09:00 05.06.2020

З 1 червня АТ "Миколаївгаз" вийшло з карантину

3 хв читати
З 1 червня АТ "Миколаївгаз" вийшло з карантину

З понеділка, 1 червня, АТ "Миколаївгаз" відновило повноцінну роботу служб, які тимчасово були вимушені перейти у дистанційний режим у зв’язку з введенням карантину.

Так, з понеділка відновлено роботи зі зняття газових лічильників для проходження планової або позапланової повірки. Контролери "Миколаївгазу" почали відвідувати споживачів для зняття показань лічильників газу (у період карантину ця робота здійснювалась у телефонному режимі).

Споживачам не варто хвилюватись щодо візитів газовиків, адже "Миколаївгаз" продовжує суворо дотримуватись заходів безпеки з метою попередження розповсюдження вірусу. Щоранку всі працівники підприємства проходять контроль температури тіла.  У  приміщеннях, де працюють люди, кілька разів на день проводиться санітарна обробка і провітрювання.

Щодня перед початком і після зміни водії обробляють дезінфікуючими засобами інструменти та службові машини. У багатьох приміщеннях і офісах розміщено антисептичні засоби. Всі працівники "Миколаївгазу" забезпечені засобами індивідуального захисту – масками, рукавичками, а деякі й спецкостюмами, і використовують їх під час візиту до споживачів.

1 червня відкрили для споживачів двері й Центри обслуговування клієнтів, менеджери яких в період карантину надавали консультації телефоном. Але на перший період діють певні правила відвідування. Кількість осіб, які можуть одночасно знаходити в приміщенні, не може перевищувати норму – 1 особа на 10 кв.м. Усі відвідувачі повинні бути в захисних масках, при вході обробляти руки антисептиком і дотримуватись дистанції 1,5-2 м при спілкуванні з менеджерами Центру.

"З першого червня ми відновили особистий прийом клієнтів в Центрах обслуговування. Але все-таки рекомендуємо без крайньої необхідності утриматись від відвідування ЦОКів, а для вирішення газових питань користуватись нашими онлайн-сервісами: особистий кабінет на сайті 104.ua, Вайбер-бот 7104ua або дзвонити у Контакт-центр за номером (067) 65-70-104. Адже, не зважаючи на послаблення, карантин у країні продовжується, і ми радимо споживачам уникати людних місць і берегти своє здоровя", - говорить начальник управління клієнтського сервісу Мар’яна Жовнерик.

Нагадаємо, що під час карантину АТ "Миколаївгаз" ні на хвилину не зупиняло свою роботу. Аварійно-диспетчерська служба продовжувала працювати в звичайному режимі, доставка газу здійснювалась безаварійно та безперебійно. Було накладено мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання. Також підприємство доклало всіх зусиль, аби клієнти могли вирішувати ряд газових питань онлайн.

Довідка про компанію:

АТ "Миколаївгаз" - газорозподільна компанія, що здійснює свою діяльність на території  Миколаївської області у співпраці з брендом РГК.

Регіональна Газова Компанія – сервісна компанія, яка розробляє інноваційні та комплексні рішення для енергетичного сектору, спрямовані на підвищення якості клієнтського обслуговування, модернізацію галузі та впровадження європейських стандартів роботи операторів ГРМ. Під брендом РГК працює 20 газорозподільних компаній, в яких зайняті 38 тисяч фахівців. Вони обслуговують 250 тис. км газопроводів та понад 8 млн. споживачів газу.

АТ "Миколаївгаз" експлуатує 8,7 тис. км газопроводів і забезпечує природним газом 8 міст, 14 селищ міського типу та 313 сіл області.

Клієнтами компанії є понад 349 тис. побутових споживачів Миколаївської області, а також 2,8 тис. підприємств, установ і організацій.

У 2019 році АТ "Миколаївгаз" доставила своїм клієнтам  429,5 млн куб.м газу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА