16:50 02.04.2021

Віталій Бойко, СЕО NAI Ukraine: «Для багатьох брендів Ocean Mall стане entry project українського ринку»

4 хв читати
Віталій Бойко, СЕО NAI Ukraine: «Для багатьох брендів Ocean Mall стане entry project українського ринку»

30 березня відбувся вебінар «New Comers», під час якого представники агенцій та торгових центрів презентували концепції нових торгових об'єктів, відкриття яких заплановано в Україні.

Віталій Бойко, СЕО NAI Ukraine презентував концепцію Ocean Mall, введення в експлуатацію якого заплановано до кінця 2021 року.

«Для багатьох брендів Ocean Mall стане entry project на українському ринку, а ми, в свою чергу, активно розвиватимемо цей торговий центр. NAI Ukraine вже давно не просто надає послуги з набору орендарів, ми допомагаємо створювати успішний бізнес у сфері нерухомості, а для цього потрібні грамотна концепція, конкурентні переваги та професійне управління», - зазначив Віталій Бойко.

Концепція Ocean Mall створена та реалізовується спільно з британським архітектурним бюро Leslie Jones Architecture, головним архітектором О. Пашенько, архітектурну інженерію забезпечує BIP-PM. Віталій зазначив, що Ocean Mall входить в сузір'я проєктів девелоперської компанії Mandarin Plaza.

Потреба в  Ocean Mall очевидна, оскільки на сьогодні waiting list Ocean Plaza покриває власне площу цього ТЦ. Не зважаючи на відсутність fast fashion лідерів, Ocean Plaza є одним із лідерів з товарообігу на кв.м і за потоками відвідувачів Ocean Plaza посідає перше місце разом з Lavina Mall. В Ocean Plaza на сьогодні вже відсутні дитячі розваги, далеко не всі клієнти задовольняються рівнем продовольчого оператора, як вже згадувалося, немає лідерів у сегменті fast fashion, і, напевно, недостатня преміальна зона, яку є сенс розвивати. Тому потреба у створенні додаткових площ очевидна, вона стане нагальною ще й у зв’язку з активним будівництвом в пішохідній доступності від Ocean Plaza, що сприятиме суттєвому збільшенню кількості жителів. Сьогодні в продажі знаходиться 12 тис квартир, що дасть можливість заселитися ще приблизно 30 тис споживачам з одним з найбільших рівнів споживання, оскільки тут концентруються найвищі за вартістю за м кв житлові комплекси, бізнес і бізнес плюс класу. Але, навіть без них, сьогодні в 15хв автомобільній доступності від Ocean Plaza і Ocean Mall проживає 700 000 людей, а в 30хв автомобільній доступності приблизно 2,5 млн.   

Ocean Mall, який сьогодні створюється, не планує працювати всупереч Ocean Plaza, або конкуруючи з нею, він доповнить ії спільним tenant mix-ом та пулом орендарів, і стане величезним і неперевершеним об'єктом з сумарною кількістю більше 800 магазинів. Як і в усіх мегамолах, компанії Mandarin Plaza, розвагам віддана велика територія – півтора поверхи, 30 000 м кв.

Якщо говорити про технічні характеристики Ocean Mall, у порівнянні з Ocean Plaza, це ще 200 тис кв м загальних будівельних площ і 100 000 м кв орендних, у доповнення до 67 000 м кв корисної площі в Ocean Plaza. І плюс ще 3000 машиномісць безпосередньо в Ocean Mall, порівняно з 1600 машиномісцями в Ocean Plaza, та ще 2000 машиномісць в окремому паркінгу. Багаторівневий паркінг побудований таким чином, що дозволить вхід на кожен поверх.

Об'єкт почав свій розвиток фактично з 2006 року, але тим не менш з 2017 року вже склалася концепція, яка сьогодні реалізовується і Ocean Mall вже відомий як в Україні, так і за кордоном, і є очікуваним об’єктом як серед тих ритейлерів, які вже присутні на ринку, так і серед тих, які тільки планують заходити в Україну. Тільки на етапі концепції Ocean Mall вже здобув такі нагороди:

 

Ø  EE RE Project Awards “Future project of the year in real estate - Ocean Mall ” (2018)

Ø  European Property Awards “Ocean Mall – Retail Development for Ukraine” (2019)

Ø  Ibuild “Ocean Mall – проєкт торгової нерухомості” (2020)

«Коли відкривалася Ocean Plaza, всіх дуже хвилювала транспортна доступність, велика кількість заторів, і ця проблема залишилася, і при подвійній кількості площ – це питання стане ще гострішим. Але девелопер інвестував e реконструкцію транспортної розв'язки, і можливість потрапляння в Ocean Mall буде безпосередньо з Дружби народів. Ocean Mall буде зручним не тільки для автомобілістів, але й для пасажирів метро, вхід буде знаходитися в 30 метрах від виходу з метро. Передбачається зупинка міської, приміської електрички по території Ocean Mall», - прокоментував питання доступності в ТРЦ Віталій.

Також спікер розповів, що у об’єкта є унікальна риса – три поверхи мають свої входи, кожен з різної вулиці.

Архітектура, завдяки великій кількості атріумних просторів, дає змогу бачити відвідувачам всі вітрини торгівельного центру і передбачає максимальне використання природнього освітлення.

Ground floor займатимуть товари для дому та делікатесний гіпермаркет. Перший поверх передбачає розміщення преміального рітейлу, який недостатньо представлений на українському ринку, адже перевага надається новим брендам. Вище будуть знаходитися як середньоціновий рітейл, так і менші бренди. Третій поверх займатиме afordable fashion, дитячі та спортивні товари. Поверхом вище будуть знаходитися розваги, 8 м у висоту, тут розміщуватиметься фудхол, кінотеатр, більше 30 000 кв м буде займати розважальний парк, насичений найсучаснішими технологіями.

«Ocean Mall стане зразком торгової архітектури і торгового дизайну. Зараз ексклюзивний брокер і консультант об’єкту компанія NAI Ukraine сконцентрована на роботі з новими для ринку операторами, і найближчим часом почне підписувати договори з брендами, які вже присутні на ринку», - резюмував Віталій Бойко. 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА