Інтерфакс-Україна
14:23 29.05.2020

Автор ОЛЕКСАНДР ТКАЧЕНКО

Праймеріз в "Слузі народу": як вибрати кандидата в мери Києва

3 хв читати
Праймеріз в "Слузі народу": як вибрати кандидата в мери Києва

Олександр Ткаченко, голова комітету ВР з питань гуманітарної та інформаційної політики

 

Кияни, Президент, депутати, – всі за праймеріз у «Слузі народу». Насправді, дискусія щодо виборів мера Києва, абсолютно правильний шлях. Це дійсно можливість почути наше місто та висунути найдостойнішого кандидата.

Прозорі праймеріз – це крок назустріч суспільству. Переконаний, вже на етапі висунення кандидата від партії, на нього мають вплинути кияни. Праймеріз в класичному форматі ­– це американська історія. Дядько Сем таким чином дав людям можливість керувати політичними партіями. Все для того, аби максимально позбавити партійних босів впливати на виборчий процес. В Україні завжди більш впливові політики могли вплинути на партію, аби отримати «смачніше» місце в списку. Але час старої політики минув. Ми хочемо максимально доєднати людей до формування влади. Хто готовий – запрошуємо в команду. Хто хоче контролювати і впливати – це можливість бути у процесі. 

Сьогодні ми не можемо використати американський досвід в повному обсязі. Адже це і великі витрати, і об’єктивні причини пов’язані з пандемією. Тому, я запропонував своє бачення, як мають відбутися праймеріз. Викладаю його чітко та коротко: члени парламентської фракції збирають підписи за кандидата, наприклад 25. На основі цього формується шорт-лист претендентів.

Цей список віддається на публічне обговорення. Кияни вивчають, аналізують та оцінюють. Зараз всередині фракції обговорюються ідеї, як можна заміряти ставлення до наших кандидатів. Як варіант, це залучити кілька соціологічних компаній, наприклад чотири. Аби мати об’єктивну оцінку від киян. 

 

Та ключове, це вимоги. Всі кандидати повинні відповідати жорстким критеріям:

 

 - жити в Києві, знати проблеми столиці. Це дуже важливо, враховуючи, що зараз є ті, хто підлаштовується під політичну кон’юнктуру, лиш би до влади;

 - пройти тести на профпридатність – ну як при прийомі на держслужбу. Мер-профан місту не потрібен! От це все дуже просто і банально. Візьмемо за приклад умовну облдержадміністрацію. Якщо людина бажає працювати в будь-якому департаменті – вона мусить довести свій професійний рівень. А коли ми шукаємо кандидата на посаду мера Києва, така вимога просто must have;

 - бездоганно володіти українською мовою і, звичайно ж, англійська не нижче intermediate;

- мати чітку програму розвитку Києва на п'ять років. Це ключова історія. Вважаю, кандидати мають подати план з визначеними цілями та датами їх реалізації. Як вирішувати проблеми із заторами? Що робити, щоб місто стало комфортнішим для киян? План підтримки малого та середнього бізнесу. Чітка екологічна стратегія. Це все має бути в програмі. 

З трьох кандидатів, які відповідають критеріям вище та набрали найбільшу кількість голосів, партія висуває сильного і єдиного кандидата в мери. Я готовий до справедливої конкуренції. Головна моя вимога – дослухатися до киян. 

Що важливо – провести праймеріз потрібно якнайшвидше. Для того, аби консолідувати партію напередодні виборів. Сильний кандидат зможе протистояти старій владі в місті. Це має стати прикладом єдності всередині нашої команди. Тоді переможемо.

ОСТАННЄ

МАКСИМ ТКАЧЕНКО

Інновації, що рятують життя: як технології змінюють гуманітарне розмінування в Україні

ВАДИМ ЛИТВИНЕНКО

Крихка енергія: проблеми під час масового переходу на ВДЕ

ВОЛОДИМИР КРЕЙДЕНКО

Кінець хаосу: як нові правила змінюють подорожі з тваринами в Україні

АНДРІЙ ОЗЕЙЧУК

Зміни на будівельному ринку України під час війни

ОЛЬГА ЧЕПЕЛЮК

Урахування соціального виміру в енергоефективності: нові інструменти та можливості для громад

ОЛЕКСАНДР КРАМАРЕНКО

Хто готовий страхувати від воєнних руйнувань?

ЮРІЙ ЩУКЛІН

Сигнал, від якого не вдасться відмахнутись: без реформи залізничного транспорту залізничні перевезення не вистоять перед новими викликами

ЮРІЙ ЩУКЛІН

Сигнал, від якого не вдасться відмахнутись: без реформи залізничного транспорту залізничні перевезення не вистоять перед новими викликами

ОЛЕГ ВИШНЯКОВ

Як Ізраїль показав світу, що точність — нова сила: урок для України

ГАЛИНА ЯНЧЕНКО

Дике поле чи легальна сила: навіщо Україні закон про приватні військові компанії (ПВК)?

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА