Інтерфакс-Україна
12:08 28.04.2020

За час карантину  співробітники Центрів  обслуговування клієнтів "Хмельницькгазу" опрацювали 133 тис. звернень подолян

2 хв читати
За час карантину  співробітники Центрів  обслуговування клієнтів "Хмельницькгазу" опрацювали 133 тис. звернень подолян

Під час карантину фахівці 11  ЦОКів на території області надали  понад 133 тис. консультацій телефоном. Більшість питань стосувались звірки рахунків за доставку газу та експрес-реєстрації на сайті 104.ua

Центри  обслуговування клієнтів "Хмельницькгазу" вимушено зачинились для відвідувачів, але не припинили роботу. На час карантину співробітники перейшли в дистанційний формат обслуговування споживачів.

Наразі фахівці Центрів обслуговування, в умовах карантину, працюють вдома . Для цього працівників ЦОКів було забезпечено необхідним обладнанням. Тож клієнти можуть у звичному режимі отримати відповідь на будь-яке питання, зателефонувавши до свого контакт-центру.

Наразі левова частка звернень 60% - щодо стану рахунку за доставку газу, 30% - передачі показань лічильника та 10% - проходження експрес-реєстрації у Особистому кабінеті споживача на сайті 104.ua  

"Крім онлайн-консультацій, для наших клієнтів також працює і послуга  On duty. За необхідності, чергові менеджери ЦОКів  зв’язуються з такими клієнтами та видають документи, які попередньо були вже замовлені та виготовлені нашими фахівцями, - інформує  начальник клієнтського сервісу АТ "Хмельницькгаз " Юлія Стрілець. – Крім того, ми пропонуємо клієнтам пройти експрес-реєстрацію у Особистому кабінеті споживача, або отримати постійний доступ до власного рахунку за газ та контролювати його, що особливо зручно у час карантину».

Наразі усі газові питання можна вирішити онлайн. Для цього працюють сервіси: особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-бот "7104ua" у Viber, мобільний додаток 104Mobile та ін. Окрім того, з метою спрощеного доступу до онлайн-сервісів, було екстрено розроблено та запроваджено  експрес-реєстрацію для особистого кабінету. Для цього достатньо зателефонувати в контакт-центр за номером 067 01 14 104.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Alliance Novobud третій рік поспіль здобує звання BUSINESS OF THE YEAR за версією Ukrainian Business Award

КСВ-стратегія в дії: Arricano підбиває підсумки місяця зелених ініціатив

"Столичний стандарт якості": конкурс для найкращих виробників Києва

Інвестиційна компанія "Скай-Девелопмент" придбала права вимоги за кредитами до ключових українських фармвиробників з метою їх фінансового оздоровлення та розвитку галузі

Подарунки за міжнародні перекази у застосунку ПУМБ з картками Mastercard

УВКБ ООН передасть велику партію гуманітарної допомоги Міністерству соціальної політики для підтримки постраждалих від війни людей в Україні

Київський фаховий коледж зв’язку успішно пройшов акредитацію: підтвердження високих стандартів освіти

ПУМБ — вигідне рішення для міжнародних платежів і обміну валют

АЗК UKRNAFTA в селі Новий Биків на Чернігівщині запрацювала в оновленому форматі

Кличко на Конгресі ЄНП: Європі потрібен мир, який не порушуватиме національних інтересів України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА