12:24 24.11.2017

Прем’єра проекту «Головна тема» підтвердила запит на якісну публіцистику на ТБ

Прем’єрний випуск суспільно резонансного проекту «Головна тема» з Оленою Кот, присвячений пенсійній реформі, подивились понад 5,6 млн. українців***. Успішний старт підтвердив лідерство каналу «Україна» в інформаційно-аналітичному мовленні. Від початку року канал «Україна» утримує першість за електоральною аудиторією як серед новин, так і серед підсумкових аналітичних тижневиків.

«Наші дослідження демонстрували запит української аудиторії на активну участь у творенні реформ, у позитивних змінах, у бажанні контролювати чиновників, владу. І ми створили саме таку програму – «Головна тема», розраховану на активного глядача, якого не влаштовує постійна «зрада» в ефірі, який хоче розібратись у проблемі і визначити напрям руху для реформ у країні. Завдяки тому, що в студію ми будемо запрошувати справді впливових експертів, міністрів, депутатів, наші глядачі разом з журналістами каналу і ведучою Оленою Кот зможуть дійсно впливати і творити майбутнє країни. Показники перегляду першого випуску програми продемонстрували, що ми правильно розуміємо потреби нашої аудиторії», - зазначив директор «Медіа Групи Україна» Євген Лященко.

«Головна тема» стала кращою програмою на вітчизняному телебаченні від початку року за аудиторією 18+ (50 тис.+). Рейтинг «Головної теми» сягнув 10,49%**, частка – 22,74%**. У 2017 році це – найвищий показник серед програм на українському телебаченні**. Аудиторія прем’єрного випуску, присвяченого дискусійним моментам пенсійної реформи, становила понад 5,6 млн. українців (5 622 830 осіб***).

За аудиторією 18+ (міста з населенням понад 50 тис. мешканців) праймові інформаційні та інформаційно-аналітичні проекти каналу «Україна» посідають перше місце серед аналогічних проектів українських телеканалів. Від початку року середній рейтинг інформаційно-аналітичного тижневика «События недели» з Олегом Панютою за аудиторією 18+ (50 тис.+) становить 5,26%**, середній рейтинг праймових випусків новин «Сьогодні. Випуск о 19:00» – 4,74%**.

 

* Дані розраховані для аудиторій у віці 18-54 вибірка "50 тис. +".

** Дані розраховані для аудиторій у віці старше 18 років вибірка "50 тис. +".

***Дані розраховані для аудиторії старше 4 років, вибірка «Вся Україна»

Дані дослідження телевізійної аудиторії належать Індустріального телевізійного комітету (ІТК), надані телеканалом "Україна". Дані попередні на 20 листопада 2017 року. Дані надані за показниками rat% і shr%. Детальніше за показниками в глосарії ІТК.

«Україна» — один з провідних національних телеканалів країни. За підсумками першого півріччя 2017 р. посідає 1 місце в рейтингу загальнонаціональних каналів, з часткою 12,83%, рейтингом 2,27% за аудиторією старше 18 років, вибірка «50 тис.+». Дані дослідження телеаудиторії належать Індустріальному Телевізійному Комітету (ІТК ), надані каналом «Україна» за показниками rat%, shr%. Детальніше — в глосарії ІТК: http://tampanel.com.ua/ru/about/pravila-oprilyudnennya-danix/

Загальне покриття телеканалу «Україна» на червень 2017 р. становить 93,6% всіх домогосподарств України. Передача сигналу здійснюється за допомогою аналогової передавальної мережі, кабельних мереж, мережі цифрового мовлення Т2 і через супутник. В ефірі інформаційне, пізнавальне, розважальне, художнє і спортивне мовлення. Активно розвивається виробництво власних телепрограм, фільмів і серіалів. Канал «Україна» входить до ТОВ «Медіа Група Україна» (об'єднує також молодіжний телеканал «НЛО TV», тематичні канали «Футбол 1»/«Футбол 2», тематичний канал Індиго TV, «Регіональну Медіа Групу», сейлз-хаус «Медіапартнерство», компанію «Діджитал Скрінз »(oll.tv), продакшн-компанії «Теле Про», Front Cinema та «Допоможемо ТВ», а також холдинг «Сьогодні Мультімедіа»). Директор «Медіа Групи Україна» - Євген Лященко. http://kanalukraina.tv

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА