Інтерфакс-Україна
12:45 02.12.2021

Borjomi оживляє свого легендарного оленя у Новорічній кампанії

2 хв читати

https://images.unian.net/photos/2021_12/1638443297-5532.jpg?0.9983548878844393

Borjomi – унікальний бренд, що містить ювенільну воду – дарує моменти чарівництва у новорічній кампанії, яка пропонує зарядитися природною енергією та оживити себе напередодні свят.

Оживи себе з Borjomi

Новорічні свята – час веселощів, світських заходів та теплих сімейних урочистостей, час – коли оживають традиції. Напередодні Нового року легендарний бренд мінеральної води Borjomi, здобутий із джерел у горах Грузії, запускає нову рекламну кампанію зі слоганом «Оживи себе з Borjomi».

Відома своїми цілющими властивостями, легендарна вода Боржомі із серця Грузинських гір — ідеальний супутник для тих, хто хоче відновити сили, насолодитися природним смаком і бути в тонусі особливо в період святкових днів.

Зйомки кампанії, які відбулися в Грузії, є продовженням креативної стратегії, в рамках якої бренд створює несподівані та унікальні моменти в різних точках контакту. Пропонуючи сучасний погляд на грузинський спосіб життя та відроджуючи легендарного Оленя, новорічна рекламна кампанія віддає шану природі Грузії, її спадщині та новій хвилі грузинського креативу.

Повернення легендарного героя

Як йдеться у старовинній легенді, джерело Боржомі для людей відкрив молодий олень, коли рятувався від мисливців, які переслідували його. Саме він став ключовим символом кампанії, бувши багато років важливою частиною історії бренду Borjomi.

Щоб перенести героя оповіді в сучасний світ, образ культового оленя було оновлено та впроваджено у дизайн обмеженої серії упаковок, у новорічні ролики та рекламні активації. Мета кампанії – перетворити оленя Borjomi на символ енергії, що оживляє під час новорічних свят.

Дизайн лімітованої лінійки

Кампанія дає старт запуску лімітованої серії Borjomi. Її дизайн підкреслює святковий настрій, акцентуючи увагу на фірмових кольорах бренду: Georgian Green та глибокий синій. Лімітована серія у новому дизайні з'явиться у продажу вже 1 грудня.

Усі зірки Грузії

Обличчям кампанії "Оживи себе з Borjomi" стала відома грузинська топ-модель Ліка Рігвава. Також у зйомках реклами бренду взяли участь fashion-інфлюєнсер Маріам Саного, популярні телеведучі Саломе Гвініашвілі та Бахва Брегвадзе. Музику для кампанії написав один із найпопулярніших музичних продюсерів Грузії Олександр Кордзая (Kordz): ремікс на його хіт “Untitled Fantasy” був спеціально створений для новорічного ролика.

Запуск

Рекламна кампанія 360° стартує 1 грудня водночас на ТБ, у зовнішній рекламі, соціальних мережах та в digital-каналах. А щоб привітати споживачів, Borjomi запускає інтерактивну вікторину з призами. Дайте правильні відповіді на три запитання щодо історії та продукції Borjomi й отримайте шанс виграти подарунки, які стануть справжнім дивом у свято. Щоб перевірити вдачу та позмагатись за головний приз — подорож до Грузії з тижнем SPA для повного оживлення, прямуйте за посиланням.

ОСТАННЄ

Що потрібно для захисту гуманітарних працівників та волонтерів? “Розпаковуємо” мінімальний пакет обов’язку турботи (Duty of Care) для гуманітарного сектору України

Мадяр закликав приєднуватися до Сил Безпілотних Систем не тільки "тигрів", а й "ботанів": "Досить бігати – літай!"

Ті, хто не чекає кінця війни, щоб діяти: історія Армена Саргсяна

Як змінилася Україна за 10 років і що далі – про це говоритимуть на Форумі «Диригенти змін» у Києві

ПУМБ запустив першу в Україні програму вдячності донорам крові!

Schneider Electric Cup об’єднав найкращих електриків країни на професійному чемпіонаті

Українська народна премія: Moneyveo – сервіс кредитів онлайн 2025

IDS Ukraine за 9 місяців 2025 року сплатила до бюджету понад 900 млн грн

УЕБ застосувала санкції до порушників правил торгів необробленою деревиною

Із тилу на поле бою: Авіакомпанія "Українські вертольоти" передала на фронт РЕБи та інше обладнання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА