Інтерфакс-Україна
10:47 07.05.2020

Фахівці Центрів обслуговування клієнтів АТ "Дніпрогаз" в період карантину обробили 43,6 тис звернень дніпрян

2 хв читати
Фахівці Центрів обслуговування клієнтів АТ "Дніпрогаз" в період карантину обробили 43,6 тис звернень дніпрян

За час карантину співробітники Центрів обслуговування клієнтів АТ "Дніпрогаз" обробили близько 43,6 тис звернень жителів Дніпра і Дніпровського району.

З початку карантину фахівці Центрів обслуговування "Дніпрогазу" надали клієнтам близько 43,6 тис дистанційних консультацій. Більшість питань дніпрян стосувалися звірки та порядку нарахувань за доставку газу, передачі показань лічильників, а також особливостей користування онлайн сервісами і експрес-реєстрації на сайті 104.ua.

З 16 березня фахівці Центрів обслуговування АТ "Дніпрогаз" у зв'язку з карантинними обмеженнями працюють у віддаленому режимі. Незважаючи на це, клієнти компанії можуть у звичайному режимі отримати вичерпні відповіді на питання про надання послуг з газопостачання, зателефонувавши до Контакт-центру за номерами: 056-78-78-104 і 067-62-63-104.

"Ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування наших клієнтів. Особливо актуальним в період карантину для споживачів газу є надання дистанційних консультацій. Щоб максимально спростити доступ до сервісів компанії, наші фахівці розробили експрес-реєстрацію на сайті 104.ua, - коментує начальник управління клієнтського сервісу АТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко. - Дана послуга істотно спрощує реєстрацію і дозволяє отримати постійний доступ до особового рахунку, щоб контролювати розрахунки за газ і його доставку, а також здійснювати платежі онлайн, не виходячи з дому».

Для автоматичної реєстрації "особистого кабінету" на сайті 104.ua достатньо зателефонувати зі смартфону до Контакт-центру "Дніпрогазу" за номером 067-62-63-104 і назвати свій особовий рахунок. Після цього «особистий кабінет» буде створений автоматично. Повідомлення з паролем для входу надійде на мобільний телефон клієнта.

Фахівці компанії нагадують: в умовах пандемії всі газові питання можна вирішити дистанційно. Для цього розроблено цілий ряд сервісів: окрім "особистого кабінету" на сайті 104.ua, дніпряни можуть скористатися мобільними додатками 104 Mobile для Android, 104 Mobile Light для iOS, а також чат-ботами 7104ua в Viber і Telegram.

Довідка:

Основною сферою діяльності АТ «Дніпрогаз» є розподіл природного газу для мешканців міста Дніпра та Дніпровського району. Система газопостачання Дніпра – це близько 5,5 тис. км розподільних газопроводів. Щорічно підприємство транспортує близько 800 млн. кубометрів газу для 400 тис. побутових споживачів, 3,7 тис. промислових підприємств та інших суб'єктів господарювання. Серед найбільших клієнтів такі підприємства, як Придніпровська ТЕЦ, Євраз - ДМЗ ім. Петровського, Дніпропетровський трубний завод, Дніпропетровський завод прокатних валків та інші. АТ «Дніпрогаз» є одним з найбільших роботодавців міста. Штат підприємства налічує близько 1500 чоловік.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Що потрібно для захисту гуманітарних працівників та волонтерів? “Розпаковуємо” мінімальний пакет обов’язку турботи (Duty of Care) для гуманітарного сектору України

Мадяр закликав приєднуватися до Сил Безпілотних Систем не тільки "тигрів", а й "ботанів": "Досить бігати – літай!"

Ті, хто не чекає кінця війни, щоб діяти: історія Армена Саргсяна

Як змінилася Україна за 10 років і що далі – про це говоритимуть на Форумі «Диригенти змін» у Києві

ПУМБ запустив першу в Україні програму вдячності донорам крові!

Schneider Electric Cup об’єднав найкращих електриків країни на професійному чемпіонаті

Українська народна премія: Moneyveo – сервіс кредитів онлайн 2025

IDS Ukraine за 9 місяців 2025 року сплатила до бюджету понад 900 млн грн

УЕБ застосувала санкції до порушників правил торгів необробленою деревиною

Із тилу на поле бою: Авіакомпанія "Українські вертольоти" передала на фронт РЕБи та інше обладнання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА