18:00 04.01.2017

У 2016 році контакт-центр ПАТ "Дніпрогаз" опрацював понад 335 тис. звернень споживачів

3 хв читати

Найчастіше клієнти газової компанії телефонували до контакт-центру, щоб передати показання лічильника. За статистикою такий тип звернень у минулому році становив приблизно 60% від усіх дзвінків. Загалом, у 2016 році послугами контакт-центру скористалися понад 335 тис. споживачів газу.

Для зручності клієнтів та суттєвої економі їхнього часу ПАТ "Дніпрогаз" запровадило ще три додаткових сервіси для передачі показань лічильників. Так, у 2016 році до традиційних телефонних номерів контакт-центру з'явилась можливість надсилати показання лічильника SMS-повідомленням на короткий номер 7104. Окрім того, під час дзвінка на номер (056) 78-78-104, не очікуючи на зв'язок з оператором, споживач може передати показання за допомогою голосового меню IVR. Також наприкінці року компанія відкрила ще одну телефонну лінію – мобільний номер (067) 62-63-104.

"Ми цінуємо час наших клієнтів та продовжуємо працювати над створенням зручних сервісів. Сьогодні споживачам вже не обов’язково приїжджати до компанії та стояти в чергах за консультаціями. Відповіді на свої питання вони можуть отримати дистанційно, навіть перебуваючи вдома. Таку можливість надає, наприклад, "особистий кабінет" на сайті 104.ua, який також відкриває споживачу усі дані за його особовим рахунком та зміни, які у ньому відбуваються" - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко.

Так, впродовж 2016 року через "особистий кабінет" за консультаціями до фахівців компанії звернулося приблизно 25 тис. споживачів. Найчастіше їх питання стосувалися призначених державою субсидій та розрахунків за природний газ. Окрім того, ще понад 120 тис. споживачів газу скористалися послугами "особистого кабінету", щоб передати показання свого лічильника. В той час, як 35 тис. клієнтів обрали для передачі показань SMS-повідомлення на короткий номер 7104. Майже однакова кількість споживачів – 11,4 тис. та 12 тис. відповідно скористалися для цього електронною поштою та голосовим меню IVR.

Додамо, що Кодексом газорозподільних мереж покладено обов’язок на споживача щомісяця з 1 по 5 число повідомляти газорозподільній компанії показання свого газового лічильника. У такому випадку місячний обсяг спожитого газу буде розраховуватися відповідно до фактичних даних його приладу. Якщо показання лічильника відсутні, обсяг газу розраховується відповідно до профілю споживача та місячного коефіцієнта споживання газу, затверджених у Кодексі ГРМ.

Публічне акціонерне товариство "Дніпрогаз" забезпечує природним газом місто Дніпропетровськ і Дніпропетровський район. Система газопостачання Дніпропетровська – це близько 7 тисяч км розподільних газопроводів. Щорічно підприємство транспортує понад 1 мільярд кубометрів газу для 400 тисяч абонентів Дніпропетровська, 2,2 тисяч комунально-побутових об'єктів, 154 бюджетних установ, 187 промислових підприємств. Серед найбільших клієнтів такі підприємства, як Придніпровська ТЕЦ, Євраз - ДМЗ ім. Петровського, Дніпропетровський трубний завод, Дніпропетровський завод прокатних валків та інші. ПАТ "Дніпрогаз" є одним з найбільших роботодавців Дніпропетровська. Штат підприємства налічує близько 2000 чоловік.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА