Інтерфакс-Україна
14:37 31.08.2020

З початку року аварійна служба "Дніпрогазу" опрацювала майже 12 тис викликів від споживачів газу

2 хв читати
З початку року аварійна служба "Дніпрогазу" опрацювала майже 12 тис викликів від споживачів газу

За 8 місяців 2020 року аварійно-диспетчерська служба АТ "Дніпрогаз" відреагувала на 11,6 тис викликів від споживачів, з яких 7,6 тис стосувались наявних витоків газу з газорозподільних мереж.

Впродовж поточного року близько 66% заявок, оброблені диспетчерами АДС, були пов’язані з витоками газу, решта - з неполадками у роботі газових приладів. Спричинити витоки блакитного палива у помешканні може самостійна заміна газового обладнання, втручання у систему непрофесіоналів, несправний технічний стан або використання застарілого обладнання, яке потребує капітального ремонту.

"З початку дії карантину бригади аварійно-диспетчерської служби "104" відпрацьовують виклики від містян у надзвичайному режимі так само як медики або рятувальники, - зазначає технічний директор АТ "Дніпрогаз" Юрій Безпрозваний. - Щодня диспетчери служби "104" отримують до сотні викликів від дніпрян. В період карантинних обмежень аварійники опрацювали більше 7 тисяч звернень від наших клієнтів. Близько 4,5 тисяч заявок стосувались наявних витоків з газових мереж".

За оперативною допомогою аварійної газової служби щодня звертаються в середньому 70 споживачів газу. Для своєчасного реагування на виклики клієнтів автомобільний парк АДС укомплектований сучасними автомобілями Volkswagen Transporter, спеціальними інструментами та іншими технічними засобами. Однак  тариф на розподіл природного газу, який затверджений НКРЕКП для АТ "Дніпрогаз" з 1 липня 2020 року є економічно необґрунтованим та недостатнім для забезпечення повноцінної роботи всіх підрозділів компанії.

Через недоотримання коштів компанія фінансує лише пріоритетні напрямки роботи: термінові ремонти систем газопостачання, витрати на функціонування аварійної служби "104", локалізацію витоків газу, виплату заробітної плати працівникам, обслуговування клієнтів компанії.

Накопичені збитки не дозволяють "Дніпрогазу" в повній мірі здійснювати всі заплановані роботи на газових мережах в рамках Плану розвитку газорозподільної системи, реконструкцію застарілого обладнання та повністю розрахуватись з Оператором ГТС за послуги балансування.

Довідка:

АТ "Дніпрогаз" - газорозподільна компанія, що працює під брендом РГК (Регіональна Газова Компанія) на території м. Дніпра та Дніпровського району.

Регіональна Газова Компанія – сервісна компанія, яка розробляє інноваційні та комплексні рішення для енергетичного сектору, спрямовані на підвищення якості клієнтського обслуговування, модернізацію галузі та впровадження європейських стандартів роботи операторів ГРМ. Під брендом РГК працює 20 газорозподільних компаній, в яких зайняті 38 тисяч фахівців. Вони обслуговують 250 тис км газопроводів та понад 8 млн споживачів газу.

У 2019 році АТ "Дніпрогаз" доставило для 400 тис своїх клієнтів близько 800 млн кубометрів газу. Загальна протяжність газопроводів, що обслуговує компанія, складає близько 5,5 тис км.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Склади ROMSAT постраждали від масованих обстрілів: компанія продовжує роботу

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА