Інтерфакс-Україна
16:01 16.12.2020

На Вінниччині популярність онлайн-сервісів серед споживачів газу зросла удвічі

2 хв читати
На Вінниччині популярність онлайн-сервісів серед споживачів газу зросла удвічі

На середину грудня 2020 р.кількість користувачів Особистого кабінету на сайті 104.ua у Вінницькій області перевищила 187 тисяч осіб. Ще майже 60 тис. споживачів газу користуються мобільними додатками. В умовах пандемії популярність онлайн-сервісів серед клієнтів АТ "Вінницягаз" порівняно з минулим роком зросла більш ніж удвічі.

Онлайн-сервіси – це швидко, зручно та безпечно. Клієнти АТ "Вінницягаз" все більше віддають перевагу саме онлайн-спілкуванню з компанією. Для прикладу, на середину грудня 2020 року кількість користувачів Особистого кабінету на сайті 104.ua на Вінниччині, порівняно з груднем минулого року зросла більш як удвічі – з 92 до 187 тисяч.

Особистий кабінет - це багатофункціональна інтернет платформа з високим рівнем захисту персональних даних. З листопада поточного року сервіс оновлений, доповнений новими функціями та можливостями для споживачів.  Зокрема, з’явилася можливість додати до 25 особових рахунків в одному акаунті. Це дозволяє легко турбуватися про рідних та близьких. Так, у листопаді поточного року Особисті кабінети зареєстрували близько 8,2 тис. споживачів газу Вінниччини, а за два тижні грудня – понад 7 тис.

Користувачі Особистого кабінету мають цілодобовий доступ до власних даних. Тут споживач може передати показання лічильника, дізнатися вартість газу та його розподілу, стан особового рахунку, заплатити за газ і його доставку онлайн, роздрукувати квитанцію, контролювати стан своїх розрахунків та споживання тощо.

Крім Особистого кабінету, клієнти АТ "Вінницягаз" можуть використовувати для вирішення своїх газових справ також інші онлайн-сервіси 104. Зокрема, чат-боти 7104ua у Viber та Telegram,  мобільні додатки 104Mobile та 104Mobile Light або в телефонному режимі скористатися послугами контакт-центру.

"Використовуючи Особистий кабінет та інші онлайн-сервіси компанії, наші клієнти економлять свій час та кошти, не наражають себе на небезпеку у поїздках та чергах. Цілий ряд послуг споживачі газу можуть отримати дистанційно, -   пояснює комерційний директор АТ "Вінницягаз" Володимир Антошко.

Зареєструвати Особистий кабінет можна з комп’ютера або скористатися послугою експрес-реєстрації. Менеджери контакт-центру можуть здійснити для клієнта на його прохання реєстрацію Особистого кабінету в телефонному режимі. Споживач отримає на свій смартфон пароль для входу в акаунт. Логіном є номер мобільного телефону користувача. 

Довідка: Регіональна Газова Компанія - сервісна компанія, яка розробляє інноваційні та комплексні рішення для енергетичного сектора, орієнтовані на підвищення якості клієнтських обслуговування, модернізації галузі та впровадження європейських стандартів роботи операторів ГРМ. Під брендом РГК працює 20 газорозподільних компаній, в яких зайнято 38 тисяч фахівців. Вони обслуговують 250 тис. км газопроводів і більше 8 млн. споживачів газу.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Склади ROMSAT постраждали від масованих обстрілів: компанія продовжує роботу

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА