16:59 26.06.2020

В квітні-травні жителі Чернігівщини в 1,5 рази збільшили споживання газу

2 хв читати
В квітні-травні жителі Чернігівщини в 1,5 рази збільшили споживання газу

За два місяці весни клієнти ТОВ «Чернігівгаз Збут» використали майже 31 млн куб.м газу, що на 48% більше, ніж торік. Зростання споживання газу пов'язане з його здешевшанням. В травні, під час похолодання, тимчасово опалювати оселі газом було майже в п'ять разів дешевше, ніж електрикою.

Також обсяги спожитого газу цієї весни були вищими, ніж зазвичай, через карантин, під час якого люди перебували вдома і частіше користувались газом. По закінченню опалювального сезону газоспоживання, порівняно з квітнем-травнем 2019 року, загалом збільшилось на 10,1 млн. м3

Хоча під час карантину був запроваджений мораторій на нарахування пені і штрафів та відключення газу за борги, але необхідність своєчасно розраховуватись за житлово комунальні послуги законодавством не скасована. Так само не передбачене і відтермінування сплат на час карантину.  Заборгованість тягне за собою відключення від цих послуг після закінчення карантину.

Сплатити за газ можна дистанційно за допомогою онлайн-сервісів 104.ua:

особистого кабінету на сайті 104.ua

чат-боту 7104ua у Viber чи Telegram

мобільного додатку 104Mobile для Android

мобільного додатку 104Mobile Light для iPhone

 Також була розроблена експрес-реєстрація, яка дозволяє створити особистий кабінет на сайті 104.ua всього за один дзвінок. Для цього потрібно подзвонити з мобільного телефону до контакт-центру за номерами 067 65-64-104 або (0462) 61-63-04 і повідомити оператору номер особового рахунку (він є у квитанції кожного клієнта). Оператори самі зареєструють кабінет, а споживач в СМС отримає логін та пароль до нього.

Завантажити рахунки для оплати послуг, не чекаючи на паперові, можна в особистих кабінетах на сайті 104.ua та у viber-боті 7104. «Чернігівгаз Збут» вдячний всім, хто сплачує за спожитий газ вчасно.

Довідка: 104.ua це єдиний сервіс для споживачів природного газу в Україні, можливості якого в 2019 році забезпечили 100 млн контактів з клієнтами. Найбільш популярними є онлайн послуги: особистий кабінет, який обслуговує 2,8 млн. клієнтів щомісяця, 104 Бізнес онлайн – сервіс для бізнесу, мобільні додатки 104 Mobile і 104 Mobile Light, Viber-bot 7104ua і Telegram 7104ua. Контакт-центр 104.ua забезпечує 45 млн контактів з клієнтами на рік. Сервіс 104.ua включає в себе також мережу зі 120 центрів обслуговування клієнтів "104.ua Клієнтській простір" в 16 областях. Центри щорічно обслуговують 5 млн клієнтів.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

70 тисяч літрів пального передала мережа ОККО для критичної інфраструктури Харківщини – перша віцепремʼєрка

Житловий комплекс компанії DIM "Новий Автограф" отримав поштову адресу

Від класики до стрітстайлу: різноманітність стилів у чоловічому одязі

Кримінальна відповідальність за незаконний обіг наркотиків: поговоримо чесно й без хайпу

Десантники з 80-ї ОДШБр отримали комплекс розвідки та знищення вартістю 50 млн грн від ОККО та "Повернись живим"

ЖК "Воздвиженка" звернулось до Президента та РНБО з приводу ризиків для інституту управління заарештованим майном через дії АРМА

Як перемогти в енергетичній війні з Росією

Катування на окупованих територіях України: The Reckoning Project подав позов в Аргентині

Інтернет магазин пружин – підбір пружин за розмірами, каталог пружин з розмірами, продаж пружин

25 квітня в Києві відбудеться форум "Надлюди" від Forbes Ukraine

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА