Інтерфакс-Україна
10:12 02.12.2020

Заборгованість споживачів Житомирщини за доставку газу становить майже 11,7 млн грн

2 хв читати
Заборгованість споживачів Житомирщини за доставку газу становить майже 11,7 млн грн

Станом на 1 грудня  6 % споживачів АТ "Житомиргаз"  жодного разу в 2020 році не платили за розподіл блакитного палива. Загальна заборгованість клієнтів за послуги з доставки газу становить понад 11,7 млн грн.

З початку року близько 21 тис клієнтів "Житомиргазу" жодного разу не здійснювали оплату за доставку газу. На початку опалювального сезону питання розрахунків за послуги з розподілу енергоресурсу набувають особливої ​​актуальності. Від своєчасного отримання Оператором ГРМ коштів за послуги залежить безперебійне і надійне газопостачання.

"Нині компанія не застосовує санкції за прострочення оплати за послугу розподілу газу, однак, під час карантину немає мораторію на стягнення боргів в судовому порядку. В умовах, що склалися, підприємство АТ "Житомиргаз" вдається до крайніх заходів. Лише за листопад боржникам було надіслано більше 31,1 тис. досудових попереджень про необхідність сплатити за надану послугу. Адже глибока криза не платежів у газовій сфері вкрай згубно впливає на роботу газорозподільного підприємства", - розповідає директор комерційний АТ "Житомиргаз" Людмила Усик.

У компанії ведеться активна робота по розсилці досудових попереджень боржникам, адже заборгованість за доставку газу згідно з чинним законодавством після карантину може стати причиною відключення. До того ж, згідно з Кодексом ГРМ навіть після обмеження послуг з розподілу газу поточні нарахування будуть здійснюватися, а борг може бути примусово стягнуто в судовому порядку, що призведе до додаткових фінансових витрат у вигляді оплати судового збору.

Кошти, які споживачі сплачують за доставку газу, "Житомиргаз" спрямовує на повноцінне функціонування аварійно-диспетчерської служби "104", утримання газорозподільних мереж і споруд на них, модернізацію, капітальні та поточні ремонти, підтримання належного тиску в газорозподільній системі. Все це для того, щоб газ був доставлений кожному з 365 тис клієнтів. Тому саме від своєчасної оплати за послуги АТ "Житомиргаз" залежить безперебійність і безаварійність газопостачання.

"Житомиргаз" закликає споживачів не допускати накопичення боргів за доставку газу, розраховуватися за послуги щомісяця до 20 числа і користуватися для оплати онлайн сервісами: "особистим кабінетом" на сайті 104.ua, мобільними додатками 104 Mobile і 104 Mobile Light, а також чат ботами 7104ua в Viber і Telegram.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Forbes представив рейтинг банків-чемпіонів бізнесу: ОТП БАНК у першій трійці

Суперсила абонентів Київстар: зібрали понад 18 млн грн на створення Школи операторів наземних дронів «Варан»

IDS Ukraine запускає власну сонячну генерацію: на Миргородському заводі запрацювала перша станція потужністю 1,4 МВт

Понад 60 українських програм показали на Своє.ІТ 2025

Понад 5 млрд грн податків заплатила мережа ОККО до держбюджету за перший квартал цього року

Віктор Пінчук отримав нагороду Atlantic Council за видатне гуманітарне лідерство

Київстар – серед кращих роботодавців за версією рейтингу Forbes Ukraine

20 років Торгсофт: особливі пропозиції для підприємців

Порошенко привіз підрозділам ССО дрони на оптоволокні, екскаватори і шиномонтажні комплекси

Підтримка на кожному етапі: як «Укрнафта» будує роботу з ветеранами та ветеранками

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА