12:08 28.04.2020

За час карантину  співробітники Центрів  обслуговування клієнтів "Хмельницькгазу" опрацювали 133 тис. звернень подолян

2 хв читати
За час карантину  співробітники Центрів  обслуговування клієнтів "Хмельницькгазу" опрацювали 133 тис. звернень подолян

Під час карантину фахівці 11  ЦОКів на території області надали  понад 133 тис. консультацій телефоном. Більшість питань стосувались звірки рахунків за доставку газу та експрес-реєстрації на сайті 104.ua

Центри  обслуговування клієнтів "Хмельницькгазу" вимушено зачинились для відвідувачів, але не припинили роботу. На час карантину співробітники перейшли в дистанційний формат обслуговування споживачів.

Наразі фахівці Центрів обслуговування, в умовах карантину, працюють вдома . Для цього працівників ЦОКів було забезпечено необхідним обладнанням. Тож клієнти можуть у звичному режимі отримати відповідь на будь-яке питання, зателефонувавши до свого контакт-центру.

Наразі левова частка звернень 60% - щодо стану рахунку за доставку газу, 30% - передачі показань лічильника та 10% - проходження експрес-реєстрації у Особистому кабінеті споживача на сайті 104.ua  

"Крім онлайн-консультацій, для наших клієнтів також працює і послуга  On duty. За необхідності, чергові менеджери ЦОКів  зв’язуються з такими клієнтами та видають документи, які попередньо були вже замовлені та виготовлені нашими фахівцями, - інформує  начальник клієнтського сервісу АТ "Хмельницькгаз " Юлія Стрілець. – Крім того, ми пропонуємо клієнтам пройти експрес-реєстрацію у Особистому кабінеті споживача, або отримати постійний доступ до власного рахунку за газ та контролювати його, що особливо зручно у час карантину».

Наразі усі газові питання можна вирішити онлайн. Для цього працюють сервіси: особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-бот "7104ua" у Viber, мобільний додаток 104Mobile та ін. Окрім того, з метою спрощеного доступу до онлайн-сервісів, було екстрено розроблено та запроваджено  експрес-реєстрацію для особистого кабінету. Для цього достатньо зателефонувати в контакт-центр за номером 067 01 14 104.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Анатолій Шкрібляк про розширення лінійки каш швидкого приготування ТМ "Добродія"

Вирішення проблем трудоресурсного забезпечення в Україні: сучасна економічна модель, освіта та житлові умови

АЛЛО передаватиме з кожної онлайн-оплати 100 гривень на медичні інновації в Superhumans Center

Sense SuperApp увійшов у ТОП-5 цифрових банків для бізнесу в регіоні

Чому саме індукція: 5 переваг трендової плити

Найцікавіші, найкреативніші та найоригінальніші подарунки для твоєї коханої жінки

1,15 млрд грн клієнти Sense Bank вклали у військові облігації

"Відчувай! Проявляй! Рухайся далі!": який вектор обрав девелопер ТРК в Україні Arricano для ініціатив у новому сезоні?

Poligon Project представляє BEREZEN - виставку сучасного мистецтва у Київському просторі живої культури «Кудрявка»

5,2 мільйона гривень на розвиток жіночого підприємництва: стартує новий сезон візійного акселератора "Відважна 2. Масштабування та діджиталізація"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА