12:06 22.04.2020

Фахівці Центрів обслуговування клієнтів "Івано-Франківськгазу" опрацювали 45 тис. звернень

1 хв читати
Фахівці Центрів обслуговування клієнтів "Івано-Франківськгазу" опрацювали 45 тис. звернень

Центри  обслуговування клієнтів "Івано-Франківськгазу" зачинились для відвідувачів, але не припинили роботу. Під час карантину фахівці ЦОКів надали 45 тис. консультацій телефоном. Левова частка звернень припала на пікові дні – з 1 по 5 квітня.

Наразі фахівці Центрів обслуговування, в умовах карантину, працюють дома. Для цього працівників ЦОКів було забезпечено необхідною гарнітурою. Клієнти можуть отримати відповідь на будь-яке питання, зателефонувавши до контакт-центру. Левова частка звернень - 95%, це звірка стану особового рахунку.

"Клієнти, які раніше замовили виготовлення документів, зможуть скористатися послугою On duty. Чергові менеджери ЦОКів  зв’язуються з такими клієнтами та в обумовлений час видають документи, як тільки вони готові", - розповідає начальник клієнтського сервісу АТ "Івано-Франківськгаз" Юрій Колодій.

Усі газові питання, кажуть в "Івано-Франківськгазі", можна вирішити онлайн. Для цього працюють сервіси: особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-бот "7104ua" у Viber, мобільний додаток 104Mobile та ін. Окрім того, з метою спрощеного доступу до онлайн-сервісів, було екстрено розроблено експрес-реєстрацію для особистого кабінету. Для цього достатньо зателефонувати в контакт-центр за номером 067 65 65 104.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА