Інтерфакс-Україна
08:57 28.07.2019

Крах Boeing 737 Max пояснюють недостатнім наглядом регулятора

2 хв читати
Крах Boeing 737 Max пояснюють недостатнім наглядом регулятора

Федеральне управління цивільної авіації США (FAA) не проводило стрес-тестів системи MCAS, довірившись випробуванням розробника, пише The New York Times з посиланням на десятки джерел у FAA і Boeing.

За даними видання, через плинність кадрів у FAA на ранньому етапі за розробку MCAS (автоматична система, яка регулює кут підйому носа літака - ІФ) відповідали двоє недосвідчених співробітників. Самостійно регулятор не проводив тестів, таким чином переклавши на виробника відповідальність за схвалення системи.

Більше того, як стверджують джерела газети, Boeing пізніше вирішив розширити використання MCAS. Двоє співробітників FAA, які контролювали розробку системи, цього не знали.

The New York Times зазначає, що компанія Boeing не надала агентству офіційного звіту щодо доопрацювання, втім, правила FAA цього і не вимагали. За словами представника агентства, який випробовував 737 Max, пілот знав про зміни, але його робота полягала в оцінюванні польоту літака, а не у визначенні безпеки системи MCAS.

Агентство в результаті сертифікувало літак, поставило завдання підучити пілотів і дозволило літаку здійснювати польоти аж до другої катастрофи 737 Max, йдеться в матеріалі.

Польоти Boeing 737 MАX заборонили у всьому світі після двох авіакатастроф. У березні 2019 року в катастрофі літака цієї моделі авіакомпанії Ethiopian Airlines загинули 157 осіб, в жовтні 2018 року на літаку індонезійської Lion Air розбилися 189 осіб.

У Boeing катастрофи пояснили проблемами з програмним забезпеченням системи МCAS, яка регулює занадто гострий кут атаки (підйому носа літака) в польоті. Компанія в середині травня заявила, що повністю оновила ПЗ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Ердоган закликав зберегти відкритими канали діалогу між Україною та Росією

Данія готує 26 пакет військової допомоги Україні – Зеленський

Зеленський та прем’єр Болгарії обговорили безпекові питання та співпрацю в енергетичній сфері

Мелоні: Ми повинні вимагати припинення вогню та гарантій для Києва

Сікорський: Путін розбудив гіганта, він ще не уявляє, наскільки дорого це йому обійдеться

ТСК по енерготарифам хоче заслухати CEO "Нафтогазу" про механізми погашення 200 млрд грн боргів перед НАК – голова комісії

Зеленський та прем'єр Швеції обговорили посилення тиску на РФ та подальші спільні дії

Україна сподівається на голос Китаю та Бразилії у діалозі з Росією для переконання у припиненні вогню - МЗС

Зеленський, Ляєн та Кошта обговорили посилення тиску на РФ задля досягнення припинення вогню

Пісторіус заявив, що хоча Путін "зовсім не зацікавлений" в припиненні війни, Європі слід готуватися до можливого припинення вогню

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА