14:37 31.08.2020

З початку року аварійна служба "Дніпрогазу" опрацювала майже 12 тис викликів від споживачів газу

2 хв читати
З початку року аварійна служба "Дніпрогазу" опрацювала майже 12 тис викликів від споживачів газу

За 8 місяців 2020 року аварійно-диспетчерська служба АТ "Дніпрогаз" відреагувала на 11,6 тис викликів від споживачів, з яких 7,6 тис стосувались наявних витоків газу з газорозподільних мереж.

Впродовж поточного року близько 66% заявок, оброблені диспетчерами АДС, були пов’язані з витоками газу, решта - з неполадками у роботі газових приладів. Спричинити витоки блакитного палива у помешканні може самостійна заміна газового обладнання, втручання у систему непрофесіоналів, несправний технічний стан або використання застарілого обладнання, яке потребує капітального ремонту.

"З початку дії карантину бригади аварійно-диспетчерської служби "104" відпрацьовують виклики від містян у надзвичайному режимі так само як медики або рятувальники, - зазначає технічний директор АТ "Дніпрогаз" Юрій Безпрозваний. - Щодня диспетчери служби "104" отримують до сотні викликів від дніпрян. В період карантинних обмежень аварійники опрацювали більше 7 тисяч звернень від наших клієнтів. Близько 4,5 тисяч заявок стосувались наявних витоків з газових мереж".

За оперативною допомогою аварійної газової служби щодня звертаються в середньому 70 споживачів газу. Для своєчасного реагування на виклики клієнтів автомобільний парк АДС укомплектований сучасними автомобілями Volkswagen Transporter, спеціальними інструментами та іншими технічними засобами. Однак  тариф на розподіл природного газу, який затверджений НКРЕКП для АТ "Дніпрогаз" з 1 липня 2020 року є економічно необґрунтованим та недостатнім для забезпечення повноцінної роботи всіх підрозділів компанії.

Через недоотримання коштів компанія фінансує лише пріоритетні напрямки роботи: термінові ремонти систем газопостачання, витрати на функціонування аварійної служби "104", локалізацію витоків газу, виплату заробітної плати працівникам, обслуговування клієнтів компанії.

Накопичені збитки не дозволяють "Дніпрогазу" в повній мірі здійснювати всі заплановані роботи на газових мережах в рамках Плану розвитку газорозподільної системи, реконструкцію застарілого обладнання та повністю розрахуватись з Оператором ГТС за послуги балансування.

Довідка:

АТ "Дніпрогаз" - газорозподільна компанія, що працює під брендом РГК (Регіональна Газова Компанія) на території м. Дніпра та Дніпровського району.

Регіональна Газова Компанія – сервісна компанія, яка розробляє інноваційні та комплексні рішення для енергетичного сектору, спрямовані на підвищення якості клієнтського обслуговування, модернізацію галузі та впровадження європейських стандартів роботи операторів ГРМ. Під брендом РГК працює 20 газорозподільних компаній, в яких зайняті 38 тисяч фахівців. Вони обслуговують 250 тис км газопроводів та понад 8 млн споживачів газу.

У 2019 році АТ "Дніпрогаз" доставило для 400 тис своїх клієнтів близько 800 млн кубометрів газу. Загальна протяжність газопроводів, що обслуговує компанія, складає близько 5,5 тис км.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

5 причин, чому стежити за футболом варто на Sport.ua

Тиждень з Київською оперою на Подолі – 22 – 28 квітня

Лана Зеркаль закликає до прискорення інтеграції енергетичних ринків та залучення приватного сектору

Бейсболки: чому варто придбати та як вибрати ідеальну модель

70 тисяч літрів пального передала мережа ОККО для критичної інфраструктури Харківщини – перша віцепремʼєрка

Житловий комплекс компанії DIM "Новий Автограф" отримав поштову адресу

Від класики до стрітстайлу: різноманітність стилів у чоловічому одязі

Кримінальна відповідальність за незаконний обіг наркотиків: поговоримо чесно й без хайпу

Десантники з 80-ї ОДШБр отримали комплекс розвідки та знищення вартістю 50 млн грн від ОККО та "Повернись живим"

ЖК "Воздвиженка" звернулось до Президента та РНБО з приводу ризиків для інституту управління заарештованим майном через дії АРМА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА