13:34 22.05.2017

Майже півтисячі клієнтів "Дніпропетровськгазу" скористались новою послугою "Callback" в особистому кабінеті

3 хв читати

З 6 квітня 2017 року в особистих кабінетах споживачів газу Дніпропетровської області з’явилася нова послуга "Зателефонуйте мені". Вона дає можливість клієнту компанії створити заявку для того, щоб з ним зв’язався оператор контакт-центру ПАТ "Дніпропетровськгаз". За цей час новою послугою вже скористалося 480 споживачів газу регіону, на запити яких фахівці відреагували в найкоротші терміни.

ПАТ "Дніпропетровськгаз" постійно удосконалює роботу в напрямку налагодження зручної комунікації зі своїми клієнтами. Тому для клієнтів компанії було створено різні канали зв’язку, з яких вони можуть обрати найзручніший для себе. Зокрема, мова йде про короткий номер 7104 для смс-повідомлень, голосовий автовідповідач IVR, номери телефонів контакт-центру та електронну пошту. Із початку року ними скористалося вже понад 180 тис. клієнтів компанії. Проте, найбільш популярним серед споживачів залишається онлайн сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua. Адже з його допомогою можна повністю контролювати всі дані особового рахунку. Так, на сьогодні користувачами особистого кабінету є понад 130 клієнтів компанії, які з допомогою онлайн сервісу можуть вирішувати усі газові питання навіть не виходячи з дому.

"У березні 2015 року наша компанія розпочала активну роботу із налагодження зручної комунікації зі споживачами, створивши контакт-центр. За цей час, для зворотного зв’язку з клієнтами, було відкрито ще п’ять нових та зручних сервісів. Це дозволило кардинально змінити підхід в обслуговуванні споживачів та забезпечити оперативність і якість опрацювання їхніх звернень", - розповіла начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпропетровськгаз" Аліна Левкович.

Віднедавна в "Особистих кабінетах" споживачів газу Дніпропетровської області стала доступною ще одна послуга - "Callback". З її допомогою можна замовити зворотний дзвінок від оператора контакт-центру компанії. Для цього необхідно зайти в "Особистий кабінет" на сайті 104.ua та в нижній його частині натиснути кнопку "Зателефонуйте мені". Оператор контакт-центру автоматично отримає заявку і зателефонує за номером, який буде вказаний клієнтом.

Така функція особливо зручна для споживачів у пікові періоди звернень, коли перевантажені телефонні лінії. На сьогодні перевагу нової послуги вже оцінили майже півтисячі клієнтів ПАТ "Дніпропетровськгаз". Серед найпоширеніших звернень споживачів через функцію "Callback" були питання щодо стану свого особового рахунку, заборгованостей, встановлення лічильників газу, а також щодо нововведень на ринку природного газу.

Основною сферою діяльності ПАТ "Дніпропетровськгаз" є розподіл природного газу споживачам Дніпропетровської області. На сьогодні рівень газифікації регіону становить 89%. Природний газ отримують майже 600 тисяч сімей та 2,3 тис. підприємств, установ і організацій. Компанія посідає друге місце з розподілу природного газу серед підприємств нафтогазової галузі України. Обсяги розподілу складають близько 1,7 мільярдів кубометрів газу на рік. ПАТ "Дніпропетровськгаз" - одне з найбільших платників податків у Дніпропетровській області. Щорічно до бюджетів усіх рівнів компанія перераховує більше 200 мільйонів гривень податків і зборів.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА