Інтерфакс-Україна
17:12 27.04.2020

З початку карантину фахівці Центрів обслуговування клієнтів Харківміськгазу проконсультували понад 20 тис. харків'ян

1 хв читати
З початку карантину фахівці Центрів обслуговування клієнтів Харківміськгазу проконсультували понад 20 тис. харків'ян

      З початку карантину фахівці ЦОК Харківміськгазу, прийняли понад  20 тис. дзвінків від споживачів природного газу Харкова.  Менеджери Центрів відповідають на дзвінки, що надходять на телефони контакт - центру.

           З них 50% стосується  передачі показників лічильників природного газу та сплати заборгованості за розподіл. Клієнтів також цікавлять реєстрація в особистому кабінеті, наявність інших способів оплати  за допомогою онлайн-сервісів , тощо.

           З метою спрощеного доступу до онлайн-сервісів, було екстрено розроблено Експрес-реєстрацію для особистого кабінету. Для цього достатньо зателефонувати до контакт-центру за номером (067) 01–07–104. Обов`язково телефонуйте саме з мобільного телефону. Він буде використаний при створенні вашого Особистого кабінету. Повідомте оператору номер Вашого особового рахунку та/або дайте відповіді на інші уточнюючі питання. Далі Ви отримаєте СМС, у якому вказані Ваші логін і пароль. Після цього Вам потрібно  натиснути на посилання в СМС, натиснути кнопку «Вхід» на сайті і увести логін і пароль, вказані в СМС. Ви також можете увійти до свого Особистого кабінету з комп`ютера. Логін і пароль – ті ж самі.

            Також закликаємо клієнтів берегти своє здоров`я та користуватися онлайн-сервісами компанії для вирішення газових питань:

  • через особистий кабінет на сайті 104.ua
  • мобільний додаток 104Mobile для Android
  • мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone
  • чат-бот «7104ua» у Viber

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Комбат "Свободи" розкритикував владу за вилучення 8 млрд грн з бюджету Києва: столиця дає найбільше дронів

Реальність крізь мистецтво: виставка Фанні Лешевальє за підтримки БФ Solidarity до Дня Харкова

Заява УДАРУ щодо вилучення 8 млрд з бюджету столиці

Світ має бачити боротьбу України очима її захисників

Понад 25% мережі забезпечено генераторами — Київстар продовжує інвестувати у посилення енергоавтономності

Український Червоний Хрест - 13 мільйонів історій підтримки

Єдиний у своєму форматі: чим здивує новий готель ARCHOTEL AVENUE в Одесі

Alliance Novobud отримав сертифікат про прийняття в експлуатацію будинку №3 у Krona Park II!

Робота без обману: як компанія з українським СЕО змінює життя мігрантів

Американська торговельна палата в Україні закликає Парламент забезпечити стабільне функціонування залізничного транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА