Інтерфакс-Україна
13:29 15.05.2024

Дві третини українців хочуть від держави поліпшення своєї поінформованості, майже три чверті - за військово-патріотичне виховання в садочках і школах - соцопитування

1 хв читати
Дві третини українців хочуть від держави поліпшення своєї поінформованості, майже три чверті - за військово-патріотичне виховання в садочках і школах - соцопитування

Більшість українців назвали пріоритетними поліпшення своєї поінформованості (66%) і патріотичне виховання (61%) у проваджуваній державній інформаційній політиці, свідчать результати загальнонаціонального опитування, проведеного 21-27 березня Центром Разумкова та представленого на пресконференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в середу.

Лише 16% наголосили на важливості виготовлення відповідних розважальних програм, при цьому низьку пріоритетність таких програм відзначили 41,2% опитаних.

Абсолютна більшість опитаних (73%) вважають військово-патріотичне виховання в дошкільних установах і навчальних закладах доцільним, 16% - ні.

Опитування проводилося серед 2020 повнолітніх респондентів з усіх підконтрольних регіонів України, де не тривають бойові дії, за стратифікованою багатоступеневою вибіркою із застосуванням випадкового відбору на перших етапах формування вибірки та квотного методу відбору респондентів на завершальному етапі. Теоретична похибка вибірки не перевищує 2,3%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Асоціація суб’єктів розподіленої та маневрової генерації створена в Україні

KNESS у 2026р. планує встановити приблизно 200 МВт УЗЕ – топменеджер

2025-й став роком відновлення розвитку вітроенергетики – заступник голови правління УВЕА

Спорудження Полтавської ВЕС значно посилить енергонезалежність дефіцитного Полтавського регіону – представник ДТЕК

У 2025р в Україні побудовано 324 МВт нових ВЕС проти 248 МВт за два попередні роки – голова УВЕА

Половина опитаних українців вважають себе європейцями - дослідження

Обласні федерації заявили про кризу у ФБУ та закликали повернути їм право голосу перед конференцією 12 грудня

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV та івент-агенція "Садиба Мьюзік" встановили національний рекорд за проєкт для переселенців

СФНУ 12 грудня проведе в Києві XII Нацфорум "Ринок нерухомості як сегмент економіки держави: стратегічні цілі та очікування"

"Шериф-Розмінування" навчає саперів працювати з роботизованими "помічниками сапера"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА