15:16 01.11.2018

НКРЗІ затвердила показники якості телекомуслуг, обов'язкові до оприлюднення в 2020 році

2 хв читати
НКРЗІ затвердила показники якості телекомуслуг, обов'язкові до оприлюднення в 2020 році

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), затвердила перелік телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню у 2020 році для забезпечення інформування споживачів про рівень їхньої якості.

Згідно з повідомленням на сайті НКРЗІ, протягом 2019 року оператори зобов'язані забезпечити здійснення випробувань відповідних показників якості.

У комісії також уточнили, щойно буде затверджено оновлені показники якості зв'язку, НКРЗІ внесе зміни до переліку телекомунікаційних послуг, обов'язкових до оприлюднення. Наразі над новими стандартами телекомуслуг працює Держспецзв'язку.

Зокрема, як обов'язкові до оприлюднення комісія затвердила такі показники послуг фіксованого телефонного зв'язку: відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв'язку; відсоток справних таксофонів; відсоток заявок про пошкодження телекоммереж; відсоток рахунків, на які було отримано звернення від споживачів щодо їх некоректності; відсоток неуспішних викликів для міжміських, місцевих і викликів до служб екстреної допомоги (СЕД); відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передання мовної інформації; відсоток викликів до системи інформаційно-довідкового обслуговування оператора, які відповідають нормам за часом відповіді.

Для послуг мобільного зв'язку НКРЗІ затвердила наступні показники: відсоток рахунків, на які було отримано звернення від споживачів щодо їх некоректності; відсоток неуспішних викликів для національних викликів; коефіцієнт недоступності мережі; відсоток встановлених з'єднань, які завершилися передчасним роз'єднанням не за ініціативою абонента для національних з'єднань; відсоток неуспішних спроб приєднання до мережі з комутацією пакетів; відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передання мовної інформації; середня швидкість передання даних (для HTTP); відсоток не доставлених SMS-повідомлень.

Для послуг із надання доступу до мережі інтернет: відсоток заяв про пошкодження мережі передання даних загального користування; відсоток рахунків, на які було отримано звернення від споживачів щодо їх некоректності; відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до інтернету; відсоток відмов реєстрації в мережі для послуг із доступу до інтернету; час затримки передання даних в один бік для послуг із доступу до інтернету.

Крім цього, оператори мають оприлюднити інформацію та подати до НКРЗІ звіти за підсумками 2018 року не пізніше 30 січня 2019 року.

Також оператори мають оприлюднити цю інформацію шляхом розміщення її в засобах масової інформації або на власних сайтах, а також у місцях продажу телекомунікаційних послуг та проведення розрахунків за них.

Як повідомлялося, в липні Кабінет Міністрів України затвердив план заходів щодо підвищення якості послуг мобільного зв'язку, що передбачає, зокрема, затвердження оновленого списку показників якості, а також включення Нацкомісії, що здійснює держрегулювання у сфері зв'язку та інформатизації, до переліку органів нагляду, які мають право здійснювати перевірки в 2018 році.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА