16:42 25.01.2018

HelpSMI Helps Me ;) - в Україні набирає популярності програма, яка зводить журналістів та експертів

3 хв читати

Наприкінці листопада 2017 року в Україні запустився сервіс для спілкування журналістів і експертів - HelpSMI. Інструмент дозволяє журналістам швидко отримувати коментарі до статей, знаходити гостей для теле- і радіоефірів, черпати ідеї для нових матеріалів від спілкування з експертним співтовариством. З іншого боку, PR-фахівцям надається можливість заробляти згадки у ЗМІ завдяки своєчасному наданню якісної інформації.

На сьогодні сервісом активно користуються більше 600 людей. Серед них представники 15 телеканалів, 8 радіостанцій, 6 інформаційних агенцій і численних Інтернет-ЗМІ. Експертна база складається з працівників 24 PR- та маркетинг-агенцій, 19 бізнес-асоціацій загального і вузького профілів, 14 дослідницьких установ, декількох державних органів, неурядових організацій, директорів і маркетологів приватних компаній.

Завдяки HelpSMI редактору проекту "ЕнергоНЕзалежність" на 5 каналі Наталії Чуріковій вдалося знайти експертів для участі в телеефірі. На сайті компанії представлені інші історії успіху, в яких фігурують інформаційна агенція Укрінформ, газета “Факти і коментарі”, західноукраїнський інформаційний портал Press Центр, радіо Hayat, телеканал ТАК TV, видання “Молодий Буковинець”.

“Перші місяці роботи HelpSMI засвідчили, що інтерес до подібних послуг в Україні є. Журналісти надсилають в середньому по три запити на день. На 84% запитів надаються компетентні, інформативні відповіді. Кількість історій успіху (випадків, коли журналіст знайшов потрібного експерта і процитував його у матеріалі) постійно зростає. Сервісом залюбки користуються як загальнонаціональні, так і регіональні ЗМІ. Найпопулярнішими темами є корупція, енергетика, фінанси і право.” - говорить засновниця проекту й незалежний PR-консультант Анастасія Ширіна.

Зацікавлені у послугах HelpSMI й експерти. “Якщо компанія чи окрема людина ставлять собі за мету збільшити кількість згадок у ЗМІ, то за допомогою нашого сервісу зробити це надзвичайно просто. По-перше, тому що ви реагуєте на вже існуючі, реальні запити від журналістів. Немає потреби генерувати інформаційні приводи, витрачати ресурси на створення й розповсюдження матеріалів. Надаючи відповідь на питання журналіста, Ви допомагаєте йому виконати конкретне професійне завдання, тим самим створюючи собі репутацію знавця, а не спамера. Так вибудовувати відносини із представниками ЗМІ і простіше, і приємніше. По-друге, вірогідність того, що Вас процитують, зараз є порівняно високою з огляду на невелику конкуренцію. Кількість користувачів поступово зростатиме, і за рік процитуватися або стати героєм ефіру буде значно складніше, ніж зараз.” - розмірковує пані Анастасія.

Програма HelpSMI виводить двосторонню комунікацію PR фахівців і журналістів на якісно новий рівень. Вона допомагає професіоналам виконувати щоденні завдання швидше, краще, без зайвого стресу. Сервіс дозволяє журналістам формулювати запити і одним кліком надсилати їх усім тематичним експертам, які зареєстровані у системі. Процес реєстрації не займає і п'яти хвилин. Експерти отримують запити на особисту електронну пошту і листуються з журналістами стандартними імейлами - немає потреби заходити у особистий кабінет на сайті.

Найближчим часом засновники працюватимуть над популяризацією HelpSMI. Вони впевнені, що інструмент підвищить ефективність роботи PR- та маркетинг- відділів, зробить відомими справжніх експертів, позитивно вплине на якість журналістських матеріалів.

Монетизація проекту відбуватиметься за рахунок введення платної підписки. Власники обіцяють, що вартість послуг буде символічною й абсолютно посильною для будь-якого працюючого фахівця.

Посилання на сервіс: http://www.helpsmi.co/

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Перші кроки до власної справи: що потрібно для того, щоб стати підприємцем

Посол Корнійчук: Україну та Ізраїль обʼєднують не лише спільні цінності, а й спільні вороги

Перший простір для адаптації в Харкові надаватиме допомогу за принципом "єдиного вікна" для внутрішньо переміщених та постраждалих від війни людей

Керівник компанії "ОДЕК" Україна (лідер з виробництва фанери) розповів про поточний стан деревообробного бізнесу та ринку деревини

У компанії PROMETEY заговорили про недовіру до податкової

Київстар ТБ транслюватиме «Євробачення-2024» у вільному доступі

Сексуальне насилля під час конфлікту — ще один вид зброї проти мирного населення, елемент злочину проти людяності

Рейтингове агентство "Стандарт-Рейтинг" (Україна): Стабільність банків України: 2 роки війни (за підсумками двох років війни)

В Києві вдруге пройде УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОНГРЕС

До Великодня Київстар ТБ надає вільний доступ до платформи

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА