15:59 25.05.2020

З початку карантину аварійна служба «Миколаївгазу» здійснила понад тисячу виїздів за викликами клієнтів

3 хв читати
З початку карантину аварійна служба «Миколаївгазу» здійснила понад тисячу виїздів за викликами клієнтів

Понад 700 виїздів на виклики клієнтів здійснили бригади аварійно-диспетчерської служби АТ «Миколаївгаз» лише у квітні. З початку введення карантину їх нараховується більше тисячі.

Введення карантину підвищило значимість роботи критичної інфраструктури, в тому числі газорозподільних мереж, щоб споживачі, більшість з яких знаходяться вдома, безперебійно залишались з газом.

АТ «Миколаївгаз» здійснює цілодобовий моніторинг тиску газу в мережах, проводить технічне обслуговування газорозподільних пунктів, бригади АДС чергують цілодобово, оперативно виїздять на виклики, ліквідують аварійні ситуації, здійснюють ремонти аби споживачі безперервно могли користуватись газом. З початку карантину було здійснено 24 ремонти на мережах, що дозволило попередити припинення газопостачання у 33,6 тис. домогосподарств.

«Не зважаючи на те, що карантин триває, всі роботи з утримання газорозподільної системи в робочому стані здійснюються безперервно. Споживачам не варто хвилюватись щодо припинення доставки газу. Ми кожного дня перевіряємо мережі й регулююче обладнання і ретельно стежимо за тим, щоб все функціонувало безаварійно», - розповідає технічний директор АТ «Миколаївгаз» Дмитро Грицай.

У зв’язку з подовженням карантину «Миколаївгаз» продовжує дотримуватися заходів безпеки з метою попередження розповсюдження вірусу. Щоранку всі працівники підприємства, які через необхідність залучені до робочого процесу, проходять контроль температури тіла. У приміщеннях, де працюють робітники, кілька разів на день проводиться санітарна обробка. Разом з тим кожен день, перед початком і після зміни, водії обробляють дезінфікуючими засобами інструменти та службові машини. Всі працівники «Миколаївгазу» забезпечені засобами індивідуального захисту – масками, рукавичками, а деякі й спецкостюмами.

У посиленому режимі працює й Контактний центр АТ «Миколаївгаз» за номером (067) 65-70-104. У період, поки візити до Центрів обслуговування споживачів обмежені, менеджери продовжують працювати, але в телефонному режимі. Так, лише за минулий тиждень, фахівці компанії надали клієнтам компанії майже 2 тис. консультацій з газових питань. З початку карантину служба опрацювала вже 43 790 дзвінків.

Нагадаємо, що під час карантину було накладено мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання. Також підприємство доклало всіх зусиль, аби клієнти могли вирішувати ряд газових питань онлайн.

Довідка про компанію:

АТ «Миколаївгаз» - газорозподільна компанія, що здійснює свою діяльність на території  Миколаївської області у співпраці з брендом РГК.

Регіональна Газова Компанія – сервісна компанія, яка розробляє інноваційні та комплексні рішення для енергетичного сектору, спрямовані на підвищення якості клієнтського обслуговування, модернізацію галузі та впровадження європейських стандартів роботи операторів ГРМ. Під брендом РГК працює 20 газорозподільних компаній, в яких зайняті 38 тисяч фахівців. Вони обслуговують 250 тис. км газопроводів та понад 8 млн. споживачів газу.

АТ «Миколаївгаз» експлуатує 8,7 тис. км газопроводів і забезпечує природним газом 8 міст, 14 селищ міського типу та 313 сіл області.

Клієнтами компанії є понад 349 тис. побутових споживачів Миколаївської області, а також 2,8 тис. підприємств, установ і організацій.

У 2019 році АТ «Миколаївгаз» доставила своїм клієнтам  429,5 млн куб.м газу.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА