю автобусів із дизельним двигуном завдовжки від 8,2 м до 10,5 м, включно із запчастинами, устаткуванням та інструментами для обслуговування й ремонту, і супутніми послугами.

Корпорація "Еталон" включає 21 підприємство. Основні напрями - виробництво автотранспортних засобів, машинобудування, складська логістика. ЧАЗ випускає автобуси різних класів і тролейбуси.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Національна асоціація лобістів України закликає голову НАЗК Віктора Павлущика припинити тиск на незалежність професії лобістів

Національна асоціація лобістів України впроваджує інститут антикорупційного уповноваженого

Українське громадянське суспільство долучається до Декларації про захист гуманітарного персоналу

Мінімальні стандарти безпеки гуманітарних працівників потребують доопрацювання – Альянс УКР ОГС

МЗС запрошує юристів гуманітарних ГО долучитися до напрацювання Платформи з прогресивного розвитку МГП – радниця МЗС

В Україні треба відновити кабінети діабетичної стопи – експерт

Війна може сприяти зростанню захворюваності на діабет в Україні на 25% – експерти

Українці більше підтримують особисту свободу, ніж колективізм - дослідження Міжнародного інституту свободи

Київська агломерація потребує "сталого діалогу" між столицею та прилеглими громадами — учасники дискусії

Промисловці закликали не підвищувати тарифи на вантажні перевезення і е/е через ризик падіння виробництва та зупинки підприємств

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА