Україна зацікавлена у відкритті для агроекспорту ринків Латинської Америки, Карибського басейну, Близького Сходу та Африки

Український агросектор продовжує працювати і забезпечувати міжнародну продовольчу безпеку та постачає продукцію для 400 млн осіб у понад 120 країн світу, заявила заступникця міністра аграрної політики та продовольства Людмила Шемелинець.
Заступник міністра на другій міжнародній конференції "Crimea Global. Understanding Ukraine through the South" зазначила, що для реалізації цього завдання для України важливий вихід української агропродукції, окрім європейського, на нові ринки. І країна частково на них уже вийшла або планує вийти найближчим часом.
"У рамках ініціативи «Grain from Ukraine» було відправлено судна з аграрною продукцією (пшениця, кукурудза, борошно, рослинна олія) до Сомалі, Ефіопії, Кенії, Ємену, Нігерії, Судану, Палестини, Малаві, Мозамбіку, Джибуті, Мавританії, Демократичної Республіки Конго. Ці країни високо оцінили якість українських продуктів і таким чином у нас уже є пул потенційних покупців, з якими потрібно розвивати стосунки та налагоджувати дистрибуцію", - процитувала її виступ пресслужба Міністерства аграрної політики та продовольства.
Крім того, за її словами, серед потенційних країн, куди Україна може постачати продовольство, є країни Латинської Америки та Карибського басейну (Болівія, Гондурас, Еквадор, Гватемала, Колумбія, Тринідад і Тобаго, Ямайка, Беліз), Близький Схід та Африка (Ліван, Коморські острови, Чад, Гана).
"Сьогодні ми маємо хорошу динаміку експорту. Фактично навіть під час широкомасштабної війни Україна не втратила у вартісному показнику. У середньому щорічно валютна виручка від агроекспорту становить $22 млрд. Нашу продукцію чекають і в Південно-Східній Азії, і в країнах Африки, тому диверсифікувати канали постачання нашого продукту - це зобов'язання й пріоритет Мінагрополітики", - резюмувала вона.