Інтерфакс-Україна
12:08 28.04.2020

За час карантину  співробітники Центрів  обслуговування клієнтів "Хмельницькгазу" опрацювали 133 тис. звернень подолян

2 хв читати
За час карантину  співробітники Центрів  обслуговування клієнтів "Хмельницькгазу" опрацювали 133 тис. звернень подолян

Під час карантину фахівці 11  ЦОКів на території області надали  понад 133 тис. консультацій телефоном. Більшість питань стосувались звірки рахунків за доставку газу та експрес-реєстрації на сайті 104.ua

Центри  обслуговування клієнтів "Хмельницькгазу" вимушено зачинились для відвідувачів, але не припинили роботу. На час карантину співробітники перейшли в дистанційний формат обслуговування споживачів.

Наразі фахівці Центрів обслуговування, в умовах карантину, працюють вдома . Для цього працівників ЦОКів було забезпечено необхідним обладнанням. Тож клієнти можуть у звичному режимі отримати відповідь на будь-яке питання, зателефонувавши до свого контакт-центру.

Наразі левова частка звернень 60% - щодо стану рахунку за доставку газу, 30% - передачі показань лічильника та 10% - проходження експрес-реєстрації у Особистому кабінеті споживача на сайті 104.ua  

"Крім онлайн-консультацій, для наших клієнтів також працює і послуга  On duty. За необхідності, чергові менеджери ЦОКів  зв’язуються з такими клієнтами та видають документи, які попередньо були вже замовлені та виготовлені нашими фахівцями, - інформує  начальник клієнтського сервісу АТ "Хмельницькгаз " Юлія Стрілець. – Крім того, ми пропонуємо клієнтам пройти експрес-реєстрацію у Особистому кабінеті споживача, або отримати постійний доступ до власного рахунку за газ та контролювати його, що особливо зручно у час карантину».

Наразі усі газові питання можна вирішити онлайн. Для цього працюють сервіси: особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-бот "7104ua" у Viber, мобільний додаток 104Mobile та ін. Окрім того, з метою спрощеного доступу до онлайн-сервісів, було екстрено розроблено та запроваджено  експрес-реєстрацію для особистого кабінету. Для цього достатньо зателефонувати в контакт-центр за номером 067 01 14 104.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Контракт 18–24" масштабували: набір відкрито майже до всіх пріоритетних підрозділів Сухопутних військ

Кібербезпека для українських компаній: практичні інструменти та європейські стандарти

Колективний стенд Made in Kyiv на міжнародній виставці Matelec 2025 у Мадриді

Дмитро Полковський складає повноваження Голови Наглядової ради Банку «ГЛОБУС»

5 помилок батьків при виборі дистанційної школи та як їх уникнути

III Всеукраїнський Форум Рад ВПО відбудеться 14–15 листопада у Києві

War&Sanctions: до річниці визволення Херсона ГУР оприлюднює інформацію про понад тисячу викрадених з міста окупантами культурних цінностей

Що потрібно для захисту гуманітарних працівників та волонтерів? “Розпаковуємо” мінімальний пакет обов’язку турботи (Duty of Care) для гуманітарного сектору України

Координаційна зустріч учасників ринку деревини: АДПУ послідовно підтримує прозорий розвиток ринку

Мадяр закликав приєднуватися до Сил Безпілотних Систем не тільки "тигрів", а й "ботанів": "Досить бігати – літай!"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА