Інтерфакс-Україна
16:18 12.10.2021

GUDU х BORJOMI

2 хв читати

Колаборація легендарного грузинського бренду зі 130-річною історією BORJOMI та модного концептуального дому GUDU, створеного дизайнером Лашою Мдінарадзе у Києві

7 жовтня в Києві стартував новий фестиваль сучасного мистецтва, моди, культурних кооперацій, візуальних рішень та технологій KYIV Art & Fashion Days. Цьогоріч в програмі платформи об’єдналися 11 українських та світових дизайнерів, неочікувані міські локації, гості з різних куточків планети та круті мистецькі роботи. Відкривав фестиваль показом своєї колекції одягу в музеї Шевченка засновник бренду GUDU Лаша Мдінарадзе. Однією з прикрас лінійки став патерн, натхненний лініями і формами Болнісського хреста, зображеного на грузинському прапорі. У ньому символічно закодовано все те, що відображає саму суть BORJOMI.

"Для нас колаборація з Лашою в рамках KYIV Art & Fashion Days — ідеальний метч і абсолютний симбіоз цінностей, бекграунду, світобачення. По-перше, бренд GUDU, як і BORJOMI, має грузинське коріння. По-друге, Лаша, як і ми, завжди експериментує, впроваджує нові форми, ідеї, відчуття. Він сміливо змінюється та відчуває дух часу, слідкує за трендами та створює їх. GUDU — інноваційний бренд з великим майбутнім, яке хочеться побачити на власні очі. По-третє, ви бачили цей неймовірний аутфіт, прикрасою якого стала алюзія на оленя BORJOMI? Сучасна, стильна і дуже крута!

Нарешті, фестиваль, створений на перетині культур, країн, дизайнів, мистецьких поглядів та сучасних рішень. KYIV Art & Fashion Days — івент, якого так не вистачало нашому місту! До речі, його започаткувала засновниця Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi Софія Чконія, яка не тільки співпрацювала з Демною Гвасалією та Девідом Комою, а й змусила весь світ заговорити про грузинську моду. Сподіваюсь, на нову київську платформу, яка об’єднає мистецтво і моду чекатимуть не менші горизонти", — розповідає директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

Нагадаємо, що нещодавно BORJOMI відсвяткував 130 років з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд відомий далеко за межами Грузії, а смаком легендарної води насолоджуються більш ніж у 40 країнах світу. BORJOMI — це багатовікові традиції, помножені на інновації, це одночасно тренд і вічна класика. Це бренд, який вже понад 130 років та не зупиняється ні на секунду. Це неочікувані колаборації, цікаві дизайни, круті івенти в рамках нової кампанії бренду "Жива вода, жива легенда". Це історія і сучасність, з якою BORJOMI драйвово вривається в наше життя.

ОСТАННЄ

Маланка-Витинанка: Нова пошта запустила цьогорічне святкове пакування

ОТП БАНК отримав нагороду лідера фінансової підтримки українського агросектору

26 років управлінського досвіду: Богдан Кукура очолив правління АТ «Укрнафта»

2 роки застосунку UKRNAFTA: понад два мільйони клієнтів, зручна програма лояльності та допомога військовим

ЖК «Лісовий квартал», будинок 16, став «Житловим комплексом року» за версією USBA IBUILD 2025 рік

Alliance Novobud вчетверте став Девелопером року за версією UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2025 рік

Новини Oschadbank Premium Banking: нова послуга "Фінансове планування" та можливість інвестувати в фонд нерухомості S1 REIT

Система компаній Кока-Кола спільно з Українським Червоним Хрестом посилюють енергетичну стійкість громад

Штучний інтелект допомагає «Укрнафті» «читати» надра та ефективно видобувати нафту

Інвестування має бути доступним кожному, а не лише фінансовим професіоналам - Руслан Магомедов, голова НКЦПФР

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА