Інтерфакс-Україна
10:47 07.05.2020

Фахівці Центрів обслуговування клієнтів АТ "Дніпрогаз" в період карантину обробили 43,6 тис звернень дніпрян

2 хв читати
Фахівці Центрів обслуговування клієнтів АТ "Дніпрогаз" в період карантину обробили 43,6 тис звернень дніпрян

За час карантину співробітники Центрів обслуговування клієнтів АТ "Дніпрогаз" обробили близько 43,6 тис звернень жителів Дніпра і Дніпровського району.

З початку карантину фахівці Центрів обслуговування "Дніпрогазу" надали клієнтам близько 43,6 тис дистанційних консультацій. Більшість питань дніпрян стосувалися звірки та порядку нарахувань за доставку газу, передачі показань лічильників, а також особливостей користування онлайн сервісами і експрес-реєстрації на сайті 104.ua.

З 16 березня фахівці Центрів обслуговування АТ "Дніпрогаз" у зв'язку з карантинними обмеженнями працюють у віддаленому режимі. Незважаючи на це, клієнти компанії можуть у звичайному режимі отримати вичерпні відповіді на питання про надання послуг з газопостачання, зателефонувавши до Контакт-центру за номерами: 056-78-78-104 і 067-62-63-104.

"Ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування наших клієнтів. Особливо актуальним в період карантину для споживачів газу є надання дистанційних консультацій. Щоб максимально спростити доступ до сервісів компанії, наші фахівці розробили експрес-реєстрацію на сайті 104.ua, - коментує начальник управління клієнтського сервісу АТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко. - Дана послуга істотно спрощує реєстрацію і дозволяє отримати постійний доступ до особового рахунку, щоб контролювати розрахунки за газ і його доставку, а також здійснювати платежі онлайн, не виходячи з дому».

Для автоматичної реєстрації "особистого кабінету" на сайті 104.ua достатньо зателефонувати зі смартфону до Контакт-центру "Дніпрогазу" за номером 067-62-63-104 і назвати свій особовий рахунок. Після цього «особистий кабінет» буде створений автоматично. Повідомлення з паролем для входу надійде на мобільний телефон клієнта.

Фахівці компанії нагадують: в умовах пандемії всі газові питання можна вирішити дистанційно. Для цього розроблено цілий ряд сервісів: окрім "особистого кабінету" на сайті 104.ua, дніпряни можуть скористатися мобільними додатками 104 Mobile для Android, 104 Mobile Light для iOS, а також чат-ботами 7104ua в Viber і Telegram.

Довідка:

Основною сферою діяльності АТ «Дніпрогаз» є розподіл природного газу для мешканців міста Дніпра та Дніпровського району. Система газопостачання Дніпра – це близько 5,5 тис. км розподільних газопроводів. Щорічно підприємство транспортує близько 800 млн. кубометрів газу для 400 тис. побутових споживачів, 3,7 тис. промислових підприємств та інших суб'єктів господарювання. Серед найбільших клієнтів такі підприємства, як Придніпровська ТЕЦ, Євраз - ДМЗ ім. Петровського, Дніпропетровський трубний завод, Дніпропетровський завод прокатних валків та інші. АТ «Дніпрогаз» є одним з найбільших роботодавців міста. Штат підприємства налічує близько 1500 чоловік.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Миттєві знижки на бензини та дизель: до 4 грн/літр при розрахунку Platinum Mastercard від UKRSIBBANK

У Києві відбулася Всеукраїнська олімпіада з робототехніки для юних винахідників

Рок-гурт "Пророки" презентує трек "Вітер", присвячений героям неба ЗСУ

Парафія костелу св. Миколая провела дві зустрічі з Мінкультом, але бюрократичні перепони лишаються

Пікнік з UKRNAFTA у Хмельницькому: морозиво, майстер класи та Нафтозавр чекають у гості!

«Укрнафта» вивчає норвезькі clean tech рішення: планує застосувати в Україні

Третя штурмова запускає власну Школу наземних роботизованих комплексів

Військові частини Житомирщини та Києва будуть забезпечені харчовими продуктами за новими контрактами

Харківський "Театр на Жуках" розпочинає новий проєкт з просування сучасної драматургії

Національна філармонія України закриває 161-й сезон концертом за участю світових зірок

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА