Інтерфакс-Україна
12:52 27.08.2021

Автор ОЛЕКСАНДР КУЧЕРЕНКО

Я беру участь у конкурсі на посаду голови ДПС. Для чого?

2 хв читати
Я беру участь у конкурсі на посаду голови ДПС. Для чого?

Олександр Кучеренко, засновник і голова аналітичного центру "Рада інституційних реформ"

Я переконаний, що голова податкової служби немає бути автоматичним виконавцем вказівоквлади, а повинен мати власне професійнебачення податкової політики. Зазаконодавством, ДПС може подавати пропозиціїреформ. У мене є чітке бачення таких реформ.

Ці реформи назріли. За останні 10 років внесенопонад 150 (!) змін у Податковий Кодекс. Алепродовжується плач про «тіньову економіку».Причина проста – всі зміни спрямовані на підвищення фіскального тиску. Адмініструванняподатків складне і займає забагато часу та ресурсів у підприємств. Рівень податковогонавантаження занадто високий як для країни, яка розвивається. А повноваження податковихорганів – занадто широкі та односторонні – вонимають значно більше прав, ніж підприємці та фізичні особи та не несуть відповідальності засвої дії.

Описані умови – заплутана система з високимиподатками і авторитарними органами контролю– ідеальні умови для корупції. Одні хочутьуникнути надмірного оподаткування, а іншіготові їх допомогти за певний відсоток. Алевнаслідок цього страждає вся країна, знищуються паростки економічного зростання.

Податкова служба повинна бути сервісом, якийдопомагає підприємцям і простим людямшвидко і легко сплачувати податки зарозумними ставками. Люди справи, якістворюють користь для країни мають правопозбавитись корумпованого багажу у виглядінахлібників і хабарників.

Захистити чесний бізнес від корупційного тиску, спростити процедури, зменшити витрати часу на сплату податків і кожен день створювати умовидля ефективної взаємодії громадян і влади у питаннях податкової політики держави - так я бачу місію голови ДПС. Свою місію.

ОСТАННЄ

ОЛЕКСАНДР КРАМАРЕНКО

Хто готовий страхувати від воєнних руйнувань?

ЮРІЙ ЩУКЛІН

Сигнал, від якого не вдасться відмахнутись: без реформи залізничного транспорту залізничні перевезення не вистоять перед новими викликами

ОЛЕГ ВИШНЯКОВ

Як Ізраїль показав світу, що точність — нова сила: урок для України

МАКСИМ ТКАЧЕНКО

Безпекові ризики чи підтримка України? Спрощуємо законодавство для іноземних волонтерів

ОЛЕКСАНДР ДОМБРОВСЬКИЙ

Нафтова рапсодія 2025. Aбо хто кому диригент?

СВІТЛАНА БАРСУЧЕНКО

Зруйнована, але не зламана: як ми відродили BG LAB після ракетного удару

ДАНА ЯРОВА

Інституційна криза тилу: коли контролер стає режисером гри

ФІЛЕМОН ЯНГ

ООН80: Наші досягнення мають надихати нас на краще майбутнє

ІГОР ПЕТРЕНКО

Аналіз перемир'я Ізраїль-Іран та його глобальних наслідків

ВОЛОДИМИР КРЕЙДЕНКО

Не гальмувати прогрес: чому скасування пільг для електромобілів — крок назад

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА